Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Binck« Terug naar discussie overzicht

Geert Schaaij: Binckbank absolute koop +25%

69 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste | Omlaag ↓
  1. peebee 10 juni 2010 22:02
    quote:

peebee schreef:

[quote=pardon]
    Er blijven steeds de dumps naar beneden,als de koers maar iets naar boven gaat steeds de dump naar beneden.
    Wie kan hier het belang van inzien,er moet toch iemand zijn die beslist geen hogere koers wil zien.En het mag ook gerust wat duiten kosten,dus maar afwachten wat voor een aap uit de mouw komt.
    [/quote]

helemaal mee eens..
    gebeurd telkens bij Binck:
    in de ochtend de koers naar beneden, en omstreeks 12:00/12:30 trekt de koers bij...
    snap dat niet, maar wel al een paar keer een (klein) voordeel hiermee gedaan door een gedeelte te verkopen
    ook vandaag wederom een grote stijging in de middag, doordat we de ochtend niet zijn gezakt (minimaal) staan we nu op de 10.51

morgen de gedachte 10.75??
  2. buf 12 juni 2010 10:49
    vrijdag 21 mei 9,53
    vrijdag 28 mei 10,00
    vrijdag 4 juni 10,15
    vrijdag 11juni 10,47

De weg is duidelijk omhoog.
    Ik denk dat dit in aanloop tot de halfjaarcijfers op 26 juli nog wel even zal doorgaan.
    We zijn wel afhankelijk van het beurssentiment, maar dat wordt ook steeds beter nu het zuideuropa-effect aan kracht aan het verliezen is.
    Volgende week vrijdag hoop ik op 10,75.
  3. peebee 12 juni 2010 14:39
    quote:

buf schreef:

vrijdag 21 mei 9,53
    vrijdag 28 mei 10,00
    vrijdag 4 juni 10,15
    vrijdag 11juni 10,47

De weg is duidelijk omhoog.
    Ik denk dat dit in aanloop tot de halfjaarcijfers op 26 juli nog wel even zal doorgaan.
    We zijn wel afhankelijk van het beurssentiment, maar dat wordt ook steeds beter nu het zuideuropa-effect aan kracht aan het verliezen is.
    Volgende week vrijdag hoop ik op 10,75.
    okee...weekje vertraging dan...
    de seinen staan op groen..dus we zijn bezig verloren terrein in te halen...

wat verwacht je wat de koers in 25 juli buf?
  4. peebee 22 juni 2010 21:46

die 10.75 wordt dan hopelijk morgen genomen (ook ik had deze eerder verwacht, maar beter laat dan nooit..
    de 11 gloort aan de horizon, maar waar hebben we het over als er koersdoelen (termijn wordt nooit genoemd door de analisten) worden afgegeven van 13/14 euro...

vandaar mijn vraag: waar zullen we staan bij de Q2=cijfers?

Persoonlijk zie ik eind juli de 12 weer op het scherm...
69 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.