Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel Avantium AEX:AVTX.NL, NL0012047823

Laatste koers (eur) Verschil Volume
2,250   -0,010   (-0,44%) Dagrange 2,230 - 2,280 484.342   Gem. (3M) 247,6K

Origin Materials

97 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Jinxter 7 mei 2024 18:45
    quote:

    The passenger schreef op 7 mei 2024 17:38:

    [...]

    Thx Buddy,

    Zie onderstaand nog een PB, caps & closures met TAM USD 65 Mld to the rescue:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Met bijpassende sketch van mijn favoriete cabaretier:

    youtu.be/Eoo6TtrLaJc

    Salut
    Passenger,

    Jij ook bedankt voor het delen en idd 65 Mld is mega veel natuurlijk.

    De sketch is idd leuk!, afgelopen jaar geprobeerd kaartjes te bemachtigen om samen met mijn dochter naar de voorstelling te gaan.
    Helaas geen tickets kunnen bemachtigen

    Cheers
  2. forum rang 4 The passenger 29 mei 2024 21:43
    quote:

    The passenger schreef op 7 mei 2024 17:38:

    [...]

    Thx Buddy,

    Zie onderstaand nog een PB, caps & closures met TAM USD 65 Mld to the rescue:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Met bijpassende sketch van mijn favoriete cabaretier:

    youtu.be/Eoo6TtrLaJc

    Salut
    En wederom een PB:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Met bijbehorende plaat:
    youtu.be/prdMsp-o1G0?feature=shared

    Go, go, gadget go…

    Salut
  3. forum rang 5 Jinxter 30 mei 2024 09:51
    quote:

    The passenger schreef op 29 mei 2024 21:43:

    [...]

    En wederom een PB:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Met bijbehorende plaat:
    youtu.be/prdMsp-o1G0?feature=shared

    Go, go, gadget go…

    Salut
    Idd, op naar 2025 met mooie resultaten en gezien de erg volatiele koers afgelopen weken kan deze nu verder omhoog.

    Het geduld mag zeker een keer beloond worden.

    Cheers
  4. forum rang 4 Pitmans 12 juni 2024 22:20
    "the matter is now closed" ??
    Vandaag ternauwernood boven $1 gesloten. De matter kan dus zo weer heropend worden...

    Origin Materials Regains Compliance with Nasdaq Listing Requirements

    WEST SACRAMENTO, Calif., June 11, 2024--(BUSINESS WIRE)--Origin Materials ("Origin") (NASDAQ: ORGN, ORGNW), the world’s leading carbon negative materials company with a mission to enable the world’s transition to sustainable materials, today announced that on June 11, 2024 it received written notice from the Nasdaq Listing Qualifications Staff of the Nasdaq Stock Market ("Nasdaq") stating that the Company regained compliance with the Minimum Bid Price Requirement set forth in Nasdaq Listing Rule 5550(a)(2).

    The Company had previously been notified by the Nasdaq on January 4, 2024, that it was not in compliance with the Minimum Bid Price Requirement, as the closing bid price of the Company’s common stock had been below $1.00 for more than 30 consecutive business days. In order to regain compliance with the Minimum Bid Price Requirement, the Company was required to maintain a minimum closing bid price of $1.00 or more for at least 10 consecutive trading days, which was achieved on June 10, 2024.

    On June 11, 2024, Nasdaq provided confirmation to the Company that for 10 consecutive business days, from May 28, 2024 to June 10, 2024, the closing bid price of the Company’s common stock was $1.00 or greater. Accordingly, the Company has regained compliance with Listing Rule 5550(a)(2) and the matter is now closed.
    finance.yahoo.com/news/origin-materia...
  5. forum rang 4 Pitmans 2 juli 2024 22:04
    Na een stuk of 10 handelsdagen werd weer een slotbied boven $1 bereikt, maar deze week begon er weer onder en vandaag zelfs ruim onder ($0.78 slot).
    Reden voor deze duik is waarschijnlijk de verwijdering uit de Russell2000 index, waardoor enkele institutionele beleggers hun (tracker-)positie moeten afbouwen.
    Vraag is natuurlijk of de koers die klap te boven komt, omdat juist dat institutionele bezit een soort van bodem aan het vertrouwen gaf.
    Van de resultaten en vooruitzichten komt het iig niet, al meer dan een maand geen enkel bericht van dat front.
  6. forum rang 4 The passenger 16 augustus 2024 18:31
    quote:

