Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

KK AEX 3-6 2011 : “Geef ons heden…” (deel 1)

198 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 juni 2011 10:19
    quote:

Deodorant schreef op 3 juni 2011 10:17:

[...]

Als er wat komt ( De Troika heet het geloof ik ) dan vast en zeker na de EU sluiting,imo.
    Als het nabeurs komt dan zal het wel 'slecht' nieuws zijn.
    Is er 'goed' nieuws dan melden ze dat denk ik nog wel voor half 6.

'Geen' nieuws beschouw ik vooralsnog als slecht nieuws.
  2. TraderRon 3 juni 2011 10:20
    quote:

ONN schreef op 3 juni 2011 10:15:

[...]
    Kunnen we weer omhoog (moet alleen niet nog veel minder zijn natuurlijk). Vandaag koopjesdag Ron ? :)
    tja zit nog te twijfelen over voor of na 14:30 ...
    ARCELOR, AEGON en PHILIPS staat in ieder geval op het lijstje....
    Wordt waarschijnlijk wat inslaan vlak voor en wat inslaan erna.
  3. [verwijderd] 3 juni 2011 10:21
    Nu.nl:
    Griekse betogers bezetten ministerie
    Uitgegeven: 3 juni 2011 09:30
    Laatst gewijzigd: 3 juni 2011 09:36
    ATHENE - Betogers hebben vrijdag het gebouw van het Griekse ministerie van financiën in Athene bezet. Ze klommen op het dak van het pand en ontrolden daar een gigantisch spandoek.
    © ANP

De toegang tot het pand werd geblokkeerd door ongeveer honderd aanhangers van vakbond PAME.

Op het spandoek wordt opgeroepen tot een algemene staking nu Griekenland zich opmaakt voor zware onderhandelingen over nieuwe bezuinigingsmaatregelen.

Hoe lang de betogers de bezetting willen volhouden is niet duidelijk.

De Europese Unie, de Europese Centrale Bank en het Internationaal Monetair Fonds (IMF) zijn bezig met een inspectie van de economische hervormingen en bezuinigingsmaatregelen die de Griekse regering heeft getroffen in ruil voor een noodlening van 110 miljard euro.
  4. forum rang 4 ramptoerist 3 juni 2011 10:23
    quote:

Kethelbinkie schreef op 3 juni 2011 10:19:

Als het nabeurs komt dan zal het wel 'slecht' nieuws zijn.
    Is er 'goed' nieuws dan melden ze dat denk ik nog wel voor half 6.

'Geen' nieuws beschouw ik vooralsnog als slecht nieuws.

Denk nabeurs,omdat ze er niet uitkomen, en het zou me ook niks verbazen als het bv over het weekend komt. Je zag gister al een soort waarschuwing gebeuren. Euro schiet omhoog, USD index down, en comm up.
  5. TraderRon 3 juni 2011 10:36
    quote:

lgnatius schreef op 3 juni 2011 10:34:

Wie heeft meer te verliezen bij het ontbreken van een akkoord Griekenland of Europa?
    tja men doet soms net of het zo makkelijk is voor griekenland.
    Weet je welke banken als eerst naar de klote gaan ----> de griekse....
    Daarnaast wie gaat er dan geld in griekenland stoppen?
    Griekenland heeft ook geen enkele keus anders als te doen wat europa/het IMF wil.
  6. forum rang 4 ONN 3 juni 2011 11:06
    quote:

roy schreef op 3 juni 2011 10:24:

Goedemorgen ouwe, waar ligt jouw strike voor vandaag als ik vragen mag
    Ik had gisteren alles al dichtgezet. Nu nog een gokje lopen met een gedekte shortstraddle 342 op 2 euro. Dus een expi tussen 340 en 344 levert nog wat extra op.
    Ben er vanmiddag niet bij, wel vast een gedekte 344 straddle verkocht voor volgende week vrijdag. Zie ik maandag wel weer verder.

Jij nog positie voor vandaag ? Doorrollen maar weer ? ;-)
  7. [verwijderd] 3 juni 2011 11:12
    quote:

ONN schreef op 3 juni 2011 11:06:

[...]
    Ik had gisteren alles al dichtgezet. Nu nog een gokje lopen met een gedekte shortstraddle 342 op 2 euro. Dus een expi tussen 340 en 344 levert nog wat extra op.
    Ben er vanmiddag niet bij, wel vast een gedekte 344 straddle verkocht voor volgende week vrijdag. Zie ik maandag wel weer verder.

Jij nog positie voor vandaag ? Doorrollen maar weer ? ;-)
    blijf doorrollen he, wordt haast een dagtaak tegenwoordig
  8. [verwijderd] 3 juni 2011 11:30

Zo moordenaar megolomaan Mladic is gepakt. Duurt zeker 3 jaar voor die is veroordeeld.
    Hopen dat ie niet voor die tijd de pijp uit gaat.
    En net als in Neurenberg en net als Milosevic etc. ontkennen ze dat ze ook maar iets fout hebben gedaan!

Wie is of zijn de volgende?

Bush, Cheney en Rumsfeld c.s.???
    911 hebben ze zelf mbv de Mossad uitgevoerd om Irak (1,5 miljoen doden, vrouwen en kinderen incl inmiddels) binnen te kunnen vallen!!!
    3000 VS citicins + tientallen getuigen vermoord om bewijzen te vernietigen.

9. [verwijderd] 3 juni 2011 11:40
    quote:

trendo schreef op 3 juni 2011 11:30:

Zo moordenaar megolomaan Mladic is gepakt. Duurt zeker 3 jaar voor die is veroordeeld.
    En net als in Neurenberg en net als Milosevic etc. ontkennen ze dat ze ook maar iets fout hebben gedaan!

911 hebben ze zelf mbv de Mossad uitgevoerd om Irak (1,5 miljoen doden, vrouwen en kinderen incl inmiddels) binnen te kunnen vallen!!!

Volgens mij spoor jij niet en ik hoop dat Mladic nu ter plekke dood neervalt.
    Bovendien hoort dit hier niet thuis.
  10. [verwijderd] 3 juni 2011 11:50
    quote:

trendo schreef op 3 juni 2011 11:30:

Nou zullen we nu eens eerst de Nederlandse massamoordenaars van de Politionele acties in Indonesie voor het gerecht brengen. Of wat te denken van de bombardementen op Korea, Belgrado, Irak en Afghanistan waar Nederland ook vele burgers heeft vermoord!
  11. forum rang 4 ramptoerist 3 juni 2011 12:02
    Langzaam begint er toch een balletje te rollen..

S&P says Greek default is far from certain, however likelihood of default by other Eurozone members is remote

Tevens, voor de liefhebbers van edelmetalen,het lijkt er nu op alsof het gelijk opgaat met de Olie's, maar ik kan het mis hebben.
198 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.