Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor
Ledenoverzicht

ThisisyourCaptainspeaking

  • Lid sinds 30 jul 2022

    Laatste bezoek 18 dec 2024

Forumberichten

Frm. Topic / Post Postinfo
AIR

Een relatie van mij vloog naar Vancouver businessclass KLM. Moesten wachten op retourvlucht dus dachten we gaan ff de businesslounge in. Of ze ff $40 pp wilden betalen, stond in de kleine letterrtjes ...

AIR

Zeiden ze ook bij Fokker op een dag is het feestje over en uit. Dit is geen bedrijf....

AIR

Een “bedrijf” dat al zo lang underperformed hoort in Rusland thuis. Wat een blamage....

AIR

Neen...

AIR

Delen door nul = Flauwekul :-)...

AIR

Ik zou het bij charcuterie houden…...

AIR

Het is 0,8 Eurocent wel bij de les bijven een pennystock.En….wat proberen the suits weer…hun enorme verliezen op dit “aandeel” bij jullie neer te leggen.“Greed is good” en men blijft erin trap...

AIR

ja hoor en Nederland wordt ooit wereldkampioen plebsbal....

AIR

geloven doe je in kerk ok ?...

AIR

0,85 zal je bedoelen....

AIR

9,5 cent…...

AIR

Ten eerste :Ze kunnen niks me hun verleten rode van Bommel brogues met kapotte vetersTen tweede :Ze zitten der zelf diep n the shit in en probeer jou het gelach en hun gehuil te laten beta...

AIR

Ha ha ha - piloten die zelf met gelleend familie en vrienden kapitaal mondkapjesmachines kochten...tuig is het....

AIR

Beste mensen...onthoud nu eens :Omzet = geen winstSterker nog - meer omzet kan zelfs leiden tot meer verlies......

AIR

Dick Benschop - Schiphol - D66 alles bij elkaar gelogen gewoon op vakantie terwijl meneer Corana hadKoolmees - de NS - de man heeft geen idee wat hij doetPechtold - ik zeg verder niks ...

AIR

Omzet = geen winst.In het geval van de KLM etc is meer omzet meer verlies :-)Lees de jaarrekeningen en balans. Op papier zijn ze 100 keer failliet....

AIR

KLM staat 0op 9,8>9,9 eurocent - een Pennystock dus ondanks het trucje van de splitsing. Cijfers zijn cijfers - op papier een totaal failliet bedrijf...

AIR

leeglopende ballon met gebakken lucht. zoals voorspeld, na iedere high volgt een lagere low tot de nul in zicht is...en die is in zicht....

AIR

ik wilde dit gisteren niet zeggen....maar het gaat dezelfde kant op Fred heeft gelijk. Net zoals USG......

AIR

Nee hoor - als de mentaliteit is om winstuitkeringen, bonussen enz enz te prefereer boven shareholders value en de schuldeisers dan is het afgelopen. En niemand die je over wil nemen - wie...

AIR

Ja - en dat dit zomaar kan het is echt schrijnend. Overigens, een stewardess verdien geen ene r**t hoor ik ken ze....

AIR

Nou...het zoontje van de Captain waar ik het wel eens over heb werd niet toegelaten bij de NLS - dus naar USA gegaan om daar opleiding te volgen. Faliekant mislukt dus je moet er echt wel geschikt voo...

AIR

Clean The House...maar dat gaat niet gebeuren - kijk naar Den Haag. Kaag smeert hem, Ernst Kuipers smeert hem, Rutte voert geen reet uit maar vliegt de hele wereld over op mijn kosten. Toen Air Franc...

AIR

In de jaren tachtig en negentig hadden de piloten de Ierse Constructie weet u nog ? Hoefden ze geen belasting in Nederland te betalen maar wel recht op AOW en Ziekenhuiszorg en de rest. Do...

