Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Tigenix« Terug naar discussie overzicht

Tigenix maart 2016

833 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 42 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 maart 2016 12:30
    Als ik het goed begrepen heb, dan zal Tigenix binnen een maand na de vergunningsaanvraag voor CX601 bij de EMA te horen krijgen of het dossier in behandeling zal worden genomen.
    ---> Dat is dus één dezer dagen
    Het is weliswaar 'procesinformatie', maar neem eigenlijk wel aan dat hierover zal worden gecommuniceerd.
  2. [verwijderd] 30 maart 2016 13:13
    binnen 1 maand: aanvaarding dossier
    goedkeuring: 210 dagen

zie reactie Sanderus
    ----
    beursig.com/forum/viewtopic.php?f=4&a...

Hoe gaat het nu verder?

Tigenix gaat binnen 1 maand antwoord krijgen of hun dossier aanvaard is. Vanaf dan loopt dag 1. Na 120 dagen krijgt tigenix een loq (list of questions) waarvoor ze 60 dagen hebben om te antwoorden. Tijdens die periode list de klok stil. Nadat tigenix op loq heeft geantwoord loopt de klok opnieuw tot dag 180 waarop tigenix een LoOI: (List of Outstanding Issues) krijgt. Ze hebben hier 1 maand de tijd om te antwoorden. Ook dan ligt de klok stil. Na antwoord hierop loopt de klok tot dag 210 waarop de CHMP zijn advies geeft aan de EMA. De EMA beslist dan tegen dag 277 of ze definitief goedkeuring geven. Meestal volgt de EMA het advies van de CHMP.
  3. Bonzai1 30 maart 2016 13:20
    Hoe dan ook nu al duidelijk: we sluiten mijns inziens vanavond rond €0,95. Het zou me verwonderen, moest het anders zijn. En zelfs dan zal ik op mijn vingers gaan zitten, niet zozeer om niet te verkopen, maar om geduld te oefenen en voorlopig niet bij te kopen, want het is moeilijk inschatten waar de bodem zal liggen ... tenzij meganieuws binnen de paar dagen, natuurlijk.
  4. [verwijderd] 30 maart 2016 13:33
    quote:

Bonzai1 schreef op 30 maart 2016 13:20:

Hoe dan ook nu al duidelijk: we sluiten mijns inziens vanavond rond €0,95. Het zou me verwonderen, moest het anders zijn. En zelfs dan zal ik op mijn vingers gaan zitten, niet zozeer om niet te verkopen, maar om geduld te oefenen en voorlopig niet bij te kopen, want het is moeilijk inschatten waar de bodem zal liggen ... tenzij meganieuws binnen de paar dagen, natuurlijk.

We zijn weer terug bij af (95 centen).
    Mijn opvatting is dat de grotere aandeelhouders dit koersverloop van afgelopen 2 weken zorgvuldig hebben geregisseerd. Ben benieuwd wat ze nog meer in petto hebben.
833 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 42 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.