Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

D day

53 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 september 2009 12:07
    quote:

Valeyman schreef:

Laten we het hopen. Koers blijft vrij stabiel. -6%. Indien ze nieuws bekendmaken zal dat denk ik zijn net voor sluiten beurs of daarna. de grote jongens hebben bij een doomscenario de tijd om alles te dumpen en hun loss te nemen. is dit niet zoo en komt er positief geluid dan zal de openingskoers morgen sky high zijn.

die laatste optie klinkt mij voor eenieder beter in de oren dat geeft ze nog even adem en kunnen ze toch wat terughalen van de verliezen!

Fingers crossed Hammingh!!
    Idd. Heb werkelijk de zenuwen door het lijf gieren. Sta ook fors in de min natuurlijk maar... als je je nek niet uitsteekt in het leven...
    Laat je niet gek maken !! Niemand !! Later. Hammingh
  2. [verwijderd] 8 september 2009 12:12
    quote:

Hammingh schreef:

[quote=Valeyman]
    Laten we het hopen. Koers blijft vrij stabiel. -6%. Indien ze nieuws bekendmaken zal dat denk ik zijn net voor sluiten beurs of daarna. de grote jongens hebben bij een doomscenario de tijd om alles te dumpen en hun loss te nemen. is dit niet zoo en komt er positief geluid dan zal de openingskoers morgen sky high zijn.

die laatste optie klinkt mij voor eenieder beter in de oren dat geeft ze nog even adem en kunnen ze toch wat terughalen van de verliezen!

Fingers crossed Hammingh!!
    [/quote]

Ik ken er nog 1. Maar dit wisten we toen we de stap maakten!

Idd. Heb werkelijk de zenuwen door het lijf gieren. Sta ook fors in de min natuurlijk maar... als je je nek niet uitsteekt in het leven...
    Laat je niet gek maken !! Niemand !! Later. Hammingh
  3. [verwijderd] 8 september 2009 12:33
    No I'm stayin until they declare this beast dead - and dead only. I do not want to see a flcker of life before I sell my shares to Cunard. I'm now stubborn. My nerves are made of steel. Not going out. Period.

"Waiter, bring the champagne to the deck, there's a nice crowd here and we'll have a drink!"
  4. Jean 8 september 2009 12:45
    quote:

Wartaal677 schreef:

Claims

Wat de bewindvoerder van plan is met de claims van Van der Moolen op de fiscus in een aantal Europese landen, is onduidelijk. Samen met voormalig zakenpartner GSFS heeft Van der Moolen een claim uitstaan van euro 43,2 mln. Van der Moolen maakt aanspraak op de helft van dit bedrag.
    Dit wordt een soort Begeman verhaal. De koers staat alleen nog op dit niveau omdat er hoop is dat de claim wordt toegekend. Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is zeer slecht nieuws. Geen crediteurenvergadering betekent naar mijn mening 99% kans op een faillissement.
  5. [verwijderd] 8 september 2009 13:13
    quote:

Jean schreef:

[quote=Wartaal677]
    Claims

Wat de bewindvoerder van plan is met de claims van Van der Moolen op de fiscus in een aantal Europese landen, is onduidelijk. Samen met voormalig zakenpartner GSFS heeft Van der Moolen een claim uitstaan van euro 43,2 mln. Van der Moolen maakt aanspraak op de helft van dit bedrag.
    [/quote]

Dit wordt een soort Begeman verhaal. De koers staat alleen nog op dit niveau omdat er hoop is dat de claim wordt toegekend. Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is zeer slecht nieuws. Geen crediteurenvergadering betekent naar mijn mening 99% kans op een faillissement.
    Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is goed nieuws. Komt er rust in de tent. Het ligt er maar net aan hoe je ertegenaan kijkt. Gewoon rustig blijven hangen. Man.... je kan je wijf vandaag nog wel 6 keer een beurt geven voordat JIJ in de schijterij komt van de zenuwen. Ben je je kwak in ieder geval kwijt. Dat lucht op !
    Iets kwijt dan. Je moet het positief zien. Het leven is een feesie. Hammingh
  6. [verwijderd] 8 september 2009 13:34
    quote:

Hammingh schreef:

[quote=Jean]
    [quote=Wartaal677]
    Claims

[/quote]

[/quote]

Dat de bewindvoerder zo snel al met een presentatie komt is goed nieuws. Komt er rust in de tent. Het ligt er maar net aan hoe je ertegenaan kijkt. Gewoon rustig blijven hangen. Man.... je kan je wijf vandaag nog wel 6 keer een beurt geven voordat JIJ in de schijterij komt van de zenuwen. Ben je je kwak in ieder geval kwijt. Dat lucht op !
    Iets kwijt dan. Je moet het positief zien. Het leven is een feesie. Hammingh
    hahha,

hamming me geld ben ik niet zo graag kwijt als me kwak.
53 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.