AIR

Ach dames en heren ik ben 20 jaar directeur geweest bij Air Liquide - ff iets groter frans bedrijfje dan Air France - Euronexrv50 genoteerd. Ga mij nou geen verhalen vertellen. Fransen...Hoe wij Ern...

AIR

Ze betalen wel vette bonussen uit hoor aan zichzelf, salarisverhogingen en...WINSTDELING (!) voor het personeel - nou jij nou ik. Het is niet te geloven en het is allemaal belastinggeld - hoppa schep ...

AIR

In de jaren 60 was KLM technisch failliet en we de piloten gedetacheerd/uitgeleend aan SABENA - jaren lang. Mijn familie vloog voor de Sjah en Farah Diba een DC9...en v;logen met een lege DC9 naa...

AIR

Ik heb nog tennis gespeeld met Sergio Orlandine in de jaren 70...op woensdagmiddag...onder werktijd dus.......

AIR

De Directie noem je dat ? Eerst was er éen Mann - Elbers - maar die moest en zou vertrekken. Dan hebben we nog Camiel Eurlings gehad - die hebben ze nooit op zn werk gezien, maar hoppa K€500 + me...

AIR

Een familielid van mij, Captain 747, toucheerde in de jaren 80 al K€450 annual......

AIR

En dat komt ook nooit mer terug. Pas maar op - met Shell...

AIR

€ 0,93 zal je bedoelen. Een pennystock dus....

AIR

Eerst je schulden inlossen. Grondpersoneel is vaak uitzendwerk dus die krijgen niks.Het is geld van de overheid en de aandeelhouders die nul dividend laat staan een rendement op de aandelen maken. Hoe...

AIR

En vandaag staat in de Televaag :Kassa voor KLM personeel 52 miljoen Euro winstdeling Het is gewoon niet te geloven....

AIR

AF-KLM is gewoon een bedrijf in een concurrerende markt en dient uiteindelijk winst te maken. Wij hebben hebben geen Ministerie van Vliegen - KLM gaat dus gewoon failliet. Weg ermee asap....

AIR

Een familie van mij was Captain 747 en Directeur flightsimulatoropleidingen. Die zei al dit bedrijf is door en door en door verrot. Denk ff aan Camiel Eurlings, de arrogantie van het person...

AIR

Wat verdampt...is weg....

AIR

Damkring moet zijn Verdampkring......

AIR

ha ha - nou zeker. Ze zijn zo failliet als het maar kan - een pennystock-vergeleken voor de splitsing staan ze op €0,96.weer zo.n trucje wat miljoenen aan consultants gekost heeft....

AIR

vandaag gaat ie lekker so far - eindelijk weer een plusje :-)...

AIR

Sorry - Goedemorgen Prince....

AIR

Ik reageerde op Cacla - dat het moeilijk is om geld te verdienen in deze business. Het is moeilijk om niet met geld te smijten - dat is het met als die incompetente flierefluiters - denk aan Camille E...

AIR

dat is pertinent niet waar. Er miljoenen verloren door incompetente manager, een eenkoppige directie vervangen door een zes koppige, politieke gedoe intern, duur geld lenen, arrogantie van het vliegen...

AIR

Ja sure - die forecasts kennen we. Pas maar op - ze willen zelf dumpen daar ben ik zo langzamerhand wel achter. Greed is good... € 19,00 yeah right....

AIR

Een familielid van mij - Captain Boeing 747 met de wingtips en chef instructeur oftewel directeur flight simulator bij de KLM en de énige persoon die bepaalde of iemand kon of mocht vliegen zei tegen ...

AIR

Helemaal mee eens. Maar is ook een teken van kracht - oprotten met de Nederlandse overheid - dat is het signaal mijns inziens....

AIR

Tja - zo denk ik er ook over. Maar ik blijf zitten....

AIR

Neem wel een zwemvest mee en sluit een goede levensverzekering af ??...

AIR

Zou mooi zijn...ik blijf gewoon zitten....

AIR

Hij gaat lekker ! Fansten your seatbelts !...