Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Geert Jan Nikken - TA: Hup AEX, hup

177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 november 2006 16:49
    Beste Jiv,

Zoals vrijdag al aangegeven zat ik klaar met pagina 58 open op schoot.... er was nog een rand debiel die het weer cryptisch vond maar ja.... leest u maar eens een .... heeft u a) een richting b) een koersdoel c) een stoploss.... al is die laatste niet meer van toepassing><

En het mooiste van alles is dat het exact dezelfde technieken zijn welke GJN in zijn columns hanteert.... een beetje van Maggi....

mvrg.
  2. [verwijderd] 27 november 2006 16:53
    :) u zou in de politiek kunnen. Ik zal het als Ja uitleggen.

Is dit een pagina 58?
    Ik zie het als beweging binnen de trading range. 478,3 dit uur.

quote:

Hijwasmaar een clown schreef:

Beste Jiv,

Zoals vrijdag al aangegeven zat ik klaar met pagina 58 open op schoot.... er was nog een rand debiel die het weer cryptisch vond maar ja.... leest u maar eens een .... heeft u a) een richting b) een koersdoel c) een stoploss....

En het mooiste van alles is dat het exact dezelfde technieken zijn welke GJN in zijn columns hanteert.... een beetje van Maggi....

mvrg.
  3. [verwijderd] 27 november 2006 16:56
    Ik vertel alleen wat winst oplevert. Je hoort me alleen niet klagen over de verliezen... ik heb dit jaar veel verloren, maar dat zie ik maar als leergeld.
    Je kunt je beter aan clown of jvdlow vasthouden, die hebben verstand van zaken.. ik kloot maar wat aan op mijn manier.

quote:

fraxgr schreef:

Geen zorgen hoor. Je bent bij deze volledig vrijgepleit. Alhoewel je image wel een flinke deuk zal oplopen.
    gr en suc6
    Fraxgr
  4. [verwijderd] 27 november 2006 17:04
    quote:

JOhanBerends schreef:

Clown,
    nog bedankt heb vorige week donderdag al puts dec 480 opgepakt en vanmorgen op opening de dec 470.
    de 480 x 3 gescoord nu en de de 470 x 2, dus ik vond het niet te cryptisch!
    Kunt u nu ff weer cryptisch zijn, over het vervolg deze week svp ?

Bvd
    JOhan
    Proficiat!
    Dat zijn leuke berichten.
  5. Bull Super 27 november 2006 17:09
    quote:

Beste Jiv,

Zoals vrijdag al aangegeven zat ik klaar met pagina 58 open op schoot.... er was nog een rand debiel die het weer cryptisch vond maar ja.... leest u maar eens een .... heeft u a) een richting b) een koersdoel c) een stoploss.... al is die laatste niet meer van toepassing><

mvrg.
    Wederom een topdag, dankzij u heer Clown.
    Dat wordt een verre bestemming, met zijn allen. Dank voor uw heldere aanwijzingen. Pag 58 van Constance heb ik ingelijst. ;-))
  6. [verwijderd] 27 november 2006 17:21
    quote:

murc schreef:

wat maakt het uit die grafieken...AEX hup..is toch dat ie omhoog gaat...of is dit weer zo'n
    öp meerdere wijze uit te leggen kreet..?

En betekend hup een schop naar beneden..

En waar is de meester met steunende woorden..begin nu toch wel te paniekeren...

HELLUP GJ...HELLUP..

Murc
    BLUB BLUB bLUB....
  7. [verwijderd] 27 november 2006 17:26
    Gierigaard911,

U wist ons al snel te melden dat TA u volledig duidelijk was....... even later was u mij volledig kwijt toen u melde elliott volledig meester te zijn en nu aan Gann te gaan beginnen... zo effe tussendoor...

En dan nu bent u het trending spoor bijster.... u snapt natuurlijk wel dat dit niet echt veel verbazing te weeg brengt.

Sterkte.

terug naar start met leergeld....
  8. [verwijderd] 27 november 2006 17:34
    quote:

Gierigaard911,

U wist ons al snel te melden dat TA u volledig duidelijk was....... even later was u mij volledig kwijt toen u melde elliott volledig meester te zijn en nu aan Gann te gaan beginnen... zo effe tussendoor...

En dan nu bent u het trending spoor bijster.... u snapt natuurlijk wel dat dit niet echt veel verbazing te weeg brengt.

Sterkte.

terug naar start met leergeld....
    Uhebt mij nergens horen zeggen dat ik Elloit wave, noch gewone TA volledig meester ben. Met gann ben ik inderdaad begonnen. Trendframe is mij in principe duidelijk. Mijn vraag is echter, zoals u ook kunt zien, aan GJ gericht, want hj blijft up zeggen e de trendlijn is gebreuken, dar zalhi speciale redenen voor hebben. Echter heb ik Brown nog niet gelezen en moet dat nog eens gan doen. Daarom mede mijn vraag. Graag hoor ikvan u waar ik het gezegd heb..
177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.