Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,535   +0,060   (+1,10%) Dagrange 5,420 - 5,570 90.581   Gem. (3M) 189,6K

GOOGLE LOVES TOMTOM VRIJDAG 21 JANUARI 2011...

231 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 januari 2011 23:24
    Zo na een fikse overwachte en toch logische daling, wordt het weer tijd voor een ritje omhoog. Geen Tostrams met koopaanbevelingen op 8.01. Schaaij die gaat voor sns, maar vandaag is voor Tomtom. Jammer had eigenlijk gisteren bij moeten kopen. Mijn ""partner in business"" bepaald helaas, op dit moment de resterende financien.
    Eind volgende week spijt en geluk als we weer op 8.01 staan. Xje
  2. [verwijderd] 20 januari 2011 23:30
    Zooooooooooooo lekker slapen, dadelijk opstaan bij stijgende futures. Ontbijtje en een lekker eitje en een juutje. Tomtom bijkopen "' mijn business partner is om"" na vannacht.
    Tja je moet investeren.............
    Maybe een handelsstopje i.v.m snelle stijging op geruchtenstroom. die bewaarheid worden. Stap nog effe m'n hotelauping, om onder de dekens te zorgen voor nog een stijging.
  3. [verwijderd] 21 januari 2011 00:13
    Op een of andere manier (ik ben geen technisch analist, dus kan niets aantonen) voel ik gewoon dat we de bodem bereikt hebben. Ik heb ook even met billen geknepen gezeten en was liever direct in januari uitgestapt. Shit happens. Ik merk dat steeds meer forummers denken aan instappen. Ook de alternatieven (sommigen gingen even dealen met ING, Aegon of AMG) zijn niet zo interessant meer.

Bij TomTom is technisch herstel niet nodig (zoals bij ASML) en kan de rit omhoog beginnen. Morgen kan nog een gekke dag worden ivm optie expiraties. Einde dag zal een positieve Nasdaq al wat wind mee geven en daarna is het riemen vast. We gaan al voor de jaarcijfers omhoog, want men zal ook afgaan op verwachtingen. Ben zeer positief over komende weken.
  4. forum rang 5 charlieb 21 januari 2011 00:52
    quote:

trendfollow schreef op 21 januari 2011 00:21:

Google loves TomTom?
    Zeker weten, TomTom heeft nl iets dat Google niet heeft, en dat komen ze met de tijd achter, elk bedrijf heeft wl zijn specialiteit en je kunt al raden wat TomTom allemaal heeft, zeker met TeleAtlas erbij, dus rarara??, het kan nog gek lopen, maar ja we zullen wl zien, maar ik ben wl heel positief over TomTom, toch een bedrijf die veel kennis in huis heeft.
    Zo ga nu pitten, weltrusten en tot morgen, hopelijk morgen een up dagje voor TomTom!! MVG Charlie B.
  5. [verwijderd] 21 januari 2011 08:27
    AMSTERDAM (Dow Jones)-- JP Morgan verhoogt het koersdoel voor TomTom (TOM2.AE) naar EUR9,00 van EUR8,35, waarbij de zakenbank de verwachte winst per aandeel voor 2011 - 2012 opwaarts bijstelt, onder andere vanwege een voorziene sterke groei voor de divisie Business Solutions. Het advies luidt overweight. Het aandeel sloot donderdag op EUR7,16. (PBU)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

January 21, 2011 02:25 ET (07:25 GMT)

Copyright (c) 2011 Dow Jones & Company, Inc.
  6. [verwijderd] 21 januari 2011 08:32
    Titel had beter kunnen luiden "JP Morgan loves TomTom (and Morgan Stanley ASML)". Nieuw dagdraadje beginnen?

Die jongens bij JP Morgan zijn wat beter uitgeslapen dan menig van hun collega's. Hebben jullie de koersdoelen van die anderen bij ASML gelezen? Sommigen (buiten Morgan Stanley) lijken niet te snappen wat het betekent om bijna monopolist te zijn in een aantrekkende markt. Dat geldt voor ASML vrijwel volledig (enige EUV-leverancier bij aanstaande giga investeringen door Intel, ARM en wellicht AMD). Maar dat geldt ook voor ons aller TomTom m.b.t. topkwaliteit kaartmateriaal, maar nog meer RT-trafficinfo en steeds nadrukkelijker business solutions (d.w.z. WORK).
  7. B_B 21 januari 2011 08:35
    quote:

xynix schreef:

Titel had beter kunnen luiden "JP Morgan loves TomTom (and ASML)". Nieuw dagdraadje beginnen?

Die jongens bij JP Morgan zijn wat beter uitgeslapen dan menig van hun collega's. Hebben jullie de koersdoelen van die anderen bij ASML gelezen? Sommigen lijken niet te snappen wat het betekent om bijna monopolist te zijn in een aantrekkende markt. Dat geldt voor ASML vrijwel volledig (enige EUV-leverancier bij aanstaande giga investeringen door Intel, ARM en wellicht AMD). Maar dat geldt ook voor ons aller TomTom m.b.t. topkwaliteit kaartmateriaal, maar nog meer RT-trafficinfo en steeds nadrukkelijker business solutions (d.w.z. WORK).
    Het gaat om optie expiratie manipulatie (shortsqueeze).
231 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.