Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,873   -0,018   (-1,97%) Dagrange 0,871 - 0,890 3.163.319   Gem. (3M) 6,3M

Vrijdag 27 juni

376 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 19 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 juni 2014 10:44
    quote:

MaranV schreef op 27 juni 2014 10:41:

[...]

Betekent dat dat je ook weer terug bent ;)?
    Nee Maran. Ik doe even wat rustiger aan. Ik zit in AF KLM.
    Wat rustiger aan doen.....

Dat Pharming niet wegzakt is een goed teken. Nu weinig interesse in Pharming door derden, maar kan elk moment veranderen..
  2. forum rang 4 bammie 27 juni 2014 10:46
    quote:

Rooster2 schreef op 27 juni 2014 10:23:

[...]
    Bammie, ik heb vanochtend een paar keer een plukje geprobeerd te verkopen. Terwijl ik mijn order plaatste veranderde het biedboek stevig, zodanig dat mijn order niet werd uitgevoerd. Na een paar keer proberen is het wel gelukt.
    Mijn conclusie is derhalve dat de koers weer eens wordt geregeerd door computers. Het orderboek is dus niet relevant, want wijzigt a la minute.
    We hebben al vaker gezien dat de koers bewoog juist in de richting waar de meeste orders stonden, die uiteraard ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik was overigens aan de nu verkochte stukjes gekomen door een eerder geagendeerde opdracht, uitgevoerd in de dagen dat mijn bankpas nog niet was vervangen. Pfieuw, geen verlies gedraaid...
    Het is tricky momenteel. Moeilijk te doorgronden wat er speelt op de achtergrond. Wordt de koers laag en toch wel enigszins stabiel gehouden om nieuwe investeerders te lokken? Wie het weet mag het zeggen.
  3. [verwijderd] 27 juni 2014 10:53
    quote:

1€ schreef op 27 juni 2014 10:44:

[...]

Nee Maran. Ik doe even wat rustiger aan. Ik zit in AF KLM.
    Wat rustiger aan doen.....

Dat Pharming niet wegzakt is een goed teken. Nu weinig interesse in Pharming door derden, maar kan elk moment veranderen..
    Ah ok, maar een leuk instapje is je nog steeds gegund hoor ;)

Pharming wordt inderdaad nog aardig gebalanceerd, al het groen wordt weggedrukt maar het rood ook. Geen idee of dit de laatste voorbereidende werken zijn voor een pump naar juli toe maar het is in ieder geval interessanter dan bij rood blijven hangen.
  4. Sentiment 27 juni 2014 11:13
    Nu bijna iedereen beseft dat de goedkeuring per 16 Juli een feit is, willen alleen handelaren nog iets met hun aandelen doen.
    Er zijn massa's mensen met 100K en meer aandelen en zelfs díé worden nog niet eens zenuwachtig.
    Dus worden er geen aandelen meer afgegeven......
    Het kan nu naar hogere regionen, laten we de 60 eens slechten
  5. [verwijderd] 27 juni 2014 11:15
    quote:

Sentiment schreef op 27 juni 2014 11:13:

Nu bijna iedereen beseft dat de goedkeuring per 16 Juli een feit is, willen alleen handelaren nog iets met hun aandelen doen.
    Er zijn massa's mensen met 100K en meer aandelen en zelfs díé worden nog niet eens zenuwachtig.
    Dus worden er geen aandelen meer afgegeven......
    Het kan nu naar hogere regionen, laten we de 60 eens slechten
    Allemaal goed en wel, maar mag ik vragen wanneer jij gaat verkopen zodat ik achteraf niet achterblijf met mijn aandelen als de rest al verkocht heeft, want dan...
  6. forum rang 4 bammie 27 juni 2014 11:23
    quote:

MADNESS schreef op 27 juni 2014 11:15:

[...]
    Allemaal goed en wel, maar mag ik vragen wanneer jij gaat verkopen zodat ik achteraf niet achterblijf met mijn aandelen als de rest al verkocht heeft, want dan...
    want dan... Hmmm, ben je blut, ga je SENTIMENT opzoeken..., terwijl Handelsreiziger aan het schuiven gaat. :)
  7. [verwijderd] 27 juni 2014 11:25
    quote:

MADNESS schreef op 27 juni 2014 11:00:

Volgens mij is het management aan het wachten om de goed nieuwsshow te starten tot de catering, tent en totaalspektakel voor de barbecue geregeld zijn.
    Totaalspektakel: Veto over het roosteren van haantjes :-)
    Laten we liever ergens anders over spektakakelen...

Wat zullen we eens op die bbq gooien?
    Jammer genoeg is het aspergeseizoen voorbij.
  8. forum rang 4 bammie 27 juni 2014 11:26
    quote:

Rooster2 schreef op 27 juni 2014 11:25:

[...]
    Totaalspektakel: Veto over het roosteren van haantjes :-)
    Laten we liever ergens anders over spektakakelen...

Wat zullen we eens op die bbq gooien?
    Jammer genoeg is het aspergeseizoen voorbij.
    Wat dacht van je van een schaap aan het spit?
376 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 19 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.