Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   +0,032   (+0,53%) Dagrange 6,058 - 6,108 2.840.416   Gem. (3M) 4,3M

AEGON -THE SUN ALSO RISES - MAANDAG TOT VRIJDAG

381 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 februari 2013 21:17
    quote:

elf schreef op 3 februari 2013 21:06:

[...]

Dat was me even ontgaan maar bij nadere beschouwing kan deze volgens eigen getuigenis niet van hard werken beticht worden.

Niet dus.
    Op hard werken na (kan ik niet over oordelen) dacht ik dat het verhaal
    toch redelijk op haar van toepassing was.
  2. forum rang 7 mvliex 1 4 februari 2013 00:04
    quote:

GC schreef op 3 februari 2013 21:44:

[...]

Laat haar daar maar zelf op reageren.
    Dat zal moeilijk kunnen want zij is een man en dat je dat nòg niet weet zegt veel over je, heeeeeeeel veel!
    ;-))

Oh ja, want anders weet je dit wel en geloof je de rest nog, ben ook geen inbreker van beroep, heb nog nooit vast gezeten, laat me niet rondvliegen in helicopters en heb al tientallen jaren geen opa meer.
    ;-))))

16 juni 2011 heeft Elf mij 'live' gezien dus indien je twijfelt, je gelooft vast een elfje wel, hahahaha.
  3. [verwijderd] 4 februari 2013 00:18
    quote:

mvliex 1 schreef op 4 februari 2013 00:04:

[...]

Dat zal moeilijk kunnen want zij is een man en dat je dat nòg niet weet zegt veel over je, heeeeeeeel veel!
    ;-))

Oh ja, want anders weet je dit wel en geloof je de rest nog, ben ook geen inbreker van beroep, heb nog nooit vast gezeten, laat me niet rondvliegen in helicopters en heb al tientallen jaren geen opa meer.
    ;-))))

16 juni 2011 heeft Elf mij 'live' gezien dus indien je twijfelt, je gelooft vast een elfje wel, hahahaha.
    Ben je me nu een loer aan het draaien. Ik kom niet meer zo vaak op het Aegon
    forum. Ik heb inderdaad altijd gemeend dat je een vrouw was/bent. Wat bedoel je met "zegt heeeel veel"? Als ik alles moet geloven zitten hier nog enkele bekende Nederlanders op het Aegon forum. Vraag maar aan 32-hnl-3 of te wel Wim Zegwaard.
  4. [verwijderd] 4 februari 2013 08:27
    AEGON VERWACHT BOEKWINST VOOR BELASTINGEN VAN EUR 105 MLN

04-02-2013 08:02:38

Aegon
    ---------------------------------------------
    AEGON VERKOOPT ZIJN BELANG VAN 50 PCT BELANG VOOR EUR 353 MLN

04-02-2013 08:02:15

Aegon
    ------------------------------------------------------------
    AEGON BEËINDIGT DE SAMENWERKING MET UNNIM BANC IN SPANJE

04-02-2013 08:01:33

Aegon
  5. [verwijderd] 4 februari 2013 08:33
    Aegon stapt uit Unnim Banc

DEN HAAG (AFN) - Aegon beëindigt de samenwerking met Unnim Banc in Spanje en verkoopt zijn belang van 50 procent in de joint venture voor 353 miljoen euro aan de bank. Dat maakte de Nederlandse verzekeraar en vermogensbeheerder maandag bekend. Aegon werkte met de Spanjaarden samen op het gebied van levensverzekeringen, ziektekosten en pensioenen.

Naar verwachting zal de transactie in het tweede kwartaal van 2013 worden afgerond. Het aandeel van Aegon in de winst van de joint venture met Unnim bedroeg vorig jaar 20 miljoen euro. Aegon verwacht een boekwinst op de verkoop te halen van circa 105 miljoen euro.

Aegon benadrukt dat, ondanks het verlaten van de joint venture met Unnim Banc, de Spaanse verzekeringsmarkt een belangrijk onderdeel van de bedrijfstrategie blijft. Onlangs ging de verzekeraar nog een samenwerking met Banco Santander aan voor de distributie van levens- en schadeverzekeringen.

(ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
    04-02-2013 08:28:54

Aegon
  6. forum rang 7 mvliex 1 4 februari 2013 08:42
    quote:

GC schreef op 4 februari 2013 00:18:

[...]

Ben je me nu een loer aan het draaien. Ik kom niet meer zo vaak op het Aegon
    forum. Ik heb inderdaad altijd gemeend dat je een vrouw was/bent. Wat bedoel je met "zegt heeeel veel"? Als ik alles moet geloven zitten hier nog enkele bekende Nederlanders op het Aegon forum. Vraag maar aan 32-hnl-3 of te wel Wim Zegwaard.

Heeel veeel: goed gelovig maar kan ook een pluspunt zijn maar je bent niet de enige. Het viel weinigen op dat in vakantieperiodes ik meestal moest 'zitten'. Een paar frequente posters hebben zelfs meerdere malen hints gehad maar het (oude) kwartje wilde daar maar niet vallen. Sommigen zoals Elf en Dup wisten van begin af aan dat het niet klopte maar was aardig om poos vol te houden. Daarnaast beetje met voorspellingen triefelen maar allemaal vanuit gedachte dat een dag niet gelachen, een dag niet geleefd is! Voor de rest over serieuze zaken als porto en transacties, nooit gelogen (ehkerow?).
    Btw, Is Wim Zegwaard een bekend iemand?

Tot slot, thnx voor doorgeven nieuwsfeiten!
  7. [verwijderd] 4 februari 2013 10:39
    quote:

mvliex 1 schreef op 4 februari 2013 09:57:

Weer tijd voor een gokje op kleine schaal. Paar calletjes Imtech gekocht na koersdaling 85%. Een bod op meer met lagere prijs staat nog.

Btw, koers SNS blijft goed liggen, stabiel fonds!
    ;-)
    Welke calletjes koop je dan? voorlopig alleen met de aandelen aan het v en k. Zou Willl dit tempo een beetje kunnen bijhouden? Pfff, zwaar werk dit, nu maar hopen of het aan het einde van de dag nog wat heeft opgeleverd.
  8. forum rang 7 mvliex 1 4 februari 2013 10:54
    'Banken weinig last van nationalisatie SNS'
    Gepubliceerd op 4 feb 2013 om 10:38

UTRECHT (AFN) - De negatieve gevolgen van de nationalisatie van SNS Reaal voor de overige Nederlandse banken zullen waarschijnlijk beperkt zijn. Verzekeraars kunnen er zelfs van profiteren, onder meer doordat de verzekeringsdelen van het bedrijf mogelijk tegen aantrekkelijke prijzen op de markt komen. Dat schrijft Rabobank maandag in een analistenrapport.

Zonder overheidsingrijpen was SNS vrijwel zeker failliet gegaan en hadden de andere banken via het depositogarantiestelsel de spaarders moeten compenseren. Daarom is van de banken een bijdrage van 1 miljard euro aan de redding van SNS gevraagd. Dat wordt deels gecompenseerd doordat de voorfinanciering van het depositogarantiestelsel, waarmee op 1 juli zou worden begonnen, met 2 jaar is uitgesteld.

Ook de markt verandert nu SNS in staatshanden is. Zo kan het bedrijf terugkeren op de hypotheekmarkt. Het afgelopen jaar was SNS daar nauwelijks actief omdat het moeite had om nieuwe hypotheken te financieren. De concurrentie op de spaarmarkt zal iets afnemen omdat SNS minder op prijs kan concurreren, verwacht Rabobank.

Achtergestelde leningen
    Banken zullen voortaan waarschijnlijk duurder uit zijn bij het afsluiten van achtergestelde leningen, nu de houders daarvan in het geval van SNS zijn onteigend. Daar staat tegenover dat de kosten voor andere soorten schuldpapier volgens Rabobank licht zouden kunnen dalen, nu duidelijk is geworden in hoeverre de houders daarvan risico lopen als gevolg van de Interventiewet.

Verzekeraars kunnen volgens Rabobank zich verheugen in consolidatie in hun sector, wat goed is voor de marges. Bovendien hebben levensverzekeraars voorlopig waarschijnlijk minder concurrentie te duchten van banksparen.
381 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 20 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.