Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

IEX Helpcentrum

IEX Helpcentrum

Welkom op het IEX Helpcentrum. Onderstaand treft u een overzicht van de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag hier niet tussen? Kies dan één van de vier categorieën waar uw vraag overgaat om daar uw antwoord te vinden.

Meest gestelde vragen

  • Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
    1. Ga in uw persoonlijke instellingen naar "Mijn gegevens".
    2. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen en onderaan de pagina kunt u uw emailadres en/of wachtwoord wijzigen.
    3. Klik op "WIJZIG". Vergeet niet na het bewerken van uw gegevens op "OPSLAAN" te klikken.
    4. Na het wijzigen van uw emailadres, ontvangt u automatisch een mail om deze wijziging te bevestigen. Deze mail kan in de map ongewenste items/SPAM terechtkomen.

    Let op: u kunt uw wachtwoord 1x per 24 uur wijzigen.

  • Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
    Rekeningnummer wijzigen bij geen automatische incasso

    Bij de volgende factuur kunt u via de betaallink in de mail zelf kiezen van welk rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.

    Rekeningnummer wijzigen bij automatische incasso

    Stuur een verzoek om het rekeningnummer te wijzigen naar de IEX Klantenservice. Wij zullen vervolgens de machtiging voor automatische incasso intrekken. Voor de volgende betaling ontvangt u een factuur per e-mail. Via de betaallink in deze mail kunt u aangeven van welk nieuw rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.

  • Ik heb me ingeschreven voor een nieuwsbrief maar ontvang deze niet, hoe kan dit?
    1. Controleer eerst of u daadwerkelijk staat ingeschreven voor de desbetreffende nieuwsbrief in uw "Mijn nieuwsbrieven" (vergeet niet uw keuzes op te slaan).
    2. Ben u aangemeld maar staat de e-mail niet in uw inbox? Controleer dan of de e-mail in uw spam/ongewenst post staat. Staat de Nieuwsbrief hier in, selecteer het bericht en klik op ‘Geen ongewenste mail’ of ‘Not junk’. De volgende keer ontvangt u de mail direct in uw inbox.
  • Hoe wijzig ik van abonnementsvorm?
    Hoe stap ik van een maandabonnement over naar een jaarabonnement?

    Bij het afsluiten van een jaarabonnement wordt het maandabonnement aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in een jaarabonnement. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.

    LET OP: Uw jaarabonnement op Premium gaat in nà uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende maandabonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze alsnog graag tegemoet. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via "Mijn abonnementen".

    Hoe stap ik van IEX Premium Totaal over naar IEX Premium Digitaal of vice versa?

    Bij het afsluiten van een andere abonnementsvorm (van Premium Totaal naar Premium Digitaal of vice versa) wordt de huidige abonnementsvorm aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in de nieuwe abonommentsvorm. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.

    LET OP: de nieuwe abonnementsvorm op Premium gaat in nà uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende abonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze alsnog graag tegemoet. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via "Mijn abonnementen".
  • Ik heb IEX Expert niet ontvangen, wat nu?
    Heeft u een IEX Expert abonnement en was u lid de dinsdag voor de leverdatum van het IEX Magazine? Dan is u een IEX Magazine toegestuurd per post (Let op: met een IEX Premium Digitaal abonnement krijgt u geen printversie toegestuurd maar heeft u toegang tot de digitale versie van het IEX Magazine). Heeft u deze toch niet ontvangen, doorloop dan de volgende stappen:
    1. Heeft u nog een lopend IEX Expert abonnement? Controleer in Mijn abonnementen de abonnementsperiode.
    2. Kloppen uw adresgegevens nog? Controleer in Mijn gegevens uw adresgegevens.
    3. Heeft u een lopend IEX Expert abonnement en zijn uw adresgegevens correct? Dan verzoeken wij u vriendelijke de bezorgklacht te melden bij PostNL via deze link.
    4. Bekijk hier de digitale versie van IEX Expert.
    5. Mocht deze klacht zich vaker voordoen dan verzoeken wij u vriendelijke contact op te nemen via het contactformulier.
  • Hoe kan ik mijn abonnement op IEX Premium opzeggen?

    U kunt een opzegging van uw abonnement doorgeven aan klantenservice@iex.nl. Zij zullen de opzegging voor u in behandeling nemen en verwerken.

    Bij automatische verlenging wordt het abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Opzegging van het abonnement na automatische verlenging kan met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. De opzegging dient 14 dagen voor het einde van uw lopende abonnement te worden doorgegeven. Wanneer de opzegging korter dan 14 dagen voor het aflopen van uw abonnement is doorgegeven, wordt het abonnement de daaropvolgende maand stopgezet. Het verschuldigde bedrag dient u alsnog aan ons over te maken.

  • Waar kan ik meer informatie vinden over IEX In Actie?

    Op de IEX In Actie Infocentrum pagina vind u een overzicht met meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.