Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Binck« Terug naar discussie overzicht

Geert Schaaij: Binckbank absolute koop +25%

69 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 mei 2010 19:43
    In een ander draadje werd het al genoemd... Geert Schaaij was gisteren te gast in Business Class.

Letterlijk zei hij: "Kan zo 25% bij... Snap niet goed waarom het aandeel gedaald is, gewoon onzin. Onmiddelijk kopen die aandelen, niks aan de hand."

Normaal heb ik het niet zo op hem, maar meestal stijgen de koersen wel de dag nadat zijn tips op televisie zijn verschenen (het Geert Schaaij effect).

Gekgenoeg was dat vandaag bij Binckbank niet het geval. Ik krijg steeds meer het idee dat de koers gedrukt wordt door één of meerdere partijen... Iemand die die mening deelt? Straks voor een schamele 13 euro van de beurs? Het zou jammer zijn...
  2. [verwijderd] 17 mei 2010 19:51
    quote:

Belegger01 schreef:

In een ander draadje werd het al genoemd... Geert Schaaij was gisteren te gast in Business Class.

Letterlijk zei hij: "Kan zo 25% bij... Snap niet goed waarom het aandeel gedaald is, gewoon onzin. Onmiddelijk kopen die aandelen, niks aan de hand."

Normaal heb ik het niet zo op hem, maar meestal stijgen de koersen wel de dag nadat zijn tips op televisie zijn verschenen (het Geert Schaaij effect).

Gekgenoeg was dat vandaag bij Binckbank niet het geval. Ik krijg steeds meer het idee dat de koers gedrukt wordt door één of meerdere partijen... Iemand die die mening deelt? Straks voor een schamele 13 euro van de beurs? Het zou jammer zijn...
    krijg je per draadje openen betaald?

zal ik voor het antwoord ff een nieuw draadje aanmaken, of zal ik het in een ander draadje plaatsen?

gr kc
  3. [verwijderd] 17 mei 2010 22:45
    quote:

Belegger01 schreef:

Raak je de draad kwijt?

Excuus, maar sommige onderwerpen mogen wat meer onder de aandacht worden gebracht.
    ;-)
    omdat ie leuk is;

opmerkingen van geert S hoeven niet onder de aand8 gebr8 te worden.

Binck zou het op eigen kr8 ook moeten kunnen.
    Ja, ik zit er in, sta nog op een kleine winst, maar houdt niet over.

WPA 1-1.3 over 2010, redelijk tot sterke groei mogelijk, dat is waarom ik het aandeel heb opgepikt, niet om de anaalyse van analisten

gr kc
  4. peebee 19 mei 2010 20:26
    quote:

knife catcher schreef:

[quote=pardon]
    Om 11 uur staan de bonds of bunds 77basispunten hoger.
    [/quote]

van mij kunnen we weer up, 9.70 vandaag gehouden

10.10 onveranderd sluiten (beetje optimist)

gr kc
    nou vandaag was het dus weer knudde!!!
    hebben de helft van de week inmiddels weer gehad en ipv een lichte stijging omhoog, was ik rond 13:00 blij dat we niet verder zijn afgegleden....het is elke ochtend hopen dat de opening niet verder naar beneden is gegaan, hoewel het er vanochtend in het prille begin nog rooskleurig uitzag.

kan toch bijna niet anders dan dat we het ergste gehad hebben, zeker gezien de koersdoelen die in mei bekend zijn gemaakt door o.a. sns/ing/geert s

morgen maar weer hopen (tegen beter weten in misschien, maar ik wordt er wel ongelooflijk sjachie van
  5. [verwijderd] 21 mei 2010 12:09
    quote:

peebee schreef:

[/quote]

Was ook maar voor heel even, sjonge jonge

we gaan even een steun opzoeken/testen op8.96/9.00

hopelijk kunnen we dan echt weer omhoog

gr kc
    [/quote]

neenee... 9.20 was DL !!
    de dip na de opening hebben we gehad, nu gaan we stijgen..

Vooralsnog heb je gelijk, maar de markt is onvoorspelbaar gebleken.
    Kan zo weer op dl staan

gr kc
69 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.