Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Homburg Invest« Terug naar discussie overzicht

AFM vergunning

23 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 januari 2012 12:09
    Maar wat er ook speelt met Canamrc ( waar HI 16 % van bezit) is dit m.i. niet het belangrijkste.

Eigenlijk kan er nu elk moment (maar in ieder geval voor 15 februari) uitsluitsel komen van de AFM of ze positief reageren op het bezwaar dat HI op 5 januari heeft ingediend.
    Ik hou de website van de AFM scherp in de gaten, maar jullie ook denk ik.
    In ieder geval heeft HI aan alle belangrijkste eisen van de AFM voldaan.
  2. [verwijderd] 20 januari 2012 12:47
    quote:

de breker schreef:

Denk je dat het positief is voor de huidige aandelhouders als ze nieuwe aandelen mogen bijdrukken??
    Nee natuurlijk niet maar dat zal alleen als uiterste middel worden ingezet.
    Maar HI kan dan wel weer gewoon terug naar business as usual. Ze hebben een schuld natuurlijk maar daar staat hoogwaardig vastgoed ( dus geen gebakken lucht( tegenover die als 0.00 EURO op de balans staat.
    Dus elke verkoop is direct winst en voldoende om de schulden af te betalen.
  3. [verwijderd] 20 januari 2012 22:15
    quote:

chris63 schreef op 20 januari 2012 12:47:

[...]

Maar HI kan dan wel weer gewoon terug naar business as usual. Ze hebben een schuld natuurlijk maar daar staat hoogwaardig vastgoed ( dus geen gebakken lucht( tegenover die als 0.00 EURO op de balans staat.
    onzin die laatste regel natuurlijk.....ooit van een verpanding gehoord bij een hypotheek? ! nee dus.
  4. [verwijderd] 20 januari 2012 22:31
    wil je weer een aandeel naar beneden lullen waar je niet in zit charter.
    of hebben ze jou verteld hoeveel hypotheek op elk pand zit.
    doe toch even normaal en verzin wat beters om er mog laag in te kunnen om het bedrijf vervolgens weer omhoog te lullen met die gladde praatjes.
    gegroet.
  5. bart1805 20 januari 2012 22:33
    quote:

chris63 schreef op 20 januari 2012 12:47:

[...]

Als het het uiterste middel is, waarom doen ze dan zo moeilijk en hebben ze er zo veel problemen mee dat de AFM de vergunning heeft ingetrokken? Waarom verkopen ze dan niet gewoon een paar van die hoogwaardige panden om de obligatiehouders netjes af te betalen?
  6. [verwijderd] 20 januari 2012 22:44
    als dat zo moet komen zal dat ook zeker gebeuren. gaat allemaal om vertrouwen en feiten kunnen aantonen en volgens mij speelt homburg nu open spel en leggen ze alles zo goed mogelijk uit hoe het zit en werken ze hun uit de naden om het bedrijf weer gezond te krijgen.
    dat gaat niet in een keer maar ze krijgen tijd en steeds meer de ruimte om dingen uit te voeren en waar te maken.
    en ik vindt dat ze open en eerlijk willen zijn en er zal vast en zeker eerdaags weer een live bijeenkomst zijn met nieuwe ontwikkelingen waar we allemaal weer naar kunnen kijken net als de vorige uitzending waar ik niet het idee had dat ze iedereen voor de gek hielden maar juist dat ze erg betrokken zijn bij het bedrijf en er alles aan gaan doen op een goede toekomst.
  7. bart1805 20 januari 2012 22:55
    quote:

paska schreef op 20 januari 2012 22:44:

als dat zo moet komen zal dat ook zeker gebeuren. gaat allemaal om vertrouwen en feiten kunnen aantonen en volgens mij speelt homburg nu open spel en leggen ze alles zo goed mogelijk uit hoe het zit en werken ze hun uit de naden om het bedrijf weer gezond te krijgen.
    dat gaat niet in een keer maar ze krijgen tijd en steeds meer de ruimte om dingen uit te voeren en waar te maken.
    en ik vindt dat ze open en eerlijk willen zijn en er zal vast en zeker eerdaags weer een live bijeenkomst zijn met nieuwe ontwikkelingen waar we allemaal weer naar kunnen kijken net als de vorige uitzending waar ik niet het idee had dat ze iedereen voor de gek hielden maar juist dat ze erg betrokken zijn bij het bedrijf en er alles aan gaan doen op een goede toekomst.
    Daar gaat het me niet om en bovendien kan ik het niet beoordelen. Ik weet alleen dat ik niet graag in de schoenen van de opvolger van Richard Homburg zou staan.
    Waar het me om gaat is dat er bij een positieve beslissing van de AFM volgens mij juist wel aandelen uitgegeven zullen worden.
  8. [verwijderd] 20 januari 2012 23:54
    quote:

