Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Logica« Terug naar discussie overzicht

komt er een emissie?

25 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. rene02 7 juni 2006 10:53
    Komt er een nieuwe overname die gefinancierd moet worden met een emissie? Zo ja dan zal de koers weer richting de €2 gaan. Ik durf op dit moment nog niet bij te kopen. Als het mooi weer wordt dan gaan de koersen meestal omlaag. De mensen liggen dan allemaal op het strand of zijn op vakantie. Ze zeggen niet voor niks sell in may an go away, don't forget te remember be back in september.
  2. rene02 7 juni 2006 14:00
    quote:

maskerade schreef:

van alle fondsen...........????
    Dit geld niet voor alle fondsen, maar weet maar net het fonds eruit te halen waar dit niet voor geldt. Momenteel gaat de regel al aardig op, kijk zelf maar eens welk fonds in de plus staat sinds 1 mei!Als je toch iets wilt kopen kijk dan vooral naar het dividend en naar de koers/winstverhouding. Sommige fondsen zijn ook erg sterk gestegen, waarbij ik me afvraag of de waarde nog wel reeel is. Ik vind geen enkel fonds goedkoop op dit moment, maar een fonds als Tom Tom, nutreco, Hunter douglas, Numico, Hagemeyer, Unilever, Asml en Crucell vind ik allemaal veel te duur. Dus overgewaardeerd
  3. [verwijderd] 7 juni 2006 16:27
    Niet de bibbers krijgen tijger deze turbo is er alleen voor de abn en voor gokkers met stalen ballen.
    ABN verdiend er een vermogen aan .Kan in u.k. de koers controleren en vangt hier alles op.
    Omzet vandaag al meer dan 500.000, waarvan ABN er 400.000 heeft opgevangen en weer uitzet.
    Dit gaat zo al een maand. Gouden handel voor ABN.
  4. [verwijderd] 7 juni 2006 19:15
    quote:

rene02 schreef:

[quote=maskerade]
    van alle fondsen...........????
    Dit geld niet voor alle fondsen, maar weet maar net het fonds eruit te halen waar dit niet voor geldt. Momenteel gaat de regel al aardig op, kijk zelf maar eens welk fonds in de plus staat sinds 1 mei!Als je toch iets wilt kopen kijk dan vooral naar het dividend en naar de koers/winstverhouding. Sommige fondsen zijn ook erg sterk gestegen, waarbij ik me afvraag of de waarde nog wel reeel is. Ik vind geen enkel fonds goedkoop op dit moment, maar een fonds als Tom Tom, nutreco, Hunter douglas, Numico, Hagemeyer, Unilever, Asml en Crucell vind ik allemaal veel te duur. Dus overgewaardeerd

KW Log 2006 18 x
    taxatie 2007 12 x
    bron; Binck
  5. [verwijderd] 7 juni 2006 19:58
    quote:

tijger68 schreef:

Turbo,s gekocht op 0,24 hoop dat hij naar de 3,00 gaat,volgens corne van zijl gaat hij naar de 3,30 het is te hopen!!!!
    Ik moet echt stoppen met traden, heb dezelfde turbo's vandaag voor 0.32 gekocht om 9.10 terwijl ik weet dat LOG altijd hoger opent en vervolgens wegzakt. Nog even en ik heb niets meer om van de bounce up te profiteren. Tja dat is vertouwen he. Dom dom, toch zou het morgen heeeeel moeilijk kunnen worden om ze voor minder dan 0.32 ct te kopen, voorspel ik, goede keus tijger68
  6. forum rang 8 aextracker 7 juni 2006 21:27
    quote:

rene02 schreef:

Komt er een nieuwe overname die gefinancierd moet worden met een emissie? Zo ja dan zal de koers weer richting de €2 gaan. Ik durf op dit moment nog niet bij te kopen. Als het mooi weer wordt dan gaan de koersen meestal omlaag. De mensen liggen dan allemaal op het strand of zijn op vakantie. Ze zeggen niet voor niks sell in may an go away, don't forget te remember be back in september.
    Rene,
    Of wordt LCMG overgenomen (en zo ja door wie dan wel...?).
    Wat voor een weer het ook wordt deze zomer. Het WK voetbal, de Tour de France zal ons bezighouden en de stemming komt er al aardig in. (En weg is de inflatie-angst bij de grote meute).Het eind van de technische correctie AEX\AMX lijkt me in zicht.

Nu niet instappen, betekent het missen van de bodems (buying the dips is ook zo'n beurswijsheid).
    Kortom; veel wijsheid toegewenst van een LCMG instapper afgelopen jaar, die gewoon wacht tot de bashers uit de UK zijn uitgeraasd en de door LCMG gepleegde overname van UNILOG gaat renderen hetgeen 2e helft 2006 tot een aantal leuke synergie meevallers zal leiden die dus totaal niet in de koers zitten verwerkt. Einde jaar Euro 2.80 of hoger is mijn visie en verwachting. De TA en analisten zullen hier vast op willen reageren middels onderbouwingen.
    Tracker.
  7. Ruud100 7 juni 2006 22:44
    30 augustus komen de half jaarcijfers en iedereen verwacht "hele sterkte" cijfers. Nadeel van zo'n verwachting is dat als het "sterke" cijfers worden dat dan de hele meute op hol slaat en als een gek gaat verkopen. Voor je het weet sta je dan rond de 2Euro.
    Voorlopig gok ik er maar op dat 30 augustus de impuls wordt voor een stevige sprint omhoog en dan kan het ineens erg hard gaan. Tot die tijd zullen we (helaas) wel gevangen blijven tussen 2,40 en 2,60.

Vallen de cijfers mee, dan maar hopen dat diezelfde meute zich massaal op de stukken stort waardoor we in een keer naar de 3,50 euro gaan. Tot eind augustus heeft het (denk ik) niet al te veel zin dagelijks te kijken of we de 2,60 al zijn gepasseerd. Het gras groeit tot die tijd vermoedelijk sneller als de koers van LogicaCMG
  8. [verwijderd] 7 juni 2006 23:00
    quote:

Ruud100 schreef:

30 augustus komen de half jaarcijfers en iedereen verwacht "hele sterkte" cijfers. Nadeel van zo'n verwachting is dat als het "sterke" cijfers worden dat dan de hele meute op hol slaat en als een gek gaat verkopen. Voor je het weet sta je dan rond de 2Euro.
    Voorlopig gok ik er maar op dat 30 augustus de impuls wordt voor een stevige sprint omhoog en dan kan het ineens erg hard gaan. Tot die tijd zullen we (helaas) wel gevangen blijven tussen 2,40 en 2,60.

Vallen de cijfers mee, dan maar hopen dat diezelfde meute zich massaal op de stukken stort waardoor we in een keer naar de 3,50 euro gaan. Tot eind augustus heeft het (denk ik) niet al te veel zin dagelijks te kijken of we de 2,60 al zijn gepasseerd. Het gras groeit tot die tijd vermoedelijk sneller als de koers van LogicaCMG
    reeel en aannemelijk verhaal!!!
25 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.