Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon AEX:AGN.NL, BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,102   0,000   (0,00%) Dagrange 5,912 - 6,120 7.126.530   Gem. (3M) 4,5M

AEGON dinsdag 9 augustus 2011 het is wel genoeg zo!

438 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 22 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:25
    Goedemorgen allen,

Na opnieuw een rustige nacht met veel gepieker, vanmorgen als eerste naar de futs gekeken. Zowel DJ als S&P op een steun gesloten, de kans was aanwezig dat de futs groen zouden zijn. En dat zijn ze.

De (voorlopige) daling zou best eens geweest kunnen zijn, immers:
    • Gisteren liep het bloed echt door de straten en het algehele sentiment is extreem negatief
    • Steunen DJ en D&P hebben het gehouden
    • Azië weliswaar rood gesloten, maar opgeveerd vanaf de dieptepunten
    • Vanavond FED met toenemende geruchten over QE3
    • Wellicht naijl-effect woorden Obama
    • Het gerucht dat overheden zich aan de koopzijde melden om pensioenfondsen te steunen
    • Het feit dat de ECB Italiaanse en Spaanse obligaties ondersteund met aankopen, als gevolg waarvan de rente is teruggelopen.

Maar het blijft een krankzinnige markt, dat is een ding wat zeker is.

Nog altijd heb ik niet verkocht en ik wist niet dat ik zo'n sterk hart had. Strategie is wel om (groot deel) te verkopen zodra koers door de 3 zakt.

Succes en sterkte allen!
  2. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:26
    quote:

mvliex 1 schreef op 9 augustus 2011 08:13:

En nu mogen de analisten er van mij ook heel ver naast zitten.
    Allen succes, sterkte en wat je maar nodig hebt.

di 09 aug 2011, 07:56 Zware verlies voorzien op beurs

AMSTERDAM (AFN) - De beurs in Amsterdam maakt zich dinsdag op voor een zware daling, in navolging van de koersduikelingen in Azië en New York.

,,We voorzien een beurskrach 2011. De AEX zal naar verwachting tussen 12 en 18 punten lager openen. De bodem is er onderuit'', aldus handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.

www.telegraaf.nl/dft/stemming/damrak/...
    Goeden morgen, maken we een zwarte lijst van analisten(werd dat niet al eens eerder voorgesteld ?).
  3. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:30
    quote:

elf schreef op 9 augustus 2011 09:26:

[...]

Goeden morgen, maken we een zwarte lijst van analisten(werd dat niet al eens eerder voorgesteld ?).
    Dan kan je wel aan de gang blijven Elf, 2 weken geleden nog video...Aegon NU kopen, toen 4 euro, ik bedoel maar even,. Ezels zijn het..
  4. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:30
    quote:

buf schreef op 9 augustus 2011 09:17:

[...]

Noem je dat een advies?
    Baldy weet uit frusstratie niet meer wat hij zegt.
    Een reverse split is het omgekeerde van een splitsing.
    Dat is absoluut niet aan de orde bij Aegon.
    Wat Baldy in de nacht droomt vertelt hij ons op de dag en hij wil ons dan ook nog wijsmaken dat dit de waarheid is.
    @ buf hij legt het prima uit en de gedachte is niet zo gek en al eerder geuit. Kom even met wat positievere opmerkingen graag(heel graag).
  5. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:38
    quote:

Eurowin schreef:

Dit sterk mij weer om er af te blijven, dit is een mooi spel van de profs, met slachtoffer Piet het volk... zoals gewoonlijk..
    Wat zie ik nu? Mijn naam misbruiken!! Of ik het al niet moeilijk genoeg heb met die k*tbeurs en dan ook dat noch.
    Maar geluk was dit maal aan mijn zijde. Afgelopen woensdag 10x geslikt om mijn verlies te nemen maar alles verkocht en 100% cash. Dat waren toch een paar vakanties door het putje maar achteraf gezien een groot geluk en hoop ik dat alle zitten blijvers binnenkort ook weer kunnen lachen !
    gr.
    Piet
  6. buf 9 augustus 2011 09:40
    quote:

elf schreef op 9 augustus 2011 09:30:

[...]

@ buf hij legt het prima uit en de gedachte is niet zo gek en al eerder geuit. Kom even met wat positievere opmerkingen graag(heel graag).
    elf, door die doem-scenario's van mrBaldy tegen te spreken, ben ik toch al positief.
    In ieder geval positiever dan de meesten hier op dit forum.
  7. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:47
    daar is hij weer de 3 euro wacht maar als de futten in vs weer rood worden dan staan we zo op -10% het wordt allemaal gedicteerd door grote verkopen, je ziet telkens klein volume even up als er geen verkopers zijn en dan als kopers bij komen krijg je een veel groter volume dumpen
  8. forum rang 7 mvliex 1 9 augustus 2011 09:49
    quote:

buf schreef op 9 augustus 2011 09:40:

[...]

elf, door die doem-scenario's van mrBaldy tegen te spreken, ben ik toch al positief.
    In ieder geval positiever dan de meesten hier op dit forum.
    Schrijft 'ie positief is het niet goed, schrijft 'ie 'negatief' is het ook niet goed. Het is bij jou dus nooit goed. Ben jij manager?
  9. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:53
    quote:

Eurowin schreef:

Sorry Piet,je weet wat ik bedoel, het is 1 smerige criminele bende, eerst alles pomp UP..3,24 door geruchten en futures en nu 3,048 en daar zit je weer met je koop op 3,24...
    Maakt niet uit EW, just joking !
    Ik weet het ook niet meer en of het links of rechtsom is, gepakt worden we toch. Ik ben LT belegger maar speel tussendoor wel watr mee om te probveren van schommelingen gebruik te maken. Met deze idiote beurs blijf ik er voorlopig uit want ik vrees dat we er nog lang niet zijn. Er zijn teveel paralellen met 2008, met dit verschil dat het toen de banken waren maar op dit moment landen die in moeilijkheden zijn. Ik denk te weten wat erger is, dus.....?
  10. [verwijderd] 9 augustus 2011 09:57
    quote:

Mr Baldy schreef op 9 augustus 2011 09:08:

een reverse split is dat je bv voor 2 aandelen 1 nieuw aandeel terug krijgt. de koers is dan wel 2x zo hoog maar voor shorters dus weer heel interesant. als je terug kijkt naar de bedrijven die dit gedaan hebben stond de koers vaak na 6 maanden weer even hoog als voor de split.
    dus voor beeld stel koers donderdag 3 euro en eagon kondigd een revese split aan van 2 dan halveerd je houdige aantal aandelen maar de waarde wordt dan 6 euro
    Mooi verhaal Baldy; vooral op het negatieve belicht!; vertel dan ook even dat je dan 2x zoveel dividend krijgt!
438 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 22 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.