Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,962   +0,144   (+0,91%) Dagrange 15,858 - 16,060 8.508.338   Gem. (3M) 9,4M

ING Zaterdag en Zondag 12/13 November

96 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. longshort 12 november 2011 12:17
    Ik heb ze op 6,25, maar ik maak me echt niet druk. komt gewoon allemaal wel goed. Let op dit jaar gaan wij de 7 echt nog wel zien.
    Berlu....gaat weg, plannen worden goedgekeurs, monti komt. Allemaal nieuws wat komen goed.
    Maandag groen en start eindejaarsrally........

Trouwen staat mijn gehele porto bovenwater dank zij AMG, ook een leuk aandeel.
    Behoorlijk winstgevend, kijk er maar eens na., gaat eerdaags ook knallen.

succes.

2. longshort 12 november 2011 12:19
    quote:

verslaving schreef:

Ik heb ze op 6,25, maar ik maak me echt niet druk. komt gewoon allemaal wel goed. Let op dit jaar gaan wij de 7 echt nog wel zien.
    Berlu....gaat weg, plannen worden goedgekeurs, monti komt. Allemaal nieuws wat komen goed.
    Maandag groen en start eindejaarsrally........

Trouwen staat mijn gehele porto bovenwater dank zij AMG, ook een leuk aandeel.
    Behoorlijk winstgevend, kijk er maar eens na., gaat eerdaags ook knallen.

succes.

oeps iets te snel getypt....:-)
    het moet zijn:
    goedgekeurd
    wat komen gaat
    of is het nou toch die verslaving........
  3. bakkie koffie 12 november 2011 12:36
    quote:

verslaving schreef:

[...]

oeps iets te snel getypt....:-)
    het moet zijn:
    goedgekeurd
    wat komen gaat
    of is het nou toch die verslaving........
    Voortaan een caffeine vrij bakkie koffie voor jou, dan tik je iets rustiger.
    En dat op een dag dat er geen ritjes te maken zijn, ja op Americo, O nee, die is ook met pensioen.
  4. [verwijderd] 12 november 2011 15:15
    quote:

Renootje schreef:

Ik denk volgende week met een beetje marzel.
    Gebaseerd op?

Er is geen pijl op te trekken op dit moment. Elk nieuwtje(nieuws) kan een - zijn of een + wat dalen of stijgen betreft. Ik zit er voor het grootste deel nog in op ong. €8.16,-. dus ik probeer wat korte ritjes te maken. En dan wat meer stukjes te verkopen als mijn aanschaf. Zo daalt mn gemiddelde aankoop ook. Niemand weet het exact. Ik zou het wel willen maar helaas. Ook de staatsloterij weer niet gewonnen;( Ben benieuwd aankomende week.

Goed weekend verder.
  5. [verwijderd] 12 november 2011 18:44
    UPDATE - Het Italiaanse Huis van Afgevaardigden is zaterdag zoals verwacht akkoord gegaan met de stabiliteitswet. Hiermee is de weg vrij voor het vertrek van Berlusconi, die had beloofd ontslag te nemen zodra de wet is aangenomen.

Tot dusver gaat alles zoals gehoopt en verwacht... Maandag wordt een hele mooie dag als alles zich volgens de verwachting ontwikkelt!
  6. Marconosto 12 november 2011 21:03
    quote:

Guuruu schreef op 12 november 2011 21:00:

Berlusconi dient ontslag in!!!

Gaat allemaal goede kant op..... nu alleen nog een nieuwe regering dan kunnen we maandag omhoog spuiten!!
    Nieuw obstakel voor kabinet-Monti

ROME - Er is een obstakel voor de vorming van een Italiaans nationaal noodkabinet onder leiding van Mario Monti. De twee belangrijkste oppositieleiders, Pier Luigi Bersani en Antonio Di Pietro, zijn faliekant tegen de benoeming van Gianni Letta tot vicepremier, aldus de krant la Repubblica.

Gianni Letta is jarenlang Berlusconi's rechterhand geweest. Deze had tijdens een lange lunch met Monti de benoeming van Letta tot vicepremier als voorwaarde gesteld voor zijn steun, zo verluidt in politiek Rome. Op die manier zou de mediamagnaat toch nog een stevige vinger in de pap houden in het machtscentrum van de Italiaanse politiek.
96 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.