Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

LBI International« Terug naar discussie overzicht

week15@ASCX

99 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. drulletje drie 20 april 2011 10:52
    quote:

    0710 schreef op 20 april 2011 10:48:

    [...]

    Hier wordt in elk geval al maanden heel georchestreerd met grote pakketen geschoven.

    Tussen aandeelhouders? Anders zou er toch allang melding zijn gemaakt van een nieuwe grote aandeelhouder.

    En ach invloed op free float? Dit soort pakketen gaat toch om de beurs om. Stel je voor een bied van 2 mio stuks op 1,80! De koers van het aandeel gaat dan door zijn dak!

    2 mio op 1,80 heel netjes boven de laat!

    je weet toch wel dat de free float het aantal vrije aandelen zijn die jij en ik kunnen kopen he?? Ik denk dat we weer 4 miljoen aandelen kwijt zijn aan een instituut of hele grote particuliere belegger of de overnemende partij.

    deze aantallen hebben dus weldegelijk invloed op de free float.
  2. [verwijderd] 20 april 2011 11:01
    quote:

    drulletje drie schreef op 20 april 2011 10:52:

    [...]

    je weet toch wel dat de free float het aantal vrije aandelen zijn die jij en ik kunnen kopen he?? Ik denk dat we weer 4 miljoen aandelen kwijt zijn aan een instituut of hele grote particuliere belegger of de overnemende partij.

    deze aantallen hebben dus weldegelijk invloed op de free float.
    Yep ik weet wat free float is. Maar wat ik denk is dat de ene grootaandeelhouder verkoopt aan een ander. Dat heeft dan niet veel invloed op de handel voor ons kleine luiden.

    MAAR het sterkt mij wel in de gedachte dat groot geld LBI interessant vindt en groot geld heeft vaak toch meer 'inzicht' (zullen we het maar noemen) dan de man in de straat.

    Ik blijf zitten en breidt mijn 'mini-belang' langzaam uit.
  3. drulletje drie 20 april 2011 11:07
    quote:

    0710 schreef op 20 april 2011 11:01:

    [...]

    Yep ik weet wat free float is. Maar wat ik denk is dat de ene grootaandeelhouder verkoopt aan een ander. Dat heeft dan niet veel invloed op de handel voor ons kleine luiden.

    MAAR het sterkt mij wel in de gedachte dat groot geld LBI interessant vindt en groot geld heeft vaak toch meer 'inzicht' (zullen we het maar noemen) dan de man in de straat.

    Ik blijf zitten en breidt mijn 'mini-belang' langzaam uit.
    Ow ok nou snap ik wat je bedoeld!
    Nee dan heeft het geen invloed inderdaad.

    Dan komt het volgend en dat heb ik al eerder aangegeven...welke grootaandeelhouder gaat nu zijn aandelen voor € 1.80 verkopen wanneer er een overname in de lucht hangt? Lijkt me geen 1 dus een overname zal ook wel niet gaan gebeuren ....of
  4. [verwijderd] 22 april 2011 11:45
    quote:

    Guuruu schreef op 20 april 2011 11:55:

    hahahahha ik ging even buiten fietsen in dit heerlijk weer, ben net terug en zie LBI 6.9% in de plus!!!!! Heerlijk! Ben blij dat ik geduldig ben geweest en niet verkocht heb!!!! Op naar de 2 euro!!!
    Ben blij dat ik donderdag verkocht heb voor 1,85.
99 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.