Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,188   -0,038   (-0,90%) Dagrange 4,182 - 4,234 561.536   Gem. (3M) 1,1M

Stilte na de storm....

51 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 maart 2010 16:52
    Heb 2 weken geleden een flinke pluk met verlies verkocht en ben ingestapt bij aegon en tt.
    Beide fondsen komen ook van ver en dacht laat ik maar eens gaan spreiden Bam blijft voorlopig wel achter ben ik bang voor.

    Heb nog een flinke pluk voor de oude dag dus die kan rustig no een paar jaar op de plank liggen.

    Ik verwacht meer vuurwerk met aegon en tt en koop wel bij met bam in april, kan ik het gemiddelde omlaag halen.
    Kom met de eerste aankoop van €18,- met bam...............wel bijgekocht natuurlijk maar toch, tis geen feest.
  2. [verwijderd] 8 maart 2010 17:21
    quote:

    wildspieker schreef:

    Heb 2 weken geleden een flinke pluk met verlies verkocht en ben ingestapt bij aegon en tt.
    Beide fondsen komen ook van ver en dacht laat ik maar eens gaan spreiden Bam blijft voorlopig wel achter ben ik bang voor.

    Heb nog een flinke pluk voor de oude dag dus die kan rustig no een paar jaar op de plank liggen.

    Ik verwacht meer vuurwerk met aegon en tt en koop wel bij met bam in april, kan ik het gemiddelde omlaag halen.
    Kom met de eerste aankoop van €18,- met bam...............wel bijgekocht natuurlijk maar toch, tis geen feest.
    wie volgt?
  3. forum rang 5 Porscheknakker 8 maart 2010 17:56
    Ik zit nu in Chineze aandelen, die op de Amerikaanse beurs genoteerd zijn. Deze zouden volgens TopAandelen.com de pareltjes onder de aandelen worden in de nabije toekomst. Ik heb de bedrijven bestudeerd en idd hebben deze nauwelijks of niets van de crisis geleden. Er worden winsten gedraaid die beter zijn dan de afgelopen jaren en hun kaspositie is zeer sterk.
    BAM zie ik niet meer zitten, alhoewel ik mij daar ook heel wat had voorgsteld.
    Gewoon jammer.

    Groet
  4. forum rang 4 ischav2 9 maart 2010 03:22
    Technisch kan het aandeel nog een stuk lager. Dit jaar is het m.i. dood geld en is het risico neerwaarts (onder meer door de claimemissie) groter dan de stijgingskans. Na de emissie maar weer eens kijken. Voorlopig liggen de kansen met een opwaartse trend bij andere aandelen en ik verwacht mijn genomen verlies in de komende maanden ruim goed te maken.
  5. [verwijderd] 9 maart 2010 09:40
    De koersdaling van de afgelopen maand heb ik jammergenoeg ook niet zien aankomen. Maar ik ben ben er van overtuigd dat de daling min of meer kunstmatig is omdat de grootaandeelhouders veel liever een lage dan een hoge koers zien. Voorlopig althans.
    Grootaandeelhouders, en met name ING, zijn aan het inkopen voor de lange termijn, en zien daarom liever een tijdelijk te lage koers. Dat drukt de inkoopprijs van de stukken die ze middels de claims kunnen bemachtigen.

    De banken achter de claimemissie rekenen op een stevig herstel binnen een jaar of vier, en zullen dus dan pas hun belangen gaan verkleinen. Stel dat de koers in 2014 is verdubbeld tot 10 à 15 euro, dan heeft men toch een procent of 20 rendement over die vier jaar.
  6. [verwijderd] 9 maart 2010 10:35
    Ik heb bam ook nog in port,nog gekocht aan 15 en nog wat en ondertussen 11 en nog wat euro.Geloofde steeds in een opwaartse trend en toen hij 9 euro stond getwijfeld verlies te nemen en maar gehouden. Had bam beter toen verkocht. Nu is het geld wat niet opbrengt en wordt het enkele jaren uitzweten en de emissie afwachten.
  7. [verwijderd] 9 maart 2010 11:04
    quote:

    noord4711 schreef:

    Ik heb bam ook nog in port,nog gekocht aan 15 en nog wat en ondertussen 11 en nog wat euro.Geloofde steeds in een opwaartse trend en toen hij 9 euro stond getwijfeld verlies te nemen en maar gehouden. Had bam beter toen verkocht. Nu is het geld wat niet opbrengt en wordt het enkele jaren uitzweten en de emissie afwachten.

