Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   +0,032   (+0,53%) Dagrange 6,058 - 6,108 2.840.416   Gem. (3M) 4,3M

AEGON -THE SUN ALSO RISES - MAANDAG TOT VRIJDAG

381 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 mvliex 1 5 februari 2013 08:53
    quote:

DimL02 schreef op 5 februari 2013 08:52:

www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-050213-044/...

Een mooie voorbode voor de cijfers van 15 februari van Aegon, helaas werkt de beurs niet mee en proberen beleggers nog de komende dagen winsten te pakken bij Imtech e.d.
    Is dat niet voornamelijk een schade herverzekeraar?
  2. forum rang 5 JvH 5 februari 2013 08:56
    Fors hogere winst voor Munich Re
    MÜNCHEN (AFN/DPA) - De Duitse herverzekeraar Munich Re heeft vorig jaar profijt gehad van een relatief kalm jaar als het gaat om natuurrampen en andere calamiteiten. Daardoor kon het concern een winst boeken van 3,2 miljard euro, tegen ruim 700 miljoen euro een jaar eerder, zo werd dinsdag bekendgemaakt.

In 2011 werd de verzekeringsindustrie nog hard geraakt door de aardbeving en tsunami in Japan, de aardbeving in Nieuw-Zeeland en de overstromingen in Thailand en Australië. Volgens Munich Re was de grootste verliespost van het afgelopen jaar de orkaan Sandy die in oktober vorig jaar de Amerikaanse oostkust trof. Die kostte het bedrijf 800 miljoen euro aan schadeclaims. De totale verzekerde verliezen door Sandy worden geraamd op circa 25 miljard dollar.

's Werelds grootste herverzekeraar wil vanwege de fors hogere winst het dividend over 2012 opkrikken tot 7 euro aandeel, van 6,25 euro per aandeel in 2011.

(ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
    05-02-2013 08:29:16
  3. [verwijderd] 5 februari 2013 09:25
    quote:

ADOU schreef op 5 februari 2013 09:22:

Het is de laatste dagen wel raak op de beurs. Vrijdag de onteigening van SNS, gisteren de slachting van Imtech en vandaag komt KPN met wat "konijnen" uit de hoge hoed met als gevolg het instorten van de koers.
    Nou ik vind het persoonlijk wel even genoeg zo! Gisteren ging mijn KPN op 0,002 net niet weg, brrrr!

En de plaatjes doen het nog steeds niet! Wat een beroerd begin van de week!
  4. forum rang 5 Porscheknakker 5 februari 2013 09:34
    quote:

32-HNL-3 schreef:

[...]

Nou ik vind het persoonlijk wel even genoeg zo! Gisteren ging mijn KPN op 0,002 net niet weg, brrrr!

En de plaatjes doen het nog steeds niet! Wat een beroerd begin van de week!
    Over Imtech, SNS en KPN was de laatste maanden ook veel negatief nieuws. Dus m.a.w. het zijn ook linke aandelen om in te beleggen en dat is ook gebleken.
    SBM vertrouw ik ook voor geen meter. Dan maar Aegon.
    Staat vandaag in het groen (tenminste tot nu toe).
    Ik kon mijn ogen niet geloven.

Groet
  5. [verwijderd] 5 februari 2013 09:58
    quote:

mvliex 1 schreef:

[...]

Dan voor 2013 niet te hopen dat ze de beurskoersen van SNS, Imtech en KPN op te hoog niveau hebben verzekerd....
    ;-))
    Vergis ik me of is de actie van KPN en het voorstellen van 3ct dividend voor 2013 en 2014 er niet gewoon één van flink de balans oppoetsen ten koste van de aandeelhouders?
  6. forum rang 4 Dicall69 5 februari 2013 10:00
    Het feit dat Aegon geen schade heeft opgelopen bij SNS en er gewoonweg alleen voordeel bij heeft verkregen stemt mij meer dan tevereden, daarbij is de nettowinst in de eerste drie kwartalen sterk verbetert ten opzichte van 2011 welk ander aandeel presteert dat in AEX-index en dat zal toch de komende periode voor meer beleggers duidelijk worden na de debacles van SNS, Imtech en nu ook KPN.
  7. [verwijderd] 5 februari 2013 10:10
    quote:

ADOU schreef op 5 februari 2013 09:58:

[...]

