Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Lavide Holding AEX:LVIDE.NL, NL0010545679

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,398   -0,012   (-2,93%) Dagrange 0,384 - 0,420 67.494   Gem. (3M) 27,2K

Winst -Explosie Qurius !!??

157 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 oktober 2008 17:18
    cijfernieuws is bijna altijd dalen bij qurius, ik heb ze van de week maar weggedaan. Meer dan een half jaar kwakkelen geweest.

ik denk dat we wederom te hoge verwachtingen hebben van dit aandeel.
    Gevoelsmatig niet te veel hoop op goede cijfers.
    Slechte berichten is dumpen vrees is.

succes allen.......
  2. [verwijderd] 21 oktober 2008 19:50

Zou zomaar kunnen, hoop 't wel maar denk (nu) nog even niet. Verwacht wel een kleine winst.
    Outlook kon weleens een hele positieve verrassing worden.
    Vlak voor de laatste kwartaalcijfers kwamen er altijd nog even een groot aantal orders naar buiten en vielen de cijfers tegen.
    Dit keer geen nieuws, dus................
  3. [verwijderd] 21 oktober 2008 20:19
    Wel makkelijk gezegd niet..
    Veel zakken kan ie niet meer en koers kan nog alle kanten op...
    Dat strookt ook niet met elkaar..
    Bovendien..als alles in elkaar dondert gaat Qurius ook mee..ook al zijn de cijfers redelijk..
    Maar als de cijfers ook maar iets tegenvallen verwacht ik wel een (flinke?) daling..
    Vooralsnog ga ik er daar niet vanuit..
  4. [verwijderd] 21 oktober 2008 20:36
    quote:

Slimmeke schreef:

Zou zomaar kunnen, hoop 't wel maar denk (nu) nog even niet. Verwacht wel een kleine winst.
    Outlook kon weleens een hele positieve verrassing worden.
    Vlak voor de laatste kwartaalcijfers kwamen er altijd nog even een groot aantal orders naar buiten en vielen de cijfers tegen.
    Dit keer geen nieuws, dus................
    op de puntjes zou ik invullen: stilte voor de storm!! De verwachtingen zijn niet al te hoog wat positief kan uitpakken vooral in deze tijden.
  5. [verwijderd] 21 oktober 2008 21:48
    quote:

JanK1 schreef:

Voorspellen is leuk, maar even zo moeilijk. Niemand weet de uitkomst en ik ben al heel lang met wisselende hoeveelhgeden aandelen lid van de Q-club, maar als het nu weer tegenvalt ben ik echt weg.

IK heb elke keer weer hoop gehad op betere tijden, dus nu mag het wel eens.
    Kom op Jan, als jij al geen vertrouwen meer hebt, wie dan nog wel. Ik wacht nog even en stap vol in na de cijfers.
  6. [verwijderd] 21 oktober 2008 21:53
    quote:

Beurswatje schreef:

[quote=JanK1]
    Voorspellen is leuk, maar even zo moeilijk. Niemand weet de uitkomst en ik ben al heel lang met wisselende hoeveelhgeden aandelen lid van de Q-club, maar als het nu weer tegenvalt ben ik echt weg.

[/quote]

Kom op Jan, als jij al geen vertrouwen meer hebt, wie dan nog wel. Ik wacht nog even en stap vol in na de cijfers.
    Amerikanen hebben vertrouwen door Europees ingrijpen en beginnen zelfs te sparen nu. Goud daalt weer scherp en olie op redelijk nivo. Gaan we het dan toch eens meemaken bij Q igv pos nieuws en duidelijke outlook?
  7. [verwijderd] 21 oktober 2008 21:56
    quote:

JanK1 schreef:

me too Jan
  8. [verwijderd] 21 oktober 2008 22:53
    quote:

indice schreef:

[quote=JanK1]

[/quote]

me too Jan
    Dan zijn we het helemaal eens. Ik heb steeds de hoop gehad op een echte progressie van de koers en onverlet het negatieve beurssentiment hoop ik nu nog op een verrassing

De realiteitszin dwingt mij echter alleen op hopen en niet "er op rekenen"

Ik heb mij niet laten leiden door te positieve en ook te negatieve postings , want je moet toch je eigen keus baseren op argumenten.

Ik houd het op fifty-fifty

Jan
  9. [verwijderd] 22 oktober 2008 00:48
    Dag allemaal,

Ik weet niet of dit veel zegt, maar ik heb nog eens het nieuws van vorig jaar gelezen inzake de jaarlijkse cijfers 2007.

Hierin staat namelijk de volgende zin (4de alinea van onder) over de 3de kwartaal.

"Voor Qurius verliep 2007 niet geheel vlekkeloos. In het derde kwartaal was het bedrijf verlieslatend, vanwege de integratie van Watermark en een tekort aan personeel".

www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=25...

Voor zover ik begrijp is de grootste oorzaak van het verlies in de 3kw. van 2007 de integratie van Watermark en het personeel.

Laten we nu veronderstellen dat het personeel weer een probleem is voor de 3kw. cijfers, maar de integratie van Watermark of dergelijks is dit keer niet het geval.

Een snelle conclusie die ik kan trekken is dat de 3de kw. cijfers sowieso beter zullen zijn dan vorige jaar en misschien wel in de PLUS

OF denk ik nou verkeerd?

Fijne avond,

Casillias
157 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.