    Klopt, maar elk nadeel heeft zijn voordeel, zometeen goedkoop bijkopen via de emissie, halen wij het gemiddelde wat naar beneden en komen dan wat eerder uit de rode cijfers .
    Maar het blijft zuur,.....
  8. [verwijderd] 9 maart 2010 20:54
    Woensdag maar eens door de E 5,30 heen.
    't Wordt toch wel eens tijd voor een lekker groen dagje.
    Heb niet het idee dat de koers nog veel lager gaat.

    Wie weet ligt de claimemissie prijs straks wel op E 6,- en is dit gewoon een mooi instapmoment.
    Denk dat oa ING (door voorkennis) op dit niveau flink aaandeeltjes aan het kopen is middels broekzak/vestzak.
  9. [verwijderd] 9 maart 2010 21:17
    André S, had (heb) respect voor je geduld, volhouden nu of bijkopen op je eigen advies! Koers wordt niet door particulieren bepaald. Indien een interessante claim emissie (ook voor particulieren) investeer ik bij. Doel: beter rendament tov bank rente (vast) en termijn 5 jaar tov huidige koers. Tot volgend jaar na de jaarcijfers, ;-)
    mvg Hans
  10. [verwijderd] 9 maart 2010 22:32
    quote:

    TT3X5 schreef:

    Ik zit nu in Chineze aandelen, die op de Amerikaanse beurs genoteerd zijn. Deze zouden volgens TopAandelen.com de pareltjes onder de aandelen worden in de nabije toekomst. Ik heb de bedrijven bestudeerd en idd hebben deze nauwelijks of niets van de crisis geleden. Er worden winsten gedraaid die beter zijn dan de afgelopen jaren en hun kaspositie is zeer sterk.
    BAM zie ik niet meer zitten, alhoewel ik mij daar ook heel wat had voorgsteld.
    Gewoon jammer.

    Groet
    En welke chineze aandelen bedoel je dan....of mag je hier geen namen noemen.
  11. forum rang 5 Porscheknakker 9 maart 2010 23:53
    quote:

    moankoaf schreef:

    [quote=TT3X5]
    Ik zit nu in Chineze aandelen, die op de Amerikaanse beurs genoteerd zijn. Deze zouden volgens TopAandelen.com de pareltjes onder de aandelen worden in de nabije toekomst. Ik heb de bedrijven bestudeerd en idd hebben deze nauwelijks of niets van de crisis geleden. Er worden winsten gedraaid die beter zijn dan de afgelopen jaren en hun kaspositie is zeer sterk.
    BAM zie ik niet meer zitten, alhoewel ik mij daar ook heel wat had voorgsteld.
    Gewoon jammer.

    Groet
    [/quote]

    En welke chineze aandelen bedoel je dan....of mag je hier geen namen noemen.
    Eentje mag ik doorgeven, omdat de tip over dit aandeel gratis is verstrekt. Dat aandeel is (CSR) China Security & Surveillance Technology, Inc.
    Vandaag heeft dit aandeel wel een correctie gemaakt.
    Hopelijk is dat morgen afgelopen.
    CSST is financieel een zeer sterk bedrijf, dat weinig last heeft gehad van de crisis en bij een volgende crisis ook zal overleven. Koersdoel is 18-20 dollar.
    Koers is nu 8,36 dollar.
    Over de overige 3 mag ik helaas niets zeggen.

    Groet
  12. forum rang 4 ischav2 10 maart 2010 11:51
    Voorlopig kun je wachten tot je een ons weegt... Koers doet tot de emissie geen ene fluit. Het is zelfs waarschijnlijk dat partijen de koers op dit niveau houden om de emissie te doen slagen. Wacht op de beweging na de emissie. Tijd genoeg. Mijn positie in BAM zoals eerder vermeld ingewisseld voor andere fondsen. Sindsdien verlies op BAM ingelopen.
  13. [verwijderd] 10 maart 2010 12:39
    quote:

    ischav2 schreef:

    Voorlopig kun je wachten tot je een ons weegt... Koers doet tot de emissie geen ene fluit. Het is zelfs waarschijnlijk dat partijen de koers op dit niveau houden om de emissie te doen slagen. Wacht op de beweging na de emissie. Tijd genoeg. Mijn positie in BAM zoals eerder vermeld ingewisseld voor andere fondsen. Sindsdien verlies op BAM ingelopen.
    Verlies genomen(slik)en afwachten tot na de emissie
51 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.