    Jinxter schreef op 16 augustus 2024 18:05:

    [...]

    Lees onderstaande link, daar wordt het wel genoemd.

    investors.originmaterials.com/news-re...,and%20performance%20benefits%20for%20packaging.
    Hi buddy,

    dank voor het delen.

    Ik heb de webcast beluisterd, en kennis genomen van de Pb’s, zie bijgaande links:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    investors.originmaterials.com/news-re...

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Even mijn samenvatting, zonder al te veel in detail te treden.

    OM volgt een asset light strategie, en probeert zijn tech via licenties te vermarkten, hetgeen draait om C6-cellulose, waarin zij het patent hebben om hiervan 4 building blocks te maken, waarmee oa CMF (bouwblok FDCA voor Avantium, halffabrikaat PEF), HTC, etc gemaakt kan worden.

    Als bijvangst heeft men een tech ontwikkeld, om captures te maken van hetzelfde materiaal het PET van de fles, als enige, en behelst een 21 Mld industry.

    OM wil geen aandelenuitgifte, en heeft voor zichzelf door schade en schande weliswaar een path to profitability uitgestippeld.

    Dit houdt in productie opschalen, al bewezen, om captures te maken maar ook afgeleide artikelen, waardoor obv regelgeving in 2025 van kracht in EUR, het eenvoudiger is de plastic flessen inclusief dop (= capture) te recyclen en opnieuw te produceren met uiteraard alleen OM-machines en tech. In Q4 doen ze het zelf, met hulp van 2 partners inmiddels en er ligt nu een MOU voor 100 mln omzet per jaar, vanaf 2025, en growing. De vraag hiernaar is overwhelming, en zij willen hieraan voldoen ook met partners obv licentie.

    Zo genereren zij de cash, en indien de cash inflow op gang komt, zullen zij kijken hoe OM II te bouwen, waarmee op grote schaal PEF kan worden geproduceerd mbv licentie van Avantium.

    Uiteraard, met de bedoeling, de PET-flessen zsm in te ruilen voor 100% PEF, waarbij zij de licentie hebben, en in feite de hele markt kunnen domineren.

    Ik vind het een waanzinnig doordachte strategie, waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. Want met passief lui achterover zitten, gebeurt er vermoedelijk niente en kijkt de gevestigde orde vanaf de zijlijn toe ipv deze transitie te omarmen en verder uit te rollen, nu lijken de rollen omgedraaid dmv deze comply or die strategie van OM. Vergis je niet in het mgt, 1 van de co-CEO is 1 van de oprichters van Shazam, en daarna al flink track record bij Apple opgebouwd, Rick Riley, hetgeen mij doet denken aan die guy van Ghostbusters…

    en.wikipedia.org/wiki/Rich_Riley#:~:t...,Chief%20Executive%20Officer%20of%20Shazam.

    Salut
  7. forum rang 5 Jinxter 16 augustus 2024 21:14
    quote:

    The passenger schreef op 16 augustus 2024 18:31:

    [...]

    Hi buddy,

    dank voor het delen.

    Ik heb de webcast beluisterd, en kennis genomen van de Pb’s, zie bijgaande links:

    investors.originmaterials.com/news-re...

    investors.originmaterials.com/news-re...

    investors.originmaterials.com/news-re...

    Even mijn samenvatting, zonder al te veel in detail te treden.

