Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

AEX Donderdag 16 Augustus

515 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 26 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:24
    498,x overnight in de US zegt genoeg denk ik.

Een paar lange termijn steunen onder de loep.

SP500 weekgrafiek

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=26BC35...

Let wel de week is nog niet af maar als hij nu niet terugkrabbelt boven 1460 is het eerste station 100 pt lager.

Nasdaq weekgrafiek

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=236641...

2362 eerste steun

Ik weet het de Dow kan het nog houden op 12780 maar die is nu net weer wat minder representatief.

Dan de DAX, eerste steun ligt op 7200 (nog -3%)

Waarom dit hele verhaal? Onze nationale index heeft LT steun op 497 maar zal dan dus op 498,x moeten openen en als enige van alle indexen 1 punt lager een bodem moeten maken en dan weer omhoog terwijl de rest van de wereld verder omlaag gaat.

Als het lukt - applaus !!!

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=9C063F...

De daggrafiek ziet er nog aardig uit: niet oversold geweest en positieve divergentie, maar als u nu weet dat er morgen vermoedelijk op 498,x geopend wordt dan is dat rsi-plaatje vermoedelijk kapot en zal hij alsnog oversold gaan.

Dan de uurgrafiek.

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=0A4AC5...

De NR staat nog op 490 maar de wig laat ook een bodem op 485 toe.
  2. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:27
    quote:

kniepstuuver schreef:

498,x overnight in de US zegt genoeg denk ik.

Een paar lange termijn steunen onder de loep.

SP500 weekgrafiek

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=26BC35...

Let wel de week is nog niet af maar als hij nu niet terugkrabbelt boven 1460 is het eerste station 100 pt lager.

Nasdaq weekgrafiek

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=236641...

2362 eerste steun

Ik weet het de Dow kan het nog houden op 12780 maar die is nu net weer wat minder representatief.

Dan de DAX, eerste steun ligt op 7200 (nog -3%)

Waarom dit hele verhaal? Onze nationale index heeft LT steun op 497 maar zal dan dus op 498,x moeten openen en als enige van alle indexen 1 punt lager een bodem moeten maken en dan weer omhoog terwijl de rest van de wereld verder omlaag gaat.

Als het lukt - applaus !!!

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=9C063F...

De daggrafiek ziet er nog aardig uit: niet oversold geweest en positieve divergentie, maar als u nu weet dat er morgen vermoedelijk op 498,x geopend wordt dan is dat rsi-plaatje vermoedelijk kapot en zal hij alsnog oversold gaan.

Dan de uurgrafiek.

print.chartnet.nl/Show.cgi?Img=0A4AC5...

De NR staat nog op 490 maar de wig laat ook een bodem op 485 toe.
    Een kleuter ziet nog dat de markt wederom geregeerd wordt door pipo de clown.

Ik heb geen grafiekjes nodig om in te zien dat de AEX de komende periode in de lagere regionen terecht komt.
  3. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:29
    "Waarom dit hele verhaal? Onze nationale index heeft LT steun op 497 maar zal dan dus op 498,x moeten openen en als enige van alle indexen 1 punt lager een bodem moeten maken en dan weer omhoog terwijl de rest van de wereld verder omlaag gaat.

Als het lukt - applaus !!!"

Idd Die kan dan gelijk naar "ripley's believe it or not"

4. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:31
    quote:

Elbee schreef:

"Waarom dit hele verhaal? Onze nationale index heeft LT steun op 497 maar zal dan dus op 498,x moeten openen en als enige van alle indexen 1 punt lager een bodem moeten maken en dan weer omhoog terwijl de rest van de wereld verder omlaag gaat.

Als het lukt - applaus !!!"

Idd Die kan dan gelijk naar "ripley's believe it or not"

:)
  5. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:31
    quote:

petje pukkel schreef:

Ik heb geen grafiekjes nodig om in te zien dat de AEX de komende periode in de lagere regionen terecht komt.
    een bedankje voor al zijn input is meer op zijn plaats

txs kniep ;)
  6. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:35
    Grappig

Tuurlijk gaan we nog iets lager,maar een echte crash wordt steeds vager.

De dalende trend wordt steeds zwakker en voor de beren die mogen weer naar achter.(in de beren boot)want,
    De stieren komen eraan en dan is het weer gaan met die banaan.

Teddy beren zijn om te knuffelen.en stieren om de beertjes in de hoek te gieren.

Succes.

7. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:40
    "Een kleuter ziet nog dat de markt wederom geregeerd wordt door pipo de clown.

