Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,874   +0,002   (+0,03%) Dagrange 5,798 - 5,886 2.299.335   Gem. (3M) 4M

Maandag 23 April

127 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 23 april 2012 12:55
    quote:

ADOU schreef op 23 april 2012 12:46:

[...]

Ondanks deze val of afstort bij deze allemaal een goede middag toegewenst. Ben zojuist vrijgelaten uit een bespreking en zag met enige verbazing een min van 10% op de borden.

Het gekke is dat het me eigenlijk niets meer doet. Beurshandel heeft naar mijn idee niet zo veel meer met de werkelijkheid te maken ...... tenzij we komend najaar allemaal werkloos zijn.

Het is gewoon zoals Eurowin het zegt "Het moet omlaag dus het gaat omlaag" en "ik kan er eigenlijk nog wel om lachten ook" ..... Ik handel niet meer en het zal mijn tijd wel uitdienen.

Het is nu shorters paradise en ook hier zullen vele laatsten de eersten zijn die het gelag betalen. Het is gewoon een vorm van een piramidespel.
    Ik vind het meer en meer op de paardenraces gaan lijken.
    Een winnaar per dag nog vrijdag tomtom en vandaag is het philips.
  2. [verwijderd] 23 april 2012 13:04
    In het kader van de doodsmak der Nederlandse Regering welke door velen was verwacht of aangekondigd en soms heftig verlangd blijkt na het optrekken van de kruitdamp eigenlijk nu al dat een meerderheid van de Nederlanders hoewel nauwelijks op de hoogte van de punten en komma´s van wat geen akkoord bleek te kunnen worden met de inhoud wel blijkt te kunnen leven als ze maar niet opnieuw een keus tussen de ene kneus en de andere behoeven te maken.

In dat licht kan geen enkele partij behalve een kansloze zich veroorloven nu nog te veel kritiek uit te oefenen en kan de winnaar hetgeen zonder enige twijfel die van onze fietsende chef zal zijn de componenten van het nieuwe kabinet uitkiezen en tegelijkertijd de rotte appels er nu of later uit verwijderen opdat er wellicht een team ontstaat dat weliswaar niet echt met dat van El Barca te vergelijken is maar dan toch wel enigermate met het grote Feyenoord al blijft 020 natuurlijk voorlopig een beter voorbeeld.

(Dit vereist een AB want hier is toch over een eigen schaduw heen gesprongen)

En verder moge de voor deze week gedane voorspelling dezerzijds een bewijs ervoor zijn dat net als bij de Lampies een AOW-er soms nodig is om de match te winnen.

Eén van de vorige keren dat een kabinet viel staat me nog bij en het is wel aardig dat over te leveren(dit woord is dus afgeleid van ´overlevering´.

Het was in Leipzig in een publieke niet om het uur geschoonde gelegenheid voor mannen en mijn buurman had van de gelegenheid gebruik gemaakt te melden dat hij ´in darmen zat´(bedoeld werd de handel daarin).

Hij wist nog niets van de val van het kabinet maar toen het hem gemeld werd(want ook toen ging de actualiteit mij zeer ter harte) was zijn commentaar ´dat ze allemaal de klere konden krijgen´.

Zo kun je het natuurlijk ook zien.

3. [verwijderd] 23 april 2012 13:09
    Kijkcijfers kelderen in VS

NEW YORK (AFN) - In de VS, de bakermat van veel tv-series, hebben mensen deze lente veel minder interesse voor tv-programma's, zo blijkt uit cijfers. De kijkers zappen niet weg naar een ander net, maar zetten een dvd op of gaan wat anders doen. Alle omroepen meten sinds half maart fors lagere kijkcijfers bij hun prime-timeprogramma's, vooral onder de cruciale groep 18- tot 49-jarigen.

Omroep ABC verloor 21 procent van de kijkers in deze doelgroep vergeleken met vorig jaar. Bij Fox was dat 20 procent en CBS 8 procent. Bij NBC bleef het verlies beperkt tot 3 procent, meldde de New York Times maandag. Meerdere tv-series haalden de afgelopen weken de laagste kijkersaantallen ooit.

De daling heeft grote financiële gevolgen. Juist nu sluiten omroepen contracten met adverteerders voor het herfstseizoen. De lagere kijkcijfers kosten miljarden dollars, zegt een deskundige.

