Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

RT woensdag 19 aug

24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 augustus 2009 20:28
    quote:

Bram 54 schreef:

Er komt een moment dat je ze niet eens meer krijgt voor 0,35
    Dat kan je op twee manieren uitleggen. Die molen staat te klapwieken naar links i.p.v naar rechts maar er is nog hoop dat iemand de molen( dit lijkenhuis) overneemt, lees ik hier.
    Ik vindt het wel vreemd dat den Drijver zijn belang verzilvert heeft voor een habbekrats.

Ik heb nooit in een aandeel gezeten waar een moratorium zich voordeed en weet ook niet hoe het met de meesten is afgelopen die dat gedaan hebben.
    De laatste was Nedfield , dacht ik.
    Die verkochten eerst de gezonde onderdelen(brachten die elders onder?) en kwamen daarna met een bericht dat het bedrijf op sterven na dood is.
    Zo gek zal het met de molen niet gaan maar je weet maar nooit.
  2. [verwijderd] 21 augustus 2009 21:32
    quote:

Hammingh schreef:

[quote=Bram 54]
    Er komt een moment dat je ze niet eens meer krijgt voor 0,35
    [/quote]

Bram...

er zit veel diepgang in dat ene zinnetje van jou.
    Verklaar je nader. Wat zou je er op termijn dan voor moeten neerleggen? Hammingh
    Beste Hammingha,
    Ik ga uit van het scenario, dat er hoe dan ook een doorstart wordt gemaakt met een goed financieel plan, afstoten van de niet renderende onderdelen, skippen van luie bestuursleden die niets toevoegen aan het bedrijf en doorgaan met de juiste onderdelen die het bedrijf overeind houden en groei genereren zodat daardoor de koersen weer zullen stijgen.
24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.