Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
3,616   -0,018   (-0,50%) Dagrange 3,592 - 3,650 253.580   Gem. (3M) 1M

Stilte na de storm....

51 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 maart 2010 13:14
    Ik ben ingestapt vandaag op 5,265 , maar voor een LT minimaal 2 jaar.

    Of er nou een emissie komt of niet, de koers zal weer omhoog gaan, we zijn natuurlijk al een best stuk gezakt. Heel veel lager zullen we niet gaan denk ik, misschien tikken we de 5,00/4,90 even aan, maar daarna gewoon omhoog.
    Voor de korte termijn belegger kan ik me voorstellen dat ze eruit stappen, LT zit je wel goed.
  2. forum rang 10 voda 10 maart 2010 18:48
    BAM advies omlaag naar reduce - Fortis Bank NL


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Analist Dusan van Leeuwen van Fortis Bank Nederland verlaagt het advies voor het aandeel BAM naar reduce van hold. Van Leeuwen verwacht weinig positief nieuws in de komende periode, stelt dat de marges zwak zullen blijven en vreest nieuwe afwaarderingen. De analist verlaagt zijn koersdoel naar EUR5,00 van EUR5,72. Woensdag omstreeks 16.35 uur noteert het aandeel 0,1% hoger op EUR5,27, terwijl de AEX met 0,7% stijgt. (EHI)



    Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

  3. [verwijderd] 11 maart 2010 14:09
    quote:

    TT3X5 schreef:

    [quote=moankoaf]
    [quote=TT3X5]
    Ik zit nu in Chineze aandelen, die op de Amerikaanse beurs genoteerd zijn. Deze zouden volgens TopAandelen.com de pareltjes onder de aandelen worden in de nabije toekomst. Ik heb de bedrijven bestudeerd en idd hebben deze nauwelijks of niets van de crisis geleden. Er worden winsten gedraaid die beter zijn dan de afgelopen jaren en hun kaspositie is zeer sterk.
    BAM zie ik niet meer zitten, alhoewel ik mij daar ook heel wat had voorgsteld.
    Gewoon jammer.

    Groet
    [/quote]

    En welke chineze aandelen bedoel je dan....of mag je hier geen namen noemen.
    [/quote]

    Eentje mag ik doorgeven, omdat de tip over dit aandeel gratis is verstrekt. Dat aandeel is (CSR) China Security & Surveillance Technology, Inc.
    Vandaag heeft dit aandeel wel een correctie gemaakt.
    Hopelijk is dat morgen afgelopen.
    CSST is financieel een zeer sterk bedrijf, dat weinig last heeft gehad van de crisis en bij een volgende crisis ook zal overleven. Koersdoel is 18-20 dollar.
    Koers is nu 8,36 dollar.
    Over de overige 3 mag ik helaas niets zeggen.

    Groet
    Teveel naar meneer Jack Hoogland geluisterd merk ik wel :P

    Ook ik heb via topaandelen.com wel eens een rapportje besteld. Die aandelen die ik daarvan heb gekocht staan 1 jaar later nog/weer op hetzelfde nivo als bij aankoop. Het verhaal in zijn rapport ziet er mooi uit. Hij brengt het mooi :)
    Koerspotentieel van honderden procenten...

    Lees dit topic maar eens even door :
    www.iex.nl/Forum/topic.asp?forum=23&t...

    Ik was voorheen ook te positief over topaandelen.com. Ik dacht dat ik "het" gevonden had en had bijna me baan opgezegd ;)

    Ik zit nog steeds in de chinese aandelen die op de amerikaanse beurs worden verhandeld, maar niet de aandelen die Jack Hoogland tipt.

    Het liefst koop ik aandelen op de OTC beurs met de potentie om te promoveren naar een grote beurs. Daar ben ik ongeveer 5 a 6 maanden geleden mee begonnen. Zo'n promotie naar een grotere beurs heb ik de afgelopen maanden al 3 keer mee gemaakt:

    Aandeel 1:
    www.tijd.be/beurzen/350212044?ret=graph
    Dit aandeel heb ik nu nog in het bezit

    Aandeel 2 en 3:
    www.tijd.be/beurzen/350189725?ret=graph
    www.tijd.be/beurzen/350210902?ret=graph
    Deze aandelen heb ik niet meer, maar heb ik met rendementen van ongeveer 60% weer verkocht.

    Ik heb nog meer van zulke aandelen en hoop ook dat deze de promotie gaan maken naar een grotere beurs.
    Voorbeeld: www.tijd.be/beurzen/350190392?ret=graphD
    Dit aandeel heb ik enkele maanden, en gemiddelde aankoopprijs van 44 cent. Afgelopen week is dit aandeel uitgebroken. En dat mag voor mij nog wel even doorgaan... :)

    Verder bezit ik ook nog wat BAM-aandelen met een gemiddelde aankoop koers van 8,90. Geen best rendement dus haha. Maar zoals de meeste laat ik deze ook maar in de kast liggen in de hoop dat het nog wat kan stijgen...

  4. [verwijderd] 12 maart 2010 13:40
    quote:

    voda schreef:

    BAM advies omlaag naar reduce - Fortis Bank NL


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Analist Dusan van Leeuwen van Fortis Bank Nederland verlaagt het advies voor het aandeel BAM naar reduce van hold. Van Leeuwen verwacht weinig positief nieuws in de komende periode, stelt dat de marges zwak zullen blijven en vreest nieuwe afwaarderingen. De analist verlaagt zijn koersdoel naar EUR5,00 van EUR5,72. Woensdag omstreeks 16.35 uur noteert het aandeel 0,1% hoger op EUR5,27, terwijl de AEX met 0,7% stijgt. (EHI)



    Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

    weinig goed nieuws, maar ook niet veel slechter. Redelijke winst voor 2010, ondanks vorst.
    BAM zit absoluut op haar bodem.
    Analist is kortzichtig en dom.

