Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   +0,032   (+0,53%) Dagrange 6,058 - 6,108 2.840.416   Gem. (3M) 4,3M

AEGON -THE SUN ALSO RISES - MAANDAG TOT VRIJDAG

381 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 februari 2013 16:49
    quote:

32-HNL-3 schreef op 5 februari 2013 16:46:

[...]
    Dan gaat het echt los!

En in de kantlijn dan ook nog even melden dat er serieuze gesprekken zijn met Dijsselbloem aangaande een op handen zijnde uitverkoop.
    Dat er contact met Dijsselbloem gaande is valt niet uit te sluiten maar dat gaat dan over de vraag hoe die jongen van de restanten van SNS afgeholpen moet worden.

En daarop verder parafraserend; de Minister moet 5 mrd neertellen ofzo en gaat dus nu uitrekenen voor hoeveel onderdelen van de hand moeten worden gedaan om quitte te spelen en kan daarna zelfs triomfantelijk rondkijken als hem dat lukt.
  2. forum rang 4 Dicall69 5 februari 2013 16:58
    Die 105 miljoen zal te pas en te onpas in de kwartaalcijfers worden meegenomen, indien nodig (Amerikaanse boekhoudregels) geloof mij maar, daarbij zijn afgelopen jaar zoals vermeld, tijdens de 2de kwartaalcijfers een last voor schikkingen in de woekerpolisaffaire genomen en zouden er geen verdere afschrijvingen meer nodig zijn.

De prestaties van Aegon zullen nu zeker meer aandacht krijgen gezien SNS, Imtech en KPN en daarbij kijk eens naar reactie op de koers van Aperam gezien hun cijfers een koersstijging puur op het vermoeden dat de markt zal aantrekken.
  3. [verwijderd] 5 februari 2013 17:01
    quote:

DimL02 schreef op 5 februari 2013 16:46:

32-HNL-3 dan zou ik toch uitstappen als ik jou was (dan kan het alleen nog maar omlaag de komende tijd).
    Indien het enige de toegenomen winst is zoals je schetst dan gebeurt er echt weinig met de koers. Wellicht zelfs een kleine correctie. Blijkt er fundamenteel een nieuwe gouden kip te zijn gevonden dan wordt het interessant.

Kan ik je alvast wel de eerste regels van het persbericht toevertrouwen?

Sterke winstgroei van Aegon

15 februari 2013 -

Vanmorgen, vrijdag 15 februari, maakte AEGON de resultaten van het 4e kwartaal 2012 bekend. "De resultaten van het vierde kwartaal geven een beeld wat in lijn is met onze verwachtingen over 2012. De nettowinst is verviervoudigd ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Ons vertrouwen in onze strategische ambities blijken terecht. Voor 2013 verwachten we de opgaande lijn verder te kunnen continueren, waarbij rekening dient te worden gehouden met een langzaam verbeterende markt., aldus bestuursvoorzitter Alex Wynaendts.

Toelichting van Alex Wynaendts, voorzitter van de Raad van Bestuur

----- Volgt op 15 feb 2013 -------------------
  4. [verwijderd] 5 februari 2013 17:26
    quote:

32-HNL-3 schreef op 5 februari 2013 17:07:

[...]
    Heb op vrijdag nooit tijd om aandelen te kopen helaas. Andere verplichtingen!
    Als het ´verplichtingen´ zijn en het is wat ik denk.........

Overigens is Lex´s vermoedelijke begintekst een tikkeltje te optimistisch doch geheel in zijn aard liggend om aan te duiden hoe goed hij wel is.
  5. zilvermeeuw 5 februari 2013 18:25
    Nog een koersdoeltje vandaag,

Beursadvies JP Morgan over Aegon

New York - Op 05-02-2013 herhalen de analisten van JP Morgan hun koopadvies voor het Nederlandse verzekeringsconcern Aegon (ISIN: NL0000303709 / Mnemo: AGN). Het 12-maands koersdoel wordt opwaarts bijgesteld van € 5,70 naar € 5,90

www.analist.nl/advies/2013/02/05/1370...

6. [verwijderd] 5 februari 2013 19:05
    [quote=zilvermeeuw]
    Nog een koersdoeltje vandaag,

Beursadvies JP Morgan over Aegon

New York - Op 05-02-2013 herhalen de analisten van JP Morgan hun koopadvies voor het Nederlandse verzekeringsconcern Aegon (ISIN: NL0000303709 / Mnemo: AGN). Het 12-maands koersdoel wordt opwaarts bijgesteld van € 5,70 naar € 5,90

www.analist.nl/advies/2013/02/05/1370...

Waarom komen adviezen altijd voor de cijfers.
    Niet alleen bij aegon hoor.
    Is toch raar ?
    Doen net alsof ze het al weten bij Aegon.
    Doe dan een update op 16 feb. !
  7. [verwijderd] 5 februari 2013 19:08
    quote:

32-HNL-3 schreef:

[quote alias=DimL02 id=6716291 date=201302051646]
    32-HNL-3 dan zou ik toch uitstappen als ik jou was (dan kan het alleen nog maar omlaag de komende tijd).
    [/quote]
    Indien het enige de toegenomen winst is zoals je schetst dan gebeurt er echt weinig met de koers. Wellicht zelfs een kleine correctie. Blijkt er fundamenteel een nieuwe gouden kip te zijn gevonden dan wordt het interessant.

Kan ik je alvast wel de eerste regels van het persbericht toevertrouwen?

Sterke winstgroei van Aegon

15 februari 2013 -

Vanmorgen, vrijdag 15 februari, maakte AEGON de resultaten van het 4e kwartaal 2012 bekend. "De resultaten van het vierde kwartaal geven een beeld wat in lijn is met onze verwachtingen over 2012. De nettowinst is verviervoudigd ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Ons vertrouwen in onze strategische ambities blijken terecht. Voor 2013 verwachten we de opgaande lijn verder te kunnen continueren, waarbij rekening dient te worden gehouden met een langzaam verbeterende markt., aldus bestuursvoorzitter Alex Wynaendts.

Toelichting van Alex Wynaendts, voorzitter van de Raad van Bestuur

----- Volgt op 15 feb 2013 -------------------
    Droom maar verder.
    Ooit gehoord van een impairment last volgens IFRS.
    Wacht maar af.
381 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.