Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

D day

53 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 september 2009 13:37
    quote:

Wartaal677 schreef:

[quote=Hammingh]
    [quote=Jean]
    [quote=Wartaal677]
    Claims

Wat de bewindvoerder van plan is met de claims van Van der Moolen op de fiscus in een aantal Europese landen, is onduidelijk. Samen met voormalig zakenpartner GSFS heeft Van der Moolen een claim uitstaan van euro 43,2 mln. Van der Moolen maakt aanspraak op de helft van dit bedrag.
    [/quote]

Dit wordt een soort Begeman verhaal. De koers staat alleen nog op dit niveau omdat er hoop is dat de claim wordt toegekend. Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is zeer slecht nieuws. Geen crediteurenvergadering betekent naar mijn mening 99% kans op een faillissement.
    [/quote]

Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is goed nieuws. Komt er rust in de tent. Het ligt er maar net aan hoe je ertegenaan kijkt. Gewoon rustig blijven hangen. Man.... je kan je wijf vandaag nog wel 6 keer een beurt geven voordat JIJ in de schijterij komt van de zenuwen. Ben je je kwak in ieder geval kwijt. Dat lucht op !
    Iets kwijt dan. Je moet het positief zien. Het leven is een feesie. Hammingh
    [/quote]

hahha,

hamming me geld ben ik niet zo graag kwijt als me kwak.
    Beide kan door het lichaam (en geest) worden terugverdiend. Van beide heb je in ieder geval plezier gehad. Gewoon rustig blijven mensen. Gewoon relaxed. De kat moet ff naar het bakkie lopen. Prettige dag verder. Tot de volgende inspirerende keer. Hammingh
  2. [verwijderd] 8 september 2009 16:28
    quote:

muntengirl schreef:

Jammer voor de heren,ach nix nieuws.
    Rode oortjes achter het scherm.
    Kinderlijke taal.
    0,31 bluf viert hoogtij.
    0 is hot.
    gr m.c
    Ach M.C niet zo Somber! Het zonnetje schijnt.

Ik reken toch wel op een voorzichtig positief nieuws,omdat er wel snel nieuws komt van de Curator.
  3. [verwijderd] 8 september 2009 16:41
    quote:

muntengirl schreef:

Jammer voor de heren,ach nix nieuws.
    Rode oortjes achter het scherm.
    Kinderlijke taal.
    0,31 bluf viert hoogtij.
    0 is hot.
    gr m.c
    waar is de positivitei van pasgeleden gebeleven muntje? je zit er zelf ook in! of heb je alles van de hand gedaan?

postitief denken meid!!
  4. [verwijderd] 8 september 2009 19:31
    PERSBERICHT: Aespen los van Van der Moolen

De directie van Van der Moolen Holding N.V. maakt bekend dat, in
    overleg met de bewindvoerders, overeenstemming is bereikt met de
    directie en medewerkers van Van der Moolen Financial Services B.V.
    ('Aespen') over een buy-out. De overname, tegen intrinsieke waarde,
    vindt plaats met terugwerkende kracht naar 1 september 2009. Bij
    Aespen zijn 14 medewerkers actief.

Aespen houdt zich bezig met derivaten- en effectenbrokerage voor de
    professionele markt. Aespen blijft vooralsnog gevestigd in de huidige
    locatie op Schiphol.

Directie Van der Moolen Holding N.V.
  5. Jean 10 september 2009 08:43
    quote:

Jean schreef:

Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is zeer slecht nieuws. Geen crediteurenvergadering betekent naar mijn mening 99% kans op een faillissement.
    En zo geschiede. Heel apart die speculanten hier al kan het ook allemaal nep zijn geweest om kopers te lokken.
  6. Adek 2001 10 september 2009 09:08
    quote:

Jean schreef:

[quote=Jean]
    Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is zeer slecht nieuws. Geen crediteurenvergadering betekent naar mijn mening 99% kans op een faillissement.
    [/quote]

En zo geschiede. Heel apart die speculanten hier al kan het ook allemaal nep zijn geweest om kopers te lokken.
    Deel van het spel!
  7. [verwijderd] 10 september 2009 10:24
    Voor beleggers die in VdM zijn gestapt voor de surseance en mogelijk daarna nog hebben bijgekocht om te middelen hoop ik dat er een doorstart komt van de beursgenoteerde onderdelen zodat jullie je verlies kunnen verkleinen.

Met de beleggers die na de surseance zijn ingestapt en nu nat gaan natuurlijk geen medelijden zij wisten welke risico's zij liepen.
  8. [verwijderd] 10 september 2009 10:30
    quote:

RPT schreef:

Voor beleggers die in VdM zijn gestapt voor de surseance en mogelijk daarna nog hebben bijgekocht om te middelen hoop ik dat er een doorstart komt van de beursgenoteerde onderdelen zodat jullie je verlies kunnen verkleinen.

Met de beleggers die na de surseance zijn ingestapt en nu nat gaan natuurlijk geen medelijden zij wisten welke risico's zij liepen.
    CEO die zijn belang in 1x verkoopt en verkopen van onderdelen Vd Molen tegen internsieke waarde, dan weet je wel genoeg.

Voor mijn is er geen verschil. Nu kopen met een cent winst is een goede marge en dus een gokje waard. Gekocht tegen 10 cent en in de wacht op 11 cent. Herstelt vaak nog.

Hans
53 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.