Ik heb geen grafiekjes nodig om in te zien dat de AEX de komende periode in de lagere regionen terecht komt"

--------------------------------------------
    Toon wat respect voor iemand die al deze moeite doet voor het algemeen belang hier in de kk....of zwijg!
    Kniep bedankt.

gr

Ab
  8. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:46
    quote:

ik ben Diede. schreef:

we kijken wederom gelijk naar amerika morgen.

staan futures in de plus, dan hebben we een paniek opening en kunnen we weer stijgen.
    vervolgens zakken de futures weer en gaan we weer de steun opzoeken.

zo blijven we lekker bezig. :)
    Een hardnekkig misverstand: de amerikaanse futures in de ochtend zijn de koersen die wij er in Europa voor betalen> Amerikanen worden pas in de middag wakker
  9. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:47
    Goed, laten we het even anders bekijken want al die long/short discussies zijn nutteloos als we het over 1 dag hebben.
    Morgen gaan we zakken en behoorlijk ook; De FTSE gaat namelijk onderuit op Rio Tinto, BHP etc want de mijnbouw heeft in de S&P een enorm pak slaag gehad vandaag (ruim 3% eraf over het gemiddelde). Shell volgt hoe dan ook de FTSE, hoe jammer dat ook is. De financials in de S&P hebben vandaag 2.4% verloren; ABN, Aegon, Fortis en ING gaan er morgen ook aan geloven; kan bij allevier zo 1.5% eraf. De legende over de overname van Unilever is ook uitgewerkt; hup, 1.5% eraf morgen. Als er al iets groen blijft in onze AEX morgen, dan is dat TomTom. Ik denk zelfs dat 496 een hele reeele openingsmogelijkheid is, behalve als de dollar vannacht naar 1,3250 doorschiet. Mijn goudindicator laat zware paniek zien (goed zakt niet mee met de S&P) en dat maken we op een vrijdag niet goed. Misschien pushen we hem wel naar 498 of 99 voor de NY opening, maar morgen sluiten we rond 497.

Voor de record: ik heb weekputs 500 en AEX TS 533 en 538; en o jee, wat had ik daar vandaag een spijt van toen ik ze op 501 verdubbelde. Maar het komt goed denk ik :-)
  10. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:52
    quote:

Illuminati schreef:

Goed, laten we het even anders bekijken want al die long/short discussies zijn nutteloos als we het over 1 dag hebben.
    Morgen gaan we zakken en behoorlijk ook; De FTSE gaat namelijk onderuit op Rio Tinto, BHP etc want de mijnbouw heeft in de S&P een enorm pak slaag gehad vandaag (ruim 3% eraf over het gemiddelde). Shell volgt hoe dan ook de FTSE, hoe jammer dat ook is. De financials in de S&P hebben vandaag 2.4% verloren; ABN, Aegon, Fortis en ING gaan er morgen ook aan geloven; kan bij allevier zo 1.5% eraf. De legende over de overname van Unilever is ook uitgewerkt; hup, 1.5% eraf morgen. Als er al iets groen blijft in onze AEX morgen, dan is dat TomTom. Ik denk zelfs dat 496 een hele reeele openingsmogelijkheid is, behalve als de dollar vannacht naar 1,3250 doorschiet. Mijn goudindicator laat zware paniek zien (goed zakt niet mee met de S&P) en dat maken we op een vrijdag niet goed. Misschien pushen we hem wel naar 498 of 99 voor de NY opening, maar morgen sluiten we rond 497.

Voor de record: ik heb weekputs 500 en AEX TS 533 en 538; en o jee, wat had ik daar vandaag een spijt van toen ik ze op 501 verdubbelde. Maar het komt goed denk ik :-)

De opening ga ik me niet eens druk om maken maar als jij gelijk krijgt is de koers met een 5 aan het eind van de dag eerst verleden tijd en dan zit je inderdaad goed:)
  11. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:56
    quote:

david2006 schreef:

[quote=petje pukkel]

[/quote]

een bedankje voor al zijn input is meer op zijn plaats

txs kniep ;)
    Als ik geen grafieken en commentaar nodig had zou ik hier niet zitten trouwens:)
  12. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:58
    Interessant bericht. Staat hier in code dat we morgen openen op 503,91 en daarna omhoog gaan naar de 517+?

Voor de webmaster. Is dit een bug??? Ik klikte op aanbevolen en moest inloggen (waarom?)

Server Error in '/' Application.
    Input string was not in a correct format.
    Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.FormatException: Input string was not in a correct format.

vrg A
    Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[FormatException: Input string was not in a correct format.]
    Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ParseDouble(String Value, NumberFormatInfo NumberFormat) +211
    Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ToInteger(String Value) +84

[InvalidCastException: Conversion from string "" to type 'Integer' is not valid.]
    Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ToInteger(String Value) +238
    discussie_onderwerp.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +243
    System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99
    System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +47
    System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1061

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832
  13. [verwijderd] 16 augustus 2007 00:59
    quote:

waterskieer schreef:

"Een kleuter ziet nog dat de markt wederom geregeerd wordt door pipo de clown.

Ik heb geen grafiekjes nodig om in te zien dat de AEX de komende periode in de lagere regionen terecht komt"

--------------------------------------------
    Toon wat respect voor iemand die al deze moeite doet voor het algemeen belang hier in de kk....of zwijg!
    Kniep bedankt.

gr

Ab
    Misverstand, heb zeker respect voor mensen die zich in het verloop verdiepen. Het komt alleen vrijwel nooit uit. Ik val de persoon dus niet aan maar ventileer gewoon mijn gedachte en mening.
515 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 26 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.