paska schreef op 20 januari 2012 22:31:

wil je weer een aandeel naar beneden lullen waar je niet in zit charter.
    of hebben ze jou verteld hoeveel hypotheek op elk pand zit.
    doe toch even normaal en verzin wat beters om er mog laag in te kunnen om het bedrijf vervolgens weer omhoog te lullen met die gladde praatjes.
    gegroet.
    Als je het aandeel Homburg uberhaupt een beetje snapt dan schrijf je wel anders. Waarom van de canadese beurs gehaald? waarom CCAA? Waarom AFM beperking?

Ik zie van jouw mega veel onzinnige posts voorbij komen daar zeg je U tegen.

ps: Ik stap niet meer in, dus maak je geen zorgen, en lees gewoon mijn posts niet meer.

bvd
  9. [verwijderd] 21 januari 2012 10:28
    JIJ stapt niet meer in omdat je eerst dit aandeel naar beneden lult en dan instapt en de mensen dan weer allemaal positieve onzin verteld zodat het weer omhoog gaat.
    en als je geen vertrouwen in homburg hebt en geen aandelen waarom ga je dan niet lekker bij je eigen aandelen op de forum of zijn ze daar je ook al beu.
    alles wat ik schrijf is voor jou onzin maar zo zie ik het en hoe een ander het ziet moeten ze zelf weten.
  10. [verwijderd] 21 januari 2012 10:35
    jij bent ook nog een van de grootste boosdoeners bij amt zie ik wel.
    daar had je aandelen op 34 ct en die heb je omhoog geluld op wat voor nieuws eigenlijk???????????? En weet zeker dat je baalt dat je niet in homburg zit en als je er in wil min 54ct moet betalen of meer. Ga maandag lekker die mensen uitleggen bij amt hoe jij het voor elkaar gekregen hebt daar. Lekker in amt blijven.
  11. [verwijderd] 21 januari 2012 11:03
    quote:

pele schreef op 21 januari 2012 10:35:

jij bent ook nog een van de grootste boosdoeners bij amt zie ik wel.
    daar had je aandelen op 34 ct en die heb je omhoog geluld op wat voor nieuws eigenlijk???????????? En weet zeker dat je baalt dat je niet in homburg zit en als je er in wil min 54ct moet betalen of meer. Ga maandag lekker die mensen uitleggen bij amt hoe jij het voor elkaar gekregen hebt daar. Lekker in amt blijven.
    Hahahaha...jij weet echt niet waar je over praat....nu weet ik het zeker!

Was de helft maar waar, dat ik dat als boosdoener voor elkaar zou kunnen krijgen, dan was ik nu schathemelrijk.

Jij denkt echt dat iedere aankoper in NL of europa van een aandeel op dit forum zit te kijken hè?

Keep on dreaming

einde bericht.

12. stormvogel 21 januari 2012 13:04
    quote:

de breker schreef op 20 januari 2012 12:40:

Denk je dat het positief is voor de huidige aandelhouders als ze nieuwe aandelen mogen bijdrukken??
    Als dat gaat gebeuren dan doen ze dat niet op deze koers,

Dan gaat het aandeel eerst 10x over de kop

Best interessant 5 euro.........
  13. [verwijderd] 21 januari 2012 13:34
    heb je gevoelige snaar geraakt zeker. jij bent degene die onzin verkoopt in belang van jezelf.
    ik houd mij bij homburg en we zullen wel zien of die praatjes van jou nog gaan werken in de toekomst ik luister en zie er ook niet meer na.
    homburg brengt zelf wel weer een bericht uit en daar kan iedereen beter naar kijken dan naar jou luisteren.
    gegroet en ga je goed verder ch@rter.
    blijf jij maar lekker bij amt de boel gek maken.
  14. [verwijderd] 21 januari 2012 15:09
    quote:

pele schreef op 21 januari 2012 13:34:

heb je gevoelige snaar geraakt zeker. jij bent degene die onzin verkoopt in belang van jezelf.
    ik houd mij bij homburg en we zullen wel zien of die praatjes van jou nog gaan werken in de toekomst ik luister en zie er ook niet meer na.
    homburg brengt zelf wel weer een bericht uit en daar kan iedereen beter naar kijken dan naar jou luisteren.
    gegroet en ga je goed verder ch@rter.
    blijf jij maar lekker bij amt de boel gek maken.
    die kan jij niet raken hoor pele/paska, dan moet je van hele goede huizen komen.

