Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,190   -0,060   (-1,14%) Dagrange 5,180 - 5,325 84.722   Gem. (3M) 182,8K

GOOGLE LOVES TOMTOM VRIJDAG 21 JANUARI 2011...

231 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 januari 2011 11:00
    quote:

C3PO schreef:

[quote alias=EP id=5386909 date=201101211036]
    Beste Moderator. Het forum wordt ernstig vervuild door een aantal lieden. Die doelbewust de boel zitten te verzieken en andere mensen te jennen. Ik denk dan met name aan 'snelle winst'en 'Patrick'

Nou weet ik best dat je er niet op moet reageeren, maar af en toe zijn ze gewoon te erg.

Op het yahoo messenger board heb je een optie 'ignore list'. Indien je gebruikers zoals 'Patrick' op deze eigen lijst zet, dan zie je nog steeds dat de poster gepost heeft, maar niet meer de inhoud van het bericht.

Deze optie zou een hoop ergenis op dit board voorkomen..!

Ik zie graag uw reactie..?

Mvg EP
    [/quote]

Denk dat het weinig zin heeft. Zo'n gefrustreerd persoon maakt dan wel weer een nieuw account aan. Benieuwd of we Patrick etc ook horen als TT stijgt??
    Ik denk het wel, persoonlijk ervaring was goed. Kijk Patrick kan niet zien wij hem op ignore heeft...
  2. [verwijderd] 21 januari 2011 11:09
    an sich aardig stukje van beleggersbelangen maar dan opeens omslag door weer te vermelden dat de afkalving vd omzet naar hun idee nog niet gecompenseerd word door nwe diensten/software. vlgs mij word de afkalving RUIMSCHOOTS gecompenseerd doordat tt goed gepositioneerd is in de opkomende markten(brazilie, oost europa, verre oosten). ik krijg daar zo langzamerhand buikpijn van.
  3. [verwijderd] 21 januari 2011 11:12
    Beste TT leden,
    laat je niet door Patrick van de wijs brengen. In het afgelopen jaar hebben we aardig wat van dit soort lieden langs zien komen. Stuur de mod. een niet oke! bericht en je toelichting erbij. Ze onderzoeken dan hoeveel klachten en of het inderdaad terecht is dat hij als niet oke! door ons gezien wordt. Ik heb datzelfde met Observer gedaan die ook een verbod kreeg, we hebben lange tijd geen last van hem gehad, behalve dat hij mij liet weten dat er ook een onderzoek naar mij liep. Deze mensen hebben blijkbaar niets nuttigs te doen en houden zich hier tot vervelends aan toe op. Het komt goed met TT en dan is dit gezeur weer even van de baan.
    Een lekker weekend toegewenst,
    groet,
    Tini
  4. Executive 21 januari 2011 11:51
    quote:

csileiden schreef op 21 januari 2011 11:47:

[...]

een geluk dat ik t bericht had gekopieerd... bij deze,...
    gepost vanaf het officiele twitteraccount van Tom2
    Wat zou dit te betekenen hebben? Ik heb wel vermoeden$
    Ik vind het erg vreemd... Wellicht willen ze iedereen laten meeprofiteren van de aanstaande overname? Aardig hoor (en wishful thinking ;-)
  5. [verwijderd] 21 januari 2011 11:53
    quote:

csileiden schreef:

[quote alias=jan6307 id=5387089 date=201101211143]
    [...]

Ik had het nog niet gelezen, shit

een geluk dat ik t bericht had gekopieerd... bij deze,...
    gepost vanaf het officiele twitteraccount van Tom2
    Wat zou dit te betekenen hebben? Ik heb wel vermoeden$
    Geweldig dit - ergens bij TomTom in het bedrijf zit een PR stagair(e) die net op de vingers getikt is dat dergelijke postings niet mogen omdat TomToim beursgenoteerd is....

Ondertussen heeft csileiden het vereeuwigd op het internet in de vorm van een .jpg

Life is full of small moments of happiness....this is one of them...
231 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.