De mensen houden niet alleen de hand op de knip, ze willen zelfs steeds minder televisie kijken. Het moet niet gekker worden.

4. [verwijderd] 23 april 2012 13:24
    Ik denk dat de hoge omzet ontstaan door die kl.... ehhhh leuke shorters. Aan de andere kant kunnen het gierigaards zijn die weer eens voor het bekende dubbeltje op de eerste rang willen zitten omdat ze tevens weten dat er natuurlijk goed nieuws aan te komen zit. Luister nog maar eens naar de preek van Ds. Muller van afgelopen zaterdagavond.

www.gilissen.nu/video/6c46324f/Positi...
  5. [verwijderd] 23 april 2012 13:31
    quote:

hbb schreef op 23 april 2012 13:24:

Ik denk dat de hoge omzet ontstaan door die kl.... ehhhh leuke shorters. Aan de andere kant kunnen het gierigaards zijn die weer eens voor het bekende dubbeltje op de eerste rang willen zitten omdat ze tevens weten dat er natuurlijk goed nieuws aan te komen zit. Luister nog maar eens naar de preek van Ds. Muller van afgelopen zaterdagavond.

www.gilissen.nu/video/6c46324f/Positi...
    Ja ik ben erg sceptisch over die beursdominees aan het worden. Totaal geen vertrouwen meer in hun woord. De koers is het oordeel. Dat is het woord en ook het laatste woord.
    Die k.t shorters die zullen voor een deel van de omzet verantwoordelijk zijn. Hoewel...ik las in het FD dat ze bv bij AirFranceKLM bijna aan hun tax zitten (qua belening) ..Weet niet hoe dat voor Aegon is. Dat stond er nou weer jammergenoeg niet in.
  6. [verwijderd] 23 april 2012 13:41
    quote:

elf schreef op 23 april 2012 13:31:

Voor de heel slimmen was er al een winst van 13 cent mogelijk geweest met AEGON.

Ik ben in ieder geval zo naief geweest dat het wel goed kwam in dat gebouw wat nu het Ketshuis heet. Het afketsen leverde -10% inkoopvoordeel op maar als de plannen doorgegaan waren had dat m.i. geen +10% opgeleverd. Maar je weet het: van achter kijk je een koe in zijn kont.
  7. [verwijderd] 23 april 2012 13:43
    quote:

DirkFrank schreef op 23 april 2012 13:31:

[...]

Ja ik ben erg sceptisch over die beursdominees aan het worden. Totaal geen vertrouwen meer in hun woord. De koers is het oordeel. Dat is het woord en ook het laatste woord.
    Die k.t shorters die zullen voor een deel van de omzet verantwoordelijk zijn. Hoewel...ik las in het FD dat ze bv bij AirFranceKLM bijna aan hun tax zitten (qua belening) ..Weet niet hoe dat voor Aegon is. Dat stond er nou weer jammergenoeg niet in.
    We weten dat zo wel.
    KLM draait 800 miljoen verlies en aegon draait nog steeds winst.
    Bovendien is er een grote kaspositie bij Aegon sinds ze T RE hebben verkocht en de staat hebben afgelost.
  8. [verwijderd] 23 april 2012 13:46
    quote:

roadrunner 300 schreef op 23 april 2012 13:43:

[...]We weten dat zo wel.
    KLM draait 800 miljoen verlies en aegon draait nog steeds winst.
    Bovendien is er een grote kaspositie bij Aegon sinds ze T RE hebben verkocht en de staat hebben afgelost.
    Als er nu alleen positief nieuws is waarom zit Aegon dan in de hoek waar de klappen vallen. Zie ook het grote volume!
    En ook met een vrij "kleine"exposure in z-europa..
  9. elbwee 23 april 2012 14:06
    quote:

hbb schreef op 23 april 2012 13:41:

[...]

Ik ben in ieder geval zo naief geweest dat het wel goed kwam in dat gebouw wat nu het Ketshuis heet. Het afketsen leverde -10% inkoopvoordeel op maar als de plannen doorgegaan waren had dat m.i. geen +10% opgeleverd. Maar je weet het: van achter kijk je een koe in zijn kont.
    Zou het van voren ook te zien zijn geweest dat is er genetisch gemanipuleerd of is het een exemplaar uit Tsjernobiel.
127 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.