Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,250   -0,055   (-1,04%) Dagrange 5,170 - 5,330 103.616   Gem. (3M) 179,5K

TomTom Januari

3.929 Posts
Pagina: «« 1 ... 192 193 194 195 196 197 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 februari 2016 10:15
    quote:

    B_B schreef op 12 februari 2016 09:55:

    [...]

    Niet achterhaald, maar wordt waarschijnlijk niet geaccepteerd.
    Alle autonomous test vehicles van autofabrikanten maken geen gebruik van TT, maar voornamelijk Here Maps en Mobileye.

    Zelfde met het alarmnummer 06-11.
    We wisten niet dat in Europees verband alarmnummer 112 zou worden ingevoerd.
    Het tijdelijk invoeren van 06-11 in NL was weggegooid geld.
    Lolbroek
  2. [verwijderd] 12 februari 2016 10:47
    quote:

    B_B schreef op 12 februari 2016 10:20:

    [...]

    Je hebt je hele leven maar in 1 fonds belegd en met zo weinig geld dat het niet uitmaakt of het verdubbelt of halveert.
    Ik heb vijf beleggingscategorieen

    - Connected cars: o.a. Harman (nu niet meer maar mooie rit), TomTom, Blackberry, NXP
    - Bodemvissen algemeen: ASML, ING ooit heel laag gekocht
    - Wat speculatief (gok potje): EUR/USD, index opties
    - Met gespreid risico vermogensopbouw: mixed beleggingsfondsen
    - Oude dag: spaarrekening en aflossing hypotheek huis

    Qua afstraffingen kijk ik nu naar LinkedIn op bijna 100 dollar. Kan misschien een rebound in zitten. Ging wel heel hard, terwijl ze gewoon een groei outlook afgaven, maar wat gematigder groei dan men hoopte. (waar kennen we dat van)
  3. [verwijderd] 12 februari 2016 11:28
    quote:

    B_B schreef op 12 februari 2016 11:02:

    [...]
    [Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
    Ik zou niet weten wat je een paar jaar geleden hebt gezegd. Op een of andere manier sta je in mijn brein niet top of mind. Kan ik verder ook niks aan doen.

    Ik ben absoluut geen expert in valuta handel, dat pretendeer ik ook niet. Ik hoor jou over de Yen, ik heb er geen kennis van. Maar een short EUR/USD van 1,20 naar 1,10 heb ik van geprofiteerd. Er waren toen zoveel rapporten die wezen richting pariteit dat ik het heb gedaan. Hij gaat nu weer naar range 1,15-1,20. Positief voor TomTom.

  4. [verwijderd] 12 februari 2016 11:32
    quote:

    B_B schreef op 12 februari 2016 11:12:

    [Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
    Ik doe niet mee aan wie heeft de langste (belegd vermogen).

    Ik ken iemand die heel veel vermogen heeft EN het verstand van een garnaal EN de zelfoverschatting dat ie president van de USA wil worden.

    Het lijkt wel alsof meningsuiting en meningsvorming tegenwoordig omgekeerd evenredig zijn.
  5. B_B 12 februari 2016 16:51
    12th February 2016
    Mapping The Streets To 20cm Accuracy
    Road-mapping, a tough call for the driverless car project, is getting some heavyweight investment in Japan.

    A driverless car needs a map accurate to 20 centimetres. Maps currently used in GPS systems don't go below a metre.
    To do the mapping, Mitsubishi Electric has developed a data-collection vehicle which points laser beams at roads and buildings as it moves down the street, plotting data points on a 3-D graph.
    Mitsubishi also plans to get mapping information from four 'Quasi-Zenith' satellites for which it has a contract from the government to put into orbit by 2017 and have operational by 2018.
    Aisan Technology takes the collected data and translates it into a 3-D prototype map accurate to 'within a few centimetres'.
    Another Japanese company, a map-maker called Zenrin, is developing a system which creates maps from sources like data collection vehicles and printed maps which can be changed dynamically to take account of changed lane markings, new roads and traffic signs which can bet transmitted to autonomous cars in real time.
    Increment P, a Pioneer subsidiary which makes maps for GPS systems, has started a project to try and understand the requirements of maps for autonomous driving.
    The most advanced mapping operation has been done outside Japan by the HERE system which can trace its roots back 30 years to the US company Navteq bought by Nokia in 2008 and sold on to Audi, BMW and Daimler last year for $2 billion..
    HERE's LIDAR-equipped data collection vehicles can pick up 700,000 data points a second and track to an accuracy of 10-20 centimetres. It is not known how many miles of road they have mapped to this degree of accuracy.
    The lead designer for HERE, Peter Skillman, has pointed out that the maps not only have to be constantly updated to take account of accidents and lane closures but require networks which can transmit that information to cars in a few tens of milliseconds so they can take the necessary actions.
    The poster-boy for driverless cars, Google, is only thought to have mapped 2,000 miles of roads to a sufficient accuracy for driverless cars which suggests either that it doesn't expect driverless cars to hit the open road any time son or that it expects someone else to do the mapping of the remaining 3,978,817 miles of US roads.
    The latest US budget has a ten year $4 billion support programme for driverless car technology, while Boston Consulting Group is not projecting the start of sales of fully autonomous cars until 2035, which tends to suggest that this is not going to happen as fast as some people, including HMG, seem to think

    www.electronicsweekly.com/blogs/manne...
3.929 Posts
Pagina: «« 1 ... 192 193 194 195 196 197 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.