Vergis ik me of is de actie van KPN en het voorstellen van 3ct dividend voor 2013 en 2014 er niet gewoon één van flink de balans oppoetsen ten koste van de aandeelhouders?
    De balans oppoetsen is nu van minder belang; het marktaandeel daar krijgen waar weer winst wordt gemaakt is van groter belang en aandeelhouders zijn daarbij weliswaar nodig maar hun belangen kunnen zoals altijd worden genegligeerd.

Overigens is achter het verloop van de koers en de manier waarop met KPN wordt omgesprongen nog wel het een en ander aan drijfveren te zoeken(maar voorlopig niet te vinden) aangezien de grote manipulator slimmer is dan sommigen denken en boven voor al rücksichtsloser.

Goeden morgen trouwens.

8. Klaverboer 5 februari 2013 10:32
    quote:

elf schreef op 5 februari 2013 10:10:

[...]

De balans oppoetsen is nu van minder belang; het marktaandeel daar krijgen waar weer winst wordt gemaakt is van groter belang en aandeelhouders zijn daarbij weliswaar nodig maar hun belangen kunnen zoals altijd worden genegligeerd.

Overigens is achter het verloop van de koers en de manier waarop met KPN wordt omgesprongen nog wel het een en ander aan drijfveren te zoeken(maar voorlopig niet te vinden) aangezien de grote manipulator slimmer is dan sommigen denken en boven voor al rücksichtsloser.

Goeden morgen trouwens.

Goedemorgen,
    Is er met deze koers niet een leuke serie opties op KPN te vinden?
  9. forum rang 7 mvliex 1 5 februari 2013 10:46
    quote:

Klaverboer schreef op 5 februari 2013 10:32:

[...]

Goedemorgen,
    Alle series zijn leuk maar nog steeds risicovol. Zeker ook omdat de langste volgens mij tot eind dit jaar is, dus vrij kort. Waarde opties gehalveerd en koers van aandeel zelf 20% maar in berichten lees ik over verwatering van 50% tot 100%. Maar ach, voor paar honderd euro kan je een gok wagen.
  10. [verwijderd] 5 februari 2013 11:01
    quote:

Klaverboer schreef op 5 februari 2013 10:32:

[...]

Goedemorgen,
    Dat ligt nogal voor de hand maar dat kun je toch zelf ook wel ?

Of zoeken we er één voor je op ?

De laat en biedprijzen liggen overigens op dit moment nogal uit elkaar.
  11. [verwijderd] 5 februari 2013 11:01
    quote:

mvliex 1 schreef op 5 februari 2013 10:46:

[...]

Alle series zijn leuk maar nog steeds risicovol. Zeker ook omdat de langste volgens mij tot eind dit jaar is, dus vrij kort. Waarde opties gehalveerd en koers van aandeel zelf 20% maar in berichten lees ik over verwatering van 50% tot 100%. Maar ach, voor paar honderd euro kan je een gok wagen.
    De opties KPN lopen tot december 2017 !
  12. Klaverboer 5 februari 2013 11:09
    quote:

elf schreef op 5 februari 2013 11:01:

[...]

Dat ligt nogal voor de hand maar dat kun je toch zelf ook wel ?

Of zoeken we er één voor je op ?

De laat en biedprijzen liggen overigens op dit moment nogal uit elkaar.
    Dat kan ik inderdaad ook zelf, maar wetende dat jij veel meer thuis bent in zowel opties als in KPN is jouw advies zeer welkom.
381 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.