Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,928   -0,018   (-1,90%) Dagrange 0,909 - 0,955 5.673.860   Gem. (3M) 6,6M

Vrijdag 27 juni

376 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 19 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 juni 2014 10:04
    quote:

Shoryuken schreef op 27 juni 2014 10:00:

[...]

Ik vraag mezelf soms ook af wat ik hier doe en probeer gewoon uit logica te denken Guus. Ik roep niet dat het -een maffia aandeel is en het terug naar de 10 cent moet waar het hoort- zoals sommige bashers doen.

Ik probeer gewoon realistisch te denken. We roepen al maanden: "Nederland maakt gehakt van Mexico! minstens 10-0! Van Persie maakt minstens 3 doelpunten!!!". Feit is: We zitten nu in de 80ste minuut.. maar er staat nog steeds 0-0 op de borden. En gezien het volume komen er ook weinig goede passes bij onze spitsen aan.
    Wedstrijd is gefixt ;) iemand heeft groot geld op de 1-0 staan voor de 90ste minuut. Tenminste daar anticipeer ik op.
  2. Guus_Geluk 27 juni 2014 10:05
    quote:

Shoryuken schreef op 27 juni 2014 10:00:

[...]

Ik vraag mezelf soms ook af wat ik hier doe en probeer gewoon uit logica te denken Guus. Ik roep niet dat het -een maffia aandeel is en het terug naar de 10 cent moet waar het hoort- zoals sommige bashers doen.

Ik probeer gewoon realistisch te denken. We roepen al maanden: "Nederland maakt gehakt van Mexico! minstens 10-0! Van Persie maakt minstens 3 doelpunten!!!". Feit is: We zitten nu in de 80ste minuut.. maar er staat nog steeds 0-0 op de borden. En gezien het volume komen er ook weinig goede passes bij onze spitsen aan.
    We zitten niet in de 80e minuut want we zitten al in de verlenging! (3 maanden) ;-)
    Dadelijk maar penalties dan. Er moet een winnaar uitkomen en dat zal ongetwijfeld de aandeelhouder zijn. En anders moeten we maar gaan bijten. ;-)
  3. [verwijderd] 27 juni 2014 10:10
    quote:

MaranV schreef op 27 juni 2014 09:57:

[...]

Vandaar het geduld gedeelte ^^ Het blijft een risico natuurlijk, als je er niet meer tegen kan ga je weg.
    Qua
    Ik ben er ook uit....ik kijk om weer mee te doen. Ik vraag me steeds af waarom ze de koers van 0.37 hebben opgeduwd en vervolgens deze niet meer boven 0.55 uit laten komen. Ook niet verder laten zakken dan 0.49. De volumes zijn zeer slecht toch geloof ik ook nog in een koers expositie. Alleen wanneer? Groeten en succes allemaal.
  4. forum rang 7 Wilbar 27 juni 2014 10:16
    De deelnemers aan de Pharming BBQ zijn gewaarschuwd:

vr 27 jun 2014, 09:01 Man gewond bij barbecueën
    LOOSDRECHT - Een man heeft donderdagavond zware brandwonden opgelopen toen er bij het ontsteken van een barbecue een steekvlam ontstond.

Een traumahelikopter vloog naar de camping De Mijnden aan de Bloklaan in Loosdrecht om assistentie te verlenen. De man is naar het ziekenhuis gebracht.

Mr. Blok dus maar niet uitnodigen :-)

5. [verwijderd] 27 juni 2014 10:17
    quote:

stormvogel schreef op 27 juni 2014 10:15:

Het Emissie spook komt ook nog langs hier maar eerst wordt de koers lager gezet.
    Je bent wel een beetje een kwal geworden sinds je in Imtech gegaan bent ^^
    De koers wordt hier trouwens eerst omhoog gezet voor een emissie (mocht je het nog kunnen herinneren) dus zolang we dalen zijn we safe lol :)
  6. Guus_Geluk 27 juni 2014 10:20
    quote:

Stefan S schreef op 27 juni 2014 10:15:

[...]

En dan ook nog op een stijging. Lieve help. Hou het alsjeblieft bij daghandel.
    Wellicht heeft Berdien ook niet gezien dat ABN Amro een koersdoel van 10 eurocent heeft afgegeven voor Imtech en dat het bestuur vrijwel elke dag zegt dat ze nog aan het overwegen zijn hoe ze de fraudeschuld gaan aflossen. En dat ze niets uitsluiten, zelfs geen emissie. Wat een ballentent!
  7. stormvogel 27 juni 2014 10:21
    quote:

MaranV schreef op 27 juni 2014 10:17:

[...]

Je bent wel een beetje een kwal geworden sinds je in Imtech gegaan bent ^^
    De koers wordt hier trouwens eerst omhoog gezet voor een emissie (mocht je het nog kunnen herinneren) dus zolang we dalen zijn we safe lol :)
    Bedankt we gaan het zien.[lol]
  8. [verwijderd] 27 juni 2014 10:23
    quote:

bammie schreef op 27 juni 2014 09:40:

De laat is erg dun. Niemand wil verkopen? Er is ook geen animo om te kopen. Risico als je nu verkoopt met zo'n dunne laat is dat hij zo maar omhoog kan gieren. Dan heb je spijt dat je ze te goedkoop hebt weggedaan. The opossite is dat de koers ook naar beneden kan en ja daar is het klotsende dilemma. Wat moet ik nu?

Ik doe lekker niks en volg nauwlettend het orderboekje. De datum van goedkeuring nadert. Roth had nog een leuke investeerders meeting georganiseerd waar Pharming ook vertegenwoordigd was dus er zal wat gaan gebeuren op korte termijn.
    Bammie, ik heb vanochtend een paar keer een plukje geprobeerd te verkopen. Terwijl ik mijn order plaatste veranderde het biedboek stevig, zodanig dat mijn order niet werd uitgevoerd. Na een paar keer proberen is het wel gelukt.
    Mijn conclusie is derhalve dat de koers weer eens wordt geregeerd door computers. Het orderboek is dus niet relevant, want wijzigt a la minute.
    We hebben al vaker gezien dat de koers bewoog juist in de richting waar de meeste orders stonden, die uiteraard ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik was overigens aan de nu verkochte stukjes gekomen door een eerder geagendeerde opdracht, uitgevoerd in de dagen dat mijn bankpas nog niet was vervangen. Pfieuw, geen verlies gedraaid...
376 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 19 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.