Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Ageas BRU:AGS.BL, BE0974264930

Laatste koers (eur) Verschil Volume
47,720   +0,360   (+0,76%) Dagrange 47,180 - 47,780 226.083   Gem. (3M) 297,9K

Week 50

111 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dulieu 13 december 2010 14:42
    Er zitten er genoeg in. Kijk naar het aantal aandelen.De clou zit in het probleem van de rechtzaken. Dat geeft onzekerheden. Op het moment dat Ageas clean is en er duidelijk is of het beslag niet van toepassing meer is zal ageAS omhoog schieten. Zeker met deze intrinsieke waarde. Ageas zelf heeft daar alle belan g bij en niemend kan daar zeggen hoe ze dit proces kunnen versnellen.
  2. Erik9400 13 december 2010 17:04
    quote:

tantieme schreef op 13 december 2010 16:56:

ik weet niet of het allemaal positieve rechtzaken zijn er loopt nog een rechtzaak van aandeelhouders van het vroegere fortis die geld willen zien als dat achter de rug is kunnen we mischien snel omhoog ik weet alleen niet wanneer die rechtzaak begin

He, dat ben ik ook ;-) geld komt dus linksom of rechtsom... ha ha

3. [verwijderd] 15 december 2010 08:28
    MARKET TALK: UBS begint volgen Ageas met neutral advies
    15-12-2010 08:16:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--UBS begint het volgen van Ageas met een neutral advies en een koersdoel van EUR2,00. De analisten stellen dat Ageas 30% heeft ondergepresteerd ten opzichte van de sector, vanwege de hogere dan gemiddelde blootstelling aan de schuldencrisis. UBS denkt dat dat de crisis zou kunnen overslaan naar Portugal en Spanje, maar zal zijn visie over Ageas herzien als de schuldproblemen stabiliseren. Het aandeel is dinsdag gesloten op EUR1,89.

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

4. [verwijderd] 15 december 2010 09:08
    UBS staat bekend dat ze constant flirten met de 3% bezit van ageas aandelen. Volgens mij proberen ze het aandeel weer omlaag te praten.

Hun uitleg is gewoon uit de dikke duim gezogen en getuigd van weinig inzicht in de portefeuille van ages.

Zou UBS ook weten dat ageas zijn blootstelling aan de PIIGS zwaar afgebouwd heeft en herbelegd heeft in vastrentende overheidsobligaties????

Meer bepaald: De portefeuille bedraagt 60 miljard EUR.
    Meer dan 90% hiervan is belegd in overheidsobligaties maarvan de meerderheid in Belgische. Minder dan 10 miljard zit nog in Griekenland, Italie, Spanje, Italie, Portugal en Ierland.
    Aandelen maken nog geen 2% uit van de portefeullie
    Ze hebben nog geen 2% belegd in aandelen. De rest zit in vastgoed.

Maar ja doe maar hoor, ik koop wel gewoon bij!!!!

5. [verwijderd] 15 december 2010 09:58
    quote:

solito schreef op 15 december 2010 09:08:

UBS staat bekend dat ze constant flirten met de 3% bezit van ageas aandelen. Volgens mij proberen ze het aandeel weer omlaag te praten.

Hun uitleg is gewoon uit de dikke duim gezogen en getuigd van weinig inzicht in de portefeuille van ages.

Zou UBS ook weten dat ageas zijn blootstelling aan de PIIGS zwaar afgebouwd heeft en herbelegd heeft in vastrentende overheidsobligaties????

Meer bepaald: De portefeuille bedraagt 60 miljard EUR.
    Meer dan 90% hiervan is belegd in overheidsobligaties maarvan de meerderheid in Belgische. Minder dan 10 miljard zit nog in Griekenland, Italie, Spanje, Italie, Portugal en Ierland.
    Aandelen maken nog geen 2% uit van de portefeullie
    Ze hebben nog geen 2% belegd in aandelen. De rest zit in vastgoed.

Maar ja doe maar hoor, ik koop wel gewoon bij!!!!

het zal me niks verbazen als ze de Belgische obligaties flink aan het afbouwen zijn.
    UBS speelt al een jaar met ageas
111 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.