    "al shuffeled BAM gewoon weer lekker terug"
  5. [verwijderd] 12 maart 2010 14:06
    quote:

    Topperharley schreef:

    Ik ben ingestapt vandaag op 5,265 , maar voor een LT minimaal 2 jaar.

    Of er nou een emissie komt of niet, de koers zal weer omhoog gaan, we zijn natuurlijk al een best stuk gezakt. Heel veel lager zullen we niet gaan denk ik, misschien tikken we de 5,00/4,90 even aan, maar daarna gewoon omhoog.
    Voor de korte termijn belegger kan ik me voorstellen dat ze eruit stappen, LT zit je wel goed.
    Is wel te hopen; ik heb op de koopknop gedrukt om 11:30 voor "BAM" obv 'een lage koers' maar of dat nu een goede motivatie is om te kopen weet ik niet. Overigens ben ik bekend met de BAM-story.
    Misschien is/was Aegon beter geweest.

    Koop gewoon bij als BAM instort, met voorbedachte rade dat wel.
  6. [verwijderd] 12 maart 2010 16:20
    Het aandeel noteert nu rond de 5,40

    Komt er een advies van analist Dusan van Leeuwen van Fortis Bank Nederland met een houd advies en een koersdoel van 5,00.

    Waarom maakt hij er dan geen verkoop advies van? Dusan van Leeuwen: "Mensen, hou je aandelen BAM vast, want in mijn ogen ga je maar ongeveer 8% verliezen".
  7. forum rang 10 voda 18 maart 2010 16:16
    BAM: Rob Abrahamsen vertrekt uit RvC, herbenoeming Van Vonno


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke BAM Groep nv ziet Rob Abrahamsen vertrekken als lid van de Raad van Commissarissen (RvC).

    Abrahamsen treedt op 21 april terug op de jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders, wegens het aflopen van zijn benoemingstermijn. Abrahamsen heeft te kennen gegeven niet voor herbenoeming in aanmerking te willen komen.

    De benoemingstermijn van Wim van Vonno loopt eveneens af en de Raad van Commissarissen zal hem voordragen voor herbenoeming.



    Door Maarten Kolsloot, Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201, maarten.kolsloot@dowjones.com

  8. forum rang 10 voda 19 maart 2010 12:47
    Agenda
    21 apr 10 Koninklijke BAM Groep NV Algemene Aandeelhoudersvergadering
    20 mei 10 Koninklijke BAM Groep NV Resultaten 1e kwartaal 2010
    20 mei 10 Koninklijke BAM Groep NV Conference call
    26 aug 10 Koninklijke BAM Groep NV Persconferentie
    26 aug 10 Koninklijke BAM Groep NV Analistenvergadering
    26 aug 10 Koninklijke BAM Groep NV Halfjaarresultaten 2010
    18 nov 10 Koninklijke BAM Groep NV Conference call
    18 nov 10 Koninklijke BAM Groep NV Resultaten 3e kwartaal 2010
  9. [verwijderd] 22 maart 2010 09:39
    Als je het eerste halfuur ziet, zwaar heen en weer geslinger. Aandeel duidelijk oversold en niemand lijkt zeker te zijn om of de boot niet te willen missen of nog even onzeker wat stukken te dumpen.

    Ik wacht "rustig" af en ga vooralsnog uit van een snelle uitbraak naar boven (deze week?)

    gr

    fnstr
  10. [verwijderd] 22 maart 2010 15:03
    quote:

    wildspieker schreef:

    Meestal na het advies van Geer een reactie maar blijft nu uit, goed teken.
    Ik blijf ze gewoon nog even vasthouden. Bij een claimemissie hoeft de koers helemaal niet te dalen (dit doet het ook niet altijd!, in tegenstelling tot wat andere forumleden zeggen). Het hangt er dan meer vanaf hoe populair een aandeel is en of er genoeg gegadigden zijn die van de claim gebruik willen maken.
    Daarnaast BAM kunnen kopen bij 5,20 is een kans bij uitstek! Emissie of niet, dit is een historisch lage stand...
    Mijn verwachting is (zoals al eerder gepost) dat de KW1 cijfers zullen meevallen i.v.m. bezuinigingen en in het uiterste geval zijn er tekenen van herstel te zien in de KW2 cijfers...
    Al met al...denk dat op korte- tot middellange termijn een goed rendement is te behalen met BAM. Hangt er eigenlijk alleen vanaf hoe de emissie wordt ontvangen door de aandeelhouders...
  11. [verwijderd] 22 maart 2010 16:24
    quote:

    DrFlapdrol schreef:

    Ik heb er ook nog een zwikkie op 7,21 gemiddeld. Nadat ik ze gekocht had is het alleen maar verder gedaald. Voorlopig is het dood geld en afwachten dus...
    Tjah...7,21...dat zal nog wel even duren. Maar het kan hard gaan als het balletje eenmaal gaat rollen...
    Tis van oudsher gewoon een sterk bedrijf en zoals in andere topics te lezen is, komen de orders gewoon nog binnen. Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van tijd dat we weer op €20 staan...
    Of ik nu een jaar moet wachten of 5 jaar...ik ga voor 300% rendement met dit aandeel...Ik heb de tijd 't zal altijd een beter rendement zijn dan welke spaarrekening dan ook!
51 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.