Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel RoodMicrotec AEX:ROOD.NL, NL0000440477

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,336   0,000   (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000 0  

Woensdag 24 mei

43 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 mei 2006 07:39
    Na een paar roerige dagen keert de rust misschien wat terug.
    De indicatoren wijzen nu niet direct naar boven, Amerika is toch met een verlies(je) gesloten na een scherpe daling aan het eind van de dag. Japan is licht hoger gesloten. Verwacht voor de Aex toch weer de nodige druk

Hoe zal Rood zich handhaven, zie op het moment vreemde bied op 0,82 maar die zal wel teruggetrokken worden.

Succes vandaag
  2. [verwijderd] 24 mei 2006 11:15
    quote:

Ronson schreef:

Cool, Teunis die het dagdraadje aanmaakt ;~D
    Eens kijken of jij een gelukkige hand hebt en voor een stijging zorgt. Anders vallen we weer terug op Plusje Piet als dagdraadje opener (lol).
    Goede morgen RoodRunners.
    Deze week een weekje vrij volgende week weer van de partij dus dan kan de koers weer omhoog :)))).
    Is hier sprake van voorkennis?:)).

Piet1791
  3. [verwijderd] 24 mei 2006 12:50
    Ik heb al eerder geschreven dit aandeel niet te willen verlaten. Er is nu natuurlijk wel een gelegenheid goedkoper bij te kopen, maar ik denk nu , dat de Roodbelegger niet voor de KT moet gaan en zijn vizier op de nabije toekomst moet richten. Ik heb ook weleens mijn twijfels over het te verwachten bericht. Gezien de tomeloze inzet van Danicor en uiteraard anderen blijf ik erin geloven.Ik zeg altijd, dat je de goede leermomenten uit een "goed forum " moet halen zonder blindelings adviezen op te volgen. Dit is nog steeds één van de meest leerzame forums wat mij betreft.
43 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.