Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor
Ledenoverzicht

Hoper

  • Lid sinds 06 feb 2015

    Laatste bezoek 28 jun 2023

Forumberichten

Frm. Topic / Post Postinfo
EUR

oilprice.com/Latest-Energy-News/World...

EUR

Dit is resultaat van DHT :In the first quarter of 2020 the Company’s VLCCs operating in the spot market achieved $66,400 per day and theCompany’s VLCCs on time-charter earned $54,000 per day ach...

EUR

Nog iets dat ik gemist had in dit verslag is dat de kosten voor scrubbers te installeren erin staan + hoeveel schepen ze gebruikt hadden (en dus missed opportunities - revenues ). Hiermee zouden we oo...

EUR

www.globenewswire.com/news-release/20...Een hel...

EUR

En weer een negatief artikel wat me fout lijkt :seekingalpha.com/news/3568198-sell-ri...

EUR

seekingalpha.com/article/4340838-fron...

EUR

Topics Covered in interview met CEO Frontline:1:00 minute mark - What has changed in the market YTD compared to initial setups?3:00 - Have we seen something like this in the market before?4:30 -...

EUR

seekingalpha.com/article/4340837-fron...

EUR

Veel informatie :www.youtube.com/watch?v=3paXlZ1EMOc...

EUR

m.youtube.com/watch?v=w4vpCTipm-cIedereen praat over tankers ...

EUR

oilprice.com/Latest-Energy-News/World...

EUR

@Risky Bets, ik bedoel rond Kaap de Goede Hoop. Ik las er gisteren iets over:www.freightwaves.com/news/iran-threat...

EUR

Als er een schip wordt afgeschoten in de Golf gaan alles Schepen weer rond moeten varen. Dus dan gaan de trips langer worden. Dus ook al gaat contango naar omlaag, zal er toch positief effect zijn den...

EUR

Weer positief van Hugo en hij geeft ook aan dat hij verwacht dat goede tarieven langer zullen duren en de down cyclus kort kan duren door het aantal new builds.Mooi interview. Nu up up up please...

EUR

Tot op heden leek iedereen er zeker van dat er een akkoord zou komen en er geen floating storage nodig was. Door de crash gisteren van WTI zal iedereen zijn wakker geschoten.Gaan er nu dan wel vel...

EUR

We moeten dan gewoon hopen dat contango nog altijd bezig is vanaf de grote holdes alles verkocht hebben en dan kunnen we omhoog gaan. Of op 7 mei goede vooruitzichten krijgen (zonder dat OPEC+ te grot...

EUR

Gaat wel heel wat reacties veroorzaken als dit bedrijf niet meer aan zijn assets kan:- Olieprijs kan omhoog gaan omdat er veel olie potentieel uit de markt gaat.- Olieprijs kan naar beneden gaan...

EUR

Na dat artikel over DHT te lezen zit ik te denken dat het misschien interessanter is een tanker bedrijf te kopen dat veel schulden heeft staan momenteel. Waarom ? Deze gaan schulden kunnen terug betal...

EUR

Dat Interview zegt wel dat ze redelijk wat long term fixtures verwachten en dat ze liever zekerheid hebben dan greedy te zijn. Klinkt wel goed als dat 18 maart was, dan hebben ze zeker veel schepe...

EUR

Weeral een tanker uit de markt. Hoe meer er weggaan, hoe hoger de spot rate zal gaan....

EUR

Risky Bets, ik begrijp je standpunt. Er komen gouden tijden aan en niemand wil kopen uit schrik voor 2021 en nieuws van olieprijzen die omhoog gaan (en dus tanker tarieven potentieel omlaag / winstgev...

EUR

Maar de chinezen die vaten kopen wilt zeggen dat er nog meer vraag is naar tankers. Prijs die omhoog gaat van olie = meer contango potentieel + traders durven olieopslag nemen omdat ze weten dat de pr...

EUR

Lucky14, waar zie jij het aandeel van Euronav tegen eind mei ?Ik geloof dat ze onder de 9 komen, maar ik denk dat als er positieve outlook komt, ze wel weer naar boven gaan. Zeker als ze bv EUR 1 ...

EUR

Maar als tankers rates kunnen vastleggen aan zelfs 60k USD voor opslag in Q3 ( waar de rates nu aan 200k+ zitten) zou dat al een topkwartaal worden en beste Q3 in vele jaren en zelfs dividenden beteke...

EUR

Ik denk dat Q1 voor Euronav niet super positief zal zijn door de afschrijvingen van de ULCC tanker olie dat ze kochten. Dus huun peers zullen beter doen voor Q1. Maar ik weet niet hoe de scrubbers wor...

EUR

Ik denk da grote beleggers het niet begrijpen hoe tankers werken en velen al verbrand zijn aan tankers. + 50 miljoen afschrijven en geen inkomsten voor Euronavs ULCC voor Singapore zal ook niet m...

EUR

www.rigzone.com/news/saudi_belligeren...“Spot prices have been hit hard. Admittedly, much of the crude oil is on its way to st...

FAG

Fagron nadert schuldlimiet De schulden van Fagron (ex-Arseus) bereiken stillaan het plafond dat de bankenvan het farmabedrijf toelaten. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de onderneming.Over de v...