Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Geert Jan Nikken - TA: Hup AEX, hup

177 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 november 2006 09:31
    quote:

PacoXP schreef:

Het wordt mij ook de heet onder de voeten. Ik weet niet wat de AEX zal doen en vind het gevaarlijk om hierin te speculeren. Ik zie een dalende trend maar waarom weet ik niet.
    Die dalende trend is in de uurgrafiek volledig in tact maar het is half tien en het gaat nog niet hard naar beneden
  2. [verwijderd] 27 november 2006 09:39
    "Een feest der technische herkenning"? Een beetje meer realiteitszin graag, meneer Nikken . U roept al weken dat de AEX de 500 passeert, maar het tegendeel gebeurt. Dat kan, iedereen zit er wel eens naast, geen probleem. Maar roep dan niet dat je dat nu wel hebt zien aankomen. Uw analyse zat er gewoon naast. Een goede analist steekt ook de hand in eigen boezem en erkent dat, maar u voelt zich blijkbaar te verheven om dat te doen.
  3. [verwijderd] 27 november 2006 09:46
    quote:

kniepstuuver schreef:

[quote=PacoXP]
    Het wordt mij ook de heet onder de voeten. Ik weet niet wat de AEX zal doen en vind het gevaarlijk om hierin te speculeren. Ik zie een dalende trend maar waarom weet ik niet.
    [/quote]
    Die dalende trend is in de uurgrafiek volledig in tact maar het is half tien en het gaat nog niet hard naar beneden
    krak (09.45)
  4. [verwijderd] 27 november 2006 09:54
    Mike the biker het bos in,

Bij Triple Assets moet u de realiteit uitgevonden hebben. Al geeft uw reactie en uw ontwaken dit jaar na 4 jaar geslapen te hebben nou niet bepaald kleur. Verder dan het afzeiken van twee hier actieve columnisten komt u niet.

Inhoudelijkheid mist u volledig dus bij Triple Assets hoeven we niet te zijn om onze centjes te laten verwateren.... u mist iets.... een cursus volgen buiten de eigen organisatie is blijkbaar noodzakelijk aangezien uw visie op basis van incest tot stand is gekomen.

LOL

5. ro1946 27 november 2006 10:21
    quote:

Mike the bike schreef:

"Een feest der technische herkenning"? Een beetje meer realiteitszin graag, meneer Nikken . U roept al weken dat de AEX de 500 passeert, maar het tegendeel gebeurt. Dat kan, iedereen zit er wel eens naast, geen probleem. Maar roep dan niet dat je dat nu wel hebt zien aankomen. Uw analyse zat er gewoon naast. Een goede analist steekt ook de hand in eigen boezem en erkent dat, maar u voelt zich blijkbaar te verheven om dat te doen.
    Mike,
    Je hebt helemaal gelijk. Die Nikken roept niet weken, maar al vanaf eind 2005 (!!) dat de index naar de 512 gaat. Volgens mij roept hij maar wat. En als je maar lang genoeg zegt dat de index 512 wordt krijg je ooit wel eens gelijk. Dat hij het, af en toe, bij toeval goed ziet geeft hem natuurlijk niet het recht net te doen of hij verstand heeft van TA. Ook ik vind het tijd worden dat Nikken eens toegeeft dat hij er faliekant naast zit, en heeft gezeten. In plaats van halsstarrig vol te houden dat hij gelijk heeft. Ik vind het heel goed dat je dat gezegd hebt. Weg met Nikken.

Robert D.

6. free money 27 november 2006 10:25
    quote:

ro1946 schreef:

[quote=Mike the bike]
    [/quote]

Mike,
    Je hebt helemaal gelijk. Die Nikken roept niet weken, maar al vanaf eind 2005 (!!) dat de index naar de 512 gaat. Volgens mij roept hij maar wat. En als je maar lang genoeg zegt dat de index 512 wordt krijg je ooit wel eens gelijk. Dat hij het, af en toe, bij toeval goed ziet geeft hem natuurlijk niet het recht net te doen of hij verstand heeft van TA. Ook ik vind het tijd worden dat Nikken eens toegeeft dat hij er faliekant naast zit, en heeft gezeten. In plaats van halsstarrig vol te houden dat hij gelijk heeft. Weg met Nikken.

