Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

KK Dagdraad 26 - 11: Black Friday

333 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 17 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. TraderRon 26 november 2010 09:04
    Ze zijn een beetje aan het oefenen ;-)

    Opnieuw explosies gehoord nabij Koreaans eiland
    26-11-2010 09:00:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--Opnieuw klonk vrijdag het geluid van explosies nabij het Zuid-Koreaanse eiland Yeonpyeong en was er rook zichtbaar langs de Noord-Koreaanse kust.

    Het is niet duidelijk of het gebulder, dat kwam in twee series circa een half uur na elkaar, het geluid was van artillerie. Na de tweede serie was er rook zichtbaar boven Noord-Koreaans gebied.

    Eerder deze week vuurde Noord-Korea tientallen granaten af op aartsvijand Zuid-Korea waarbij vier mensen om het leven kwamen.

    Er zijn vooralsnog geen tekenen dat er projectielen tercht zijn gekomen op het eiland of in de omliggende wateren. De Zuid-Koreaanse minister van Defensie liet weten de aard van de explosies te onderzoeken.

    Een woordvoerder van het ministerie zei dat circa 20 schoten zijn gelost in wat wordt verondersteld een Noord-Koreaanse militaire oefening is geweest.

  2. TraderRon 26 november 2010 09:08
    quote:

    Neo _4418 schreef:

    Voor de goede orde "Black Friday" is geen negatieve aanduiding.

    Het was op de dag na Thanksgiving altijd zo dat het publiek uitgebreid inkopen ging doen (vaak ook vrij dagje) en de winkelzaken na de gesloten dag toch nog flink "in het zwart" liepen/lopen.

    Kees
    Zeg dat maar tegen die cassieres die bijna onder de voet worden gelopen :P
  3. Brievenbus 26 november 2010 09:09
    quote:

    ouwebeursrot schreef:

    Vandaag Black Friday BB. Logisch toch ? :)
    Oh ja, da's waar, die stond sinds gisteravond in de planning.

    Dat IEX one is leuk, maar, vraagt veuls te veul CPU van mijn ontbijtlaptoppie!
    Ik wil ook nog wel wat anders kunnen doen?

    Afijn, alles op BAM, da's duidelijk, stonden tenslotte veeeeels te hoog.....zucht.
  4. [verwijderd] 26 november 2010 09:22
    quote:

    sprintje schreef:

    pff en daar gaat ie UP. weer eens te laat positie ingenomen.
    Ik heb mijn sprinter bel20 short, die ik al van vorige donderdag had, verkocht en heb die geruild voor AEX long 331. Probleem met long is dat je het beter moet opvolgen, short hoef je niet zo aan het handje te houden.
333 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 17 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.