En laten we vooral niet over elkaar discusseren maar over de betreffende aandelen.

strijdbijl begraven bij deze.

goed weekend.
  15. [verwijderd] 28 februari 2012 22:03
    Volgens een nieuwsbrief van 1 februari 2012 is nu duidelijk voldaan aan de voornaamste eisen van de AFM namelijk transparantie en totale ontvlechting van en met Richard Homburg.

Dus ALS de AFM de vergunning weer verleend en ALS de canadese autoriteiten de CAA protection verlengen ( op 16 maart) kan het weer een wat rooskleurigere toekomst voor Homburg worden/zijn.

Homburg Invest nu volledige zeggenschap over eigen vastgoed
    HII heeft een ingewikkelde structuur van bedrijven. Het beheer van vastgoed was uitbesteed aan een andere Homburg onderneming, Homburg Canada Inc (HCI). HCI is een niet-beursgenoteerde onderneming gecontroleerd door Richard Homburg. HII was voor het meeste van zijn vastgoed “limited partner”, en had daarmee niet de volle bevoegdheden over zijn eigen vastgoed. HCI trad daarentegen op als “general partner”, en had daarom de feitelijk zeggenschap. HII en HCI hebben in november 2011 een overeenkomst getekend waarin deze structuur wordt ontmanteld. Op 12 januari 2012 heeft de rechter in Canada deze overeenkomst goedgekeurd.
    Van belang voor de herstructurering en obligatiehouders is dat HII nu weer volledig over zijn eigen vastgoed kan beslissen. Een absolute noodzaak om tot een herstructurering te komen.
    Tevens geeft deze overeenkomst een verdere aanzet tot een beheerste en transparante bedrijfs-voering bij HII.
    END QUOTE

www.stichtinghomburgbonds.nl/index.ph...
  16. [verwijderd] 28 februari 2012 22:32
    Er schijnt een bijeenkomst te zijn geweest op 23 februari 2012 met de Monitor ( Deloitte en Touche voor de canadese CAA) en de nederlandse vertegenwoordigers v.w.b. de hoorzitting aangaande de AFM vergunning.

Zie punt 59 van onderstaande link.

( Sorry maar ik kan de tekst niet rechtstreeks uit dit document kopieren)

Maar belangrijker is volgens mij punt 39 t/m 43 waarin HII, d.m.v. dochteronderneming Homburg Holding ( HHUS), op het punt staat om zijn zgn. "Cedar investering" te verkopen.( 9 winkelcentra's)
    Hombug heeft volgens mij volgens de canadese wetgeving toendertijd al zijn onroerend goed als 0.00 Euro op de balans moeten zetten dus alle verkoop is winst lijkt mij !!

www.deloitte.com/assets/Dcom-Canada/L...

17. stormvogel 29 februari 2012 10:38
    quote:

chris63 schreef op 28 februari 2012 22:32:

Er schijnt een bijeenkomst te zijn geweest op 23 februari 2012 met de Monitor ( Deloitte en Touche voor de canadese CAA) en de nederlandse vertegenwoordigers v.w.b. de hoorzitting aangaande de AFM vergunning.

Zie punt 59 van onderstaande link.

( Sorry maar ik kan de tekst niet rechtstreeks uit dit document kopieren)

Maar belangrijker is volgens mij punt 39 t/m 43 waarin HII, d.m.v. dochteronderneming Homburg Holding ( HHUS), op het punt staat om zijn zgn. "Cedar investering" te verkopen.( 9 winkelcentra's)
    Hombug heeft volgens mij volgens de canadese wetgeving toendertijd al zijn onroerend goed als 0.00 Euro op de balans moeten zetten dus alle verkoop is winst lijkt mij !!

www.deloitte.com/assets/Dcom-Canada/L...

Nadere informatie zal wel snel komen nu.

Dan kan de weggezakte koers weer eens omhoog.

23 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.