Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   +0,032   (+0,53%) Dagrange 6,058 - 6,108 2.840.416   Gem. (3M) 4,3M

AEGON -THE SUN ALSO RISES - MAANDAG TOT VRIJDAG

381 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 februari 2013 13:12
    quote:

330ix schreef op 4 februari 2013 13:09:

Ik vind het jammer, dat ik gelijk ga krijgen met mijn stelling dat 5,16 euro de hoogste koers zal zijn in 2013.
    De boel zakt steeds verder af.
    Nu maar te hopen dat de 4,80 het weer al houden.

Groet
    Wie zegt dat jij gelijk gaat krijgen ?

(gelijk behoef je trouwens nooit te krijgen als je het hebt maar aangezien je het niet hebt zou je het theoretisch inderdaad nog kunnen krijgen maar je krijgt het niet omdat je het niet hebt).
  2. [verwijderd] 4 februari 2013 13:12
    quote:

330ix schreef op 4 februari 2013 13:09:

Ik vind het jammer, dat ik gelijk ga krijgen met mijn stelling dat 5,16 euro de hoogste koers zal zijn in 2013.
    De boel zakt steeds verder af.
    Nu maar te hopen dat de 4,80 het weer al houden.

Groet
    Komen eindelijk de echte koopmomenten weer in zicht!
  3. forum rang 5 Porscheknakker 4 februari 2013 13:41
    quote:

elf schreef:

[...]

Wie zegt dat jij gelijk gaat krijgen ?

(gelijk behoef je trouwens nooit te krijgen als je het hebt maar aangezien je het niet hebt zou je het theoretisch inderdaad nog kunnen krijgen maar je krijgt het niet omdat je het niet hebt).
    Beste Elf,

Hoe schat jij het koersverloop dit jaar dan in?
    Ik ben benieuwd.

Groet
  4. [verwijderd] 4 februari 2013 13:44
    Een koersdaling als deze heeft zich wel vaker voorgedaan en bovendien vindt die nu plaats binnen een algehele mineurstemming waarvan de oorzaak of de reden nog moet blijken maar vooralsnog niet zichtbaar is.

En SNS schijnt voor de banken niet zo´n groot probleem te zijn al is het natuurlijk wel jammer van de zuurverdiende centen want denkelijk zullen velen SNS als apaarder of anderszins cliënt bij SNS nu wel overstappen om wat meer een gevoel van zekerheid te krijgen.

En verzekeraars hebben een mooie gelegenheid om eens na te denken over de vraag hoeveel ze zouden over hebben voor de assurantie-activiteiten van SNS.

Speeltuinverenigingen hebben al laten weten geinteresseerd te zijn in de projecten die te veelbelovend bleken voor ouderen en dat biedt weer kansen voor IMTECH.
  5. [verwijderd] 4 februari 2013 14:02
    quote:

GC schreef op 4 februari 2013 08:33:

Aegon stapt uit Unnim Banc

DEN HAAG (AFN) - Aegon beëindigt de samenwerking met Unnim Banc in Spanje en verkoopt zijn belang van 50 procent in de joint venture voor 353 miljoen euro aan de bank. Dat maakte de Nederlandse verzekeraar en vermogensbeheerder maandag bekend. Aegon werkte met de Spanjaarden samen op het gebied van levensverzekeringen, ziektekosten en pensioenen.

Naar verwachting zal de transactie in het tweede kwartaal van 2013 worden afgerond. Het aandeel van Aegon in de winst van de joint venture met Unnim bedroeg vorig jaar 20 miljoen euro. Aegon verwacht een boekwinst op de verkoop te halen van circa 105 miljoen euro.

Aegon benadrukt dat, ondanks het verlaten van de joint venture met Unnim Banc, de Spaanse verzekeringsmarkt een belangrijk onderdeel van de bedrijfstrategie blijft. Onlangs ging de verzekeraar nog een samenwerking met Banco Santander aan voor de distributie van levens- en schadeverzekeringen.

(ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
    04-02-2013 08:28:54

Aegon

Zover ik kan nazien is de genoemde samenwerking ergens halverwege 2011 aangegaan. Das dan toch knap 105 milj winst in nog geen anderhalf jaar.

AEGON boekt nettowinst van EUR 404 miljoen over tweede kwartaal 2011

11 augustus 2011 - “We hebben in het afgelopen kwartaal goede voortgang geboekt met onze strategische prioriteiten, ....

.....

"Onze groeistrategie voor nieuwe markten heeft geleid tot sterke verkopen van nieuwe levensverzekeringen in Midden- en Oost-Europa evenals een uitbreiding van het distributienetwerk in Spanje waar wij onlangs onze samenwerking op het gebied van levensverzekeringen en pensioenen met Unnim, een vooraanstaande spaarbank in het noordoosten van het land, hebben versterkt."

......

6. [verwijderd] 4 februari 2013 14:12
    quote:

32-HNL-3 schreef op 4 februari 2013 14:02:

[...]

Zover ik kan nazien is de genoemde samenwerking ergens halverwege 2011 aangegaan. Das dan toch knap 105 milj winst in nog geen anderhalf jaar.

AEGON boekt nettowinst van EUR 404 miljoen over tweede kwartaal 2011

11 augustus 2011 - “We hebben in het afgelopen kwartaal goede voortgang geboekt met onze strategische prioriteiten, ....

.....

"Onze groeistrategie voor nieuwe markten heeft geleid tot sterke verkopen van nieuwe levensverzekeringen in Midden- en Oost-Europa evenals een uitbreiding van het distributienetwerk in Spanje waar wij onlangs onze samenwerking op het gebied van levensverzekeringen en pensioenen met Unnim, een vooraanstaande spaarbank in het noordoosten van het land, hebben versterkt."

......

Met de inkoop van wat aandelen op 2.68(en uiteraard wat hoger) zou men met minder zorgen en meer effect nog wel wat meer hebben kunnen verdienen.

Ruwweg en uit het hoofd 300.000.000 euro.
  7. [verwijderd] 4 februari 2013 14:12
    quote:

ADOU schreef op 4 februari 2013 14:08:

[...]

Imtech in bezit?

..... omdopen in Impech?

Ik vind de huidige ontwikkelingen daar wel triest maar ga er niet vanuit dat ze zullen omvallen.
    Tot vanochtend had ik geen Imtech, toen effe leuk een paar ritjes gemaakt daarna iets te opportunistisch gehandeld. Nu op de blaren zitten en proberen even niet de koopknop in te drukken. Valt niet mee overigens!
  8. [verwijderd] 4 februari 2013 14:15
    quote:

32-HNL-3 schreef:

[...]

Tot vanochtend had ik geen Imtech, toen effe leuk een paar ritjes gemaakt daarna iets te opportunistisch gehandeld. Nu op de blaren zitten en proberen even niet de koopknop in te drukken. Valt niet mee overigens!
    Gewoon even achter de PC/Laptop of wat dan ook vandaan, mobieltje op tafel leggen, jas en schoenen aan en dan buiten gaan wandelen. De zon schijnt en misschien zie je nog wel één van Elf z'n crocusjes.
  9. [verwijderd] 4 februari 2013 14:18
    quote:

elf schreef op 4 februari 2013 14:13:

En gelet op IMTECH is die vooruitziende blik van AEGON in dat dubieuze Oekraine en Roemenie ook nog een tijdbom.
    Dacht dat we geconstateerd hadden dat eureko roemenie geen eureka kon zijn! kan dan ook geen schade veroorzaken, wel aardige lessen!
  10. [verwijderd] 4 februari 2013 14:29
    quote:

ADOU schreef op 4 februari 2013 14:15:

[...]

Gewoon even achter de PC/Laptop of wat dan ook vandaan, mobieltje op tafel leggen, jas en schoenen aan en dan buiten gaan wandelen. De zon schijnt en misschien zie je nog wel één van Elf z'n crocusjes.
    Lijkt inderdaad de beste keuze. Morgen misschien weer nieuwe kansen.
381 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.