Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Wessanen« Terug naar discussie overzicht

22 december.

85 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Goedekans 22 december 2011 10:05

Delta en Partners hebben de handel in Wessanen helemaal kapot gemaakt. Vrijwel niemand buiten Delta en Partners handelt nog omdat deze partij de koers orchestreert en er dus niets valt te verdienen in de dagelijkse handel in dit aandeel. De koers zou nu ruim boven de €.4,00 moeten staan.
    Het is een grote schande voor met name voor de Nederlandse beursorganisatie, dat men dit soort zwendel gewoon haar gang laat gaan.
    Over de AFM en VEB dat stelletje door het grote geld gestuurde instellingen wil ik het al niet meer hebben.
    Dat is een verloren zaak en die komen nooit op voor de kleine belegger.
    We zijn dus al tijden overgeleverd aan Delta en haar Partners. Nu wachten tot bijvoorbeeld Sara Lee zich meldt, ik weet niet wat de heren onderling hebben afgesproken over het tijdstip, maar daaarna kunnen de Delta heren de vele miljoenen die ze van ons gestolen hebben in hun zakken steken. En Koff ie verkeerd kan dan met zijn "gestolen" geld met pensioen.
  2. [verwijderd] 22 december 2011 10:09
    Dat ze weer goedkoper zijn geworden voor de boys.
    Hebben straks 30% tegen een gemiddelde inkoop koers van +/- 2.85 heb dit ook even zo'n beetje rondgevraagd in mijn financiële kringen.
    Bod van 4.25 intrinsieke waarde 5.50-6,00€ en tel uit je winst bij doorverkoop.
    En dit gaat gebeuren let maar op.

Herhaling post van gisteren.
  3. [verwijderd] 22 december 2011 10:57
    quote:

paulbeleg schreef op 22 december 2011 10:53:

Een opvallend patroon is de stijgende koers in de ochtend en drukken in de middag. Delta gaat dan pas echt aan de knoppen zitten. Wellicht is dit een goede strategie. 's-ochtends long, middag short. helaas biedt plus500 WES niet aan in het pakket.
    Ja die stink Amerikanen worden nu pas wakker.
    Het land waar de financiële ellende begon.
  4. [verwijderd] 22 december 2011 12:37
    kwestie van de meeste geduld hebben en niet gek laten maken. Opties zijn inmiddels al aardig wat aantrekkelijker geworden na die idiote spread op maandag jl. Maar ja de lucht, door het nieuws betreffende belang van Delta erin geblazen, is nu wel weer uit de koers. Mooi moment om bij te kopen.
  5. [verwijderd] 22 december 2011 12:55
    quote:

VOORTS schreef op 22 december 2011 10:09:

Dat ze weer goedkoper zijn geworden voor de boys.
    Hebben straks 30% tegen een gemiddelde inkoop koers van +/- 2.85 heb dit ook even zo'n beetje rondgevraagd in mijn financiële kringen.
    Bod van 4.25 intrinsieke waarde 5.50-6,00€ en tel uit je winst bij doorverkoop.
    En dit gaat gebeuren let maar op.

Herhaling post van gisteren.
    ach ik heb ze op 2,68 dus van mij mogen ze
  6. [verwijderd] 22 december 2011 13:15
    quote:

Wilfried schreef op 22 december 2011 13:07:

[...]
    Meer verkopers dan kopers. Zo eenvoudig ligt dat VOORTS.
    Alleen jammer dat de verkopers, steeds aan zichzelf verkopen, denk daar maar eens over na.
    Valt me een beetje tegen van je ,je geeft zo hoog op over jezelf,dat je in het buitenland verblijft en studeert,maar beleggen is echt iets anders.
    Ik ben niet zo onnozel om het spelletje niet door te hebben.

Zie ook post Dirk R.Wijnen van eerder op deze dag.
  7. [verwijderd] 22 december 2011 13:33
    Dit klopt. De handel is zo geinstrumenteerd dat alles mogelijk is. In de City in Londen zijn er op 1 handelaar 2 IT personen die ondersteunen voor de snelst mogelijke verbinding en handelsprogramma's. Het gaat zelfs zover dat de bekabeling precies even lang moet zijn om de ene handelaar geen voordeel tov van de andere te laten hebben voor wat betreft het bijhouden van de data. Reken maar dat Delta zich laten bedienen van alle tips en tricks in het aandelenwereldje
  8. Wilfried 22 december 2011 13:33
    quote:

VOORTS schreef op 22 december 2011 13:15:

[...]

Alleen jammer dat de verkopers, steeds aan zichzelf verkopen, denk daar maar eens over na.
    Valt me een beetje tegen van je ,je geeft zo hoog op over jezelf,dat je in het buitenland verblijft en studeert,maar beleggen is echt iets anders.
    Ik ben niet zo onnozel om het spelletje niet door te hebben.

Zie ook post Dirk R.Wijnen van eerder op deze dag.
    Beste VOORTS, zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij de "post"
    te tonen waarin ik heb gezegd dat ik studeer.
    Wat het buitenland betreft, heb ik maanden geleden gezegd dat ik mijn aandelen verkocht op ca. € 3,84 omdat ik een maandje in het buitenland
    ging doorbrengen.
    Noem jij dat hoog opgeven over mijzelf? Ik blijf er bij dat jij in een neergaande markt van WESSANEN steeds weer een overspannen indruk maakt.
    Wanneer de koers naar boven beweegt lees ik je gelukkig weinig!!
85 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.