    OM volgt een asset light strategie, en probeert zijn tech via licenties te vermarkten, hetgeen draait om C6-cellulose, waarin zij het patent hebben om hiervan 4 building blocks te maken, waarmee oa CMF (bouwblok FDCA voor Avantium, halffabrikaat PEF), HTC, etc gemaakt kan worden.

    Als bijvangst heeft men een tech ontwikkeld, om captures te maken van hetzelfde materiaal het PET van de fles, als enige, en behelst een 21 Mld industry.

    OM wil geen aandelenuitgifte, en heeft voor zichzelf door schade en schande weliswaar een path to profitability uitgestippeld.

    Dit houdt in productie opschalen, al bewezen, om captures te maken maar ook afgeleide artikelen, waardoor obv regelgeving in 2025 van kracht in EUR, het eenvoudiger is de plastic flessen inclusief dop (= capture) te recyclen en opnieuw te produceren met uiteraard alleen OM-machines en tech. In Q4 doen ze het zelf, met hulp van 2 partners inmiddels en er ligt nu een MOU voor 100 mln omzet per jaar, vanaf 2025, en growing. De vraag hiernaar is overwhelming, en zij willen hieraan voldoen ook met partners obv licentie.

    Zo genereren zij de cash, en indien de cash inflow op gang komt, zullen zij kijken hoe OM II te bouwen, waarmee op grote schaal PEF kan worden geproduceerd mbv licentie van Avantium.

    Uiteraard, met de bedoeling, de PET-flessen zsm in te ruilen voor 100% PEF, waarbij zij de licentie hebben, en in feite de hele markt kunnen domineren.

    Ik vind het een waanzinnig doordachte strategie, waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. Want met passief lui achterover zitten, gebeurt er vermoedelijk niente en kijkt de gevestigde orde vanaf de zijlijn toe ipv deze transitie te omarmen en verder uit te rollen, nu lijken de rollen omgedraaid dmv deze comply or die strategie van OM. Vergis je niet in het mgt, 1 van de co-CEO is 1 van de oprichters van Shazam, en daarna al flink track record bij Apple opgebouwd, Rick Riley, hetgeen mij doet denken aan die guy van Ghostbusters…

    en.wikipedia.org/wiki/Rich_Riley#:~:t...,Chief%20Executive%20Officer%20of%20Shazam.

    Salut
    Passenger,

    Thanks voor het delen.

    Ik zal de linkjes komend weeken bekijken.

    Hieronder nog een link naar een grafiek, technisch gezien ziet het er ook goed uit.

    finviz.com/quote.ashx?t=ORGN&p=d

    En dat in een market cap van 64 miljard.

    Met een totaal uitstaande aandelen van 145 miljoen voorzie ik op korte termijn nieuwe analyses met nieuwe koersdoelen gepubliceerd zien worden.

    Cheers today
  8. forum rang 4 The passenger 17 augustus 2024 11:00
    quote:

    Daexter schreef op 17 augustus 2024 10:33:

    @passenger dank voor het delen. Voorlopig geen emissie dus, vandaar de koersreactie van +30% gisteren. Lijkt me dat de "zorgen" van sommigen dat ze gedelist zouden worden nu wel voorbij zijn, op naar de $ 2!
    Hi Daexter,

    Zo benne het maar net.

    Ik denk dat zij aan de vooravond staan, van biblical proportions…

    De guy van Ghostbusters waar ik aan refereerde is Egon Spengler gespeeld door de acteur Harold Ramis.

    Meer over Egon Spengler:
    en.wikipedia.org/wiki/Egon_Spengler

    Trailer GB:
    www.imdb.com/video/vi2800593945/?play...

    John Riley ontvangt overigens geen salaris, maar heeft aandelen in OM, en onlangs ook uitgebreid met 300.000 stuks.

    Yeah, yeah, yeah…

    Salut
97 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.