Robert D.

leg jij het dan eens uit l.l de behanger

7. [verwijderd] 27 november 2006 10:27
    Balen hè als je schreef zit.

quote:

ro1946 schreef:

[quote=Mike the bike]
    [/quote]

Mike,
    Je hebt helemaal gelijk. Die Nikken roept niet weken, maar al vanaf eind 2005 (!!) dat de index naar de 512 gaat. Volgens mij roept hij maar wat. En als je maar lang genoeg zegt dat de index 512 wordt krijg je ooit wel eens gelijk. Dat hij het, af en toe, bij toeval goed ziet geeft hem natuurlijk niet het recht net te doen of hij verstand heeft van TA. Ook ik vind het tijd worden dat Nikken eens toegeeft dat hij er faliekant naast zit, en heeft gezeten. In plaats van halsstarrig vol te houden dat hij gelijk heeft. Ik vind het heel goed dat je dat gezegd hebt. Weg met Nikken.

Robert D.

8. [verwijderd] 27 november 2006 10:27
    quote:

ro1946 schreef:

[quote=Mike the bike]
    [/quote]

Mike,
    Je hebt helemaal gelijk. Die Nikken roept niet weken, maar al vanaf eind 2005 (!!) dat de index naar de 512 gaat. Volgens mij roept hij maar wat. En als je maar lang genoeg zegt dat de index 512 wordt krijg je ooit wel eens gelijk. Dat hij het, af en toe, bij toeval goed ziet geeft hem natuurlijk niet het recht net te doen of hij verstand heeft van TA. Ook ik vind het tijd worden dat Nikken eens toegeeft dat hij er faliekant naast zit, en heeft gezeten. In plaats van halsstarrig vol te houden dat hij gelijk heeft. Weg met Nikken.

Robert D.

Nou nou, t daalt een keertje en de analist wordt meteen afgekraakt...Volgens mij heeft GJN er steeds op gewezen naar welke punten de index terug kon vallen, dan zou je er als lezer ook rekening mee moeten houden dat dat kan gebeuren. Volgens mij levert het advies van GJN over het algemeen dan ook winst op, zolang je niet per se die laatste dubbeltjes ook wil pakken..
  9. [verwijderd] 27 november 2006 10:30
    quote:

ro1946 schreef:

[quote=Mike the bike]
    [/quote]

Mike,

Robert D.

Als het jullie niet bevalt hoepel dan op.
    Verpest het niet voor anderen.
    Heb je kritiek, onderbouw het dan.
    Noem dan b.v. eens 5 analisten die het over de laatste 2 jaar beter hebben voorspeld dan GJN.
    Het gaat niet om die 10 of 15 punten tussentijdse fluctuatie maar om de lange termijn trend.
    gr/brj
  10. [verwijderd] 27 november 2006 10:34
    quote:

Mike the bike schreef:

Beste Mike the Bike Misser,

Weleens Wessel Aslander gelezen ?
    Wat roept hij allemaal?
    AEX gaat naar 520/530 en toch geeft hij een daling tussentijds aan naar 478.
    Het is alleen maar in welk tijdsperspectief u handelt.
    Zit u in week opties ja dan gaat het fout als u calls heeft en het daalt,en puts andersom.
    Dat is KT,zo heeft u ook MT en LT.
    Heer Nikken geeft geen Kt maar een LT visie!!
  11. [verwijderd] 27 november 2006 10:36
    Nou nou Clown, waarom zo'n felle reactie? Ik ben NIEMAND aan het afzeiken, ook de heer Nikken niet. Maar waar ik mij aan erger is de hoge mate van vrijheid blijheid waarmee veel technisch analisten hun visie uiten. Gaat het niet omhoog, ja dan hebben we altijd nog de steun vermeld en als die breekt, ja dan zaten we toch goed. Daar gaat het om, niet om iemand zwart te maken. Dat u in uw commentaar andere zaken erbij haalt is niet relevant.
177 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.