Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Antonov« Terug naar discussie overzicht

Antonov & Jaguar Partnership

119 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 december 2009 20:39
    Ik zal het maar afmaken, want ik geloof niet dat jij nog met een antwoordt gaat komen. Mocht het wel zo zijn dan zie ik dat antwoord graag tegemoet.

    We waren tot de conclusie gekomen dat dat deze lening eigenlijk helemaal niet zo voordelig is voor Antonov en haar beleggers, maar wel voor Quivest.

    Jij merkte nog wel dit op:

    quote:

    Orpie schreef:

    Behalve als het restant van de lening wel zal worden afgenomen.
    [/quote]

    Waarop ik vroeg om een toelichting omdat ik dit niet zie.

    Op dit moment wordt er over 2 jaar 2,5 miljoen opgenomen. Hier moet rente over betaald worden. Als het hier bij blijft en men lost de lening af, dan heeft men 2,5 (geleend bedrag)+ 1,6 ("vergoeding") = 4,1 miljoen terug betaald voor deze lening. En ik sluit niet uit dat er in de toekomst nog meer "vergoedingen" betaald gaan worden.

    Als het hele bedrag van 15KK geleend wordt verandert daar niets aan.

    Als de lening wordt afbetaald is men altijd het GELEENDE BEDRAG + 1,6KK "vergoeding" + EVENTUELE TOEKOMSTIGE "vergoedingen" kwijt. Daarnaast moet nog een pittige rente worden betaald.

    Ik zie het geroemde voordeel niet, sterker nog het is veel duurder. Misschien ziet iemand anders het ?

    Gr. Q

    [quote=orpie64]
    sorry wordt hem niet vandaag!
  2. [verwijderd] 4 december 2009 11:57
    The uptake of electric cars by UK businesses and public sector organisations looks set to be boosted after a transmission specialist agreed a new deal to develop new technology for the green motoring sector.

    With a number of local councils as well as several police forces already taking out business insurance on their growing fleets of business cars, it has been confirmed that Antonov is to work alongside Jaguar and MIRA on the new initiative.

    The one-year project, which is being supported by the government's Technology Strategy Board, will see the partners work together to develop a high-efficiency two-speed transmission suitable for use in a range of electric vehicles.

    It is hoped that the technology could be ready for commercial application within the next couple of years, thereby potentially boosting interest in eco-friendly cars and increasing the number of business insurance seekers across the UK.

    News of the partnership comes soon after the government announced that £30 million is to be made available to install thousands more charging points for electric and hybrid points.
  3. [verwijderd] 4 december 2009 12:04
    A UK-based transmission technology specialist has received a huge boost after it was awarded a project by the UK Government’s Technology Strategy Board to develop a high efficiency two-speed transmission for electric vehicles.

    The project has been awarded to Antonov Plc, in association with Jaguar and MIRA, and will run for 12 months with the aim of demonstrating the transmission in a vehicle application.

    Currently, Antonov’s main product is the TX6 transmission – a six-speed, electronically controlled, hydraulically actuated and transverse automatic gearbox. The company is also involved in the development of two-speed automatic gearboxes that optimise the performance and efficiency of engine accessories including alternators.

    The two-speed mechanical module technology is based on a mechanical shift for an automatic transmission that was invented 20 years ago by Roumen Antonov. The principle is to control a gear shift from a speed increasing ratio between 1:1.2 and 1:1.9 and a direct drive 1:1.

    As the input speed increases, the axial force overcomes the other two forces and the technology shifts from over-speeding to direct drive. Then, as the input speed decreases, the force created decreases until it can no longer overcome the spring and gear axial forces and it shifts to the over-speeding ratio.

    It is believed that in addition to optimising engine accessories, the technology could also be used in all-terrain vehicles and boats.

  4. smith&jones 4 december 2009 12:38
    quote:

    QueenB schreef:

    Ik zal het maar afmaken, want ik geloof niet dat jij nog met een antwoordt gaat komen. Mocht het wel zo zijn dan zie ik dat antwoord graag tegemoet.

    We waren tot de conclusie gekomen dat dat deze lening eigenlijk helemaal niet zo voordelig is voor Antonov en haar beleggers, maar wel voor Quivest.

    Jij merkte nog wel dit op:

    [quote=Orpie]
    Behalve als het restant van de lening wel zal worden afgenomen.
    [/quote]

    Waarop ik vroeg om een toelichting omdat ik dit niet zie.

    Op dit moment wordt er over 2 jaar 2,5 miljoen opgenomen. Hier moet rente over betaald worden. Als het hier bij blijft en men lost de lening af, dan heeft men 2,5 (geleend bedrag)+ 1,6 ("vergoeding") = 4,1 miljoen terug betaald voor deze lening. En ik sluit niet uit dat er in de toekomst nog meer "vergoedingen" betaald gaan worden.

    Als het hele bedrag van 15KK geleend wordt verandert daar niets aan.

    Als de lening wordt afbetaald is men altijd het GELEENDE BEDRAG + 1,6KK "vergoeding" + EVENTUELE TOEKOMSTIGE "vergoedingen" kwijt. Daarnaast moet nog een pittige rente worden betaald.

    Ik zie het geroemde voordeel niet, sterker nog het is veel duurder. Misschien ziet iemand anders het ?

    Gr. Q

    [quote=orpie64]
    sorry wordt hem niet vandaag!
    [/quote]
    Dit zijn allemaal details QB, wie interesseert het nou dat er een wurglening wordt afgesloten ter spekking van de vest-en broekzakken van Quantovest, zelfs als de lening niet wordt gebruikt... De setup is even simpel als briljant.

    Op een willekeurige zomeravond ergens in een mooi dorp vol rietgedekte daken in een uitstekend restaurant had het wellicht gekund dat wij het volgende geheel denkbeeldige gesprek op hadden kunnen vangen:

    ' We moeten nu snel wat anders verzinnen want het houdt nu echt op. Heb je gezien wat de koers doet? We zitten zowat weer op het niveau van voor de RS. Levert geen ruk meer op die emissies.
    Ik heb wat verzonnen, luister: Jij leent mij geld voor een 'JV' ( productiefaciliteit), daar tippelen ze wel op.
    We spreken af: als ik die lening niet gebruik, betaal ik je veel geld. Dit betaal ik uit een snelle emissie, dus daar lig ik niet wakker van.
    Leen ik het geld wel , dan betaal ik je achterlijk veel rente, op te brengen middels emissies, maakt me dus ook nix uit.

    Ik stel het moment waarop ik het daadwerkelijk ga lenen zo ver mogelijk uit, intussen geef ik je daar veel geld voor, om het risico te dekken dat ik het uiteindelijk misschien WEL moet lenen, want als je het aan me leent ben je het vrijwel zeker kwijt, we weten allebei hoe het ervoor staat.
    Dus: eerst krijg je veel compensatie voor het niet lenen, daarna betaal ik je een dikke rente als je het me wel leent. We doen dit in tranches, zodat je risico steeds beperkt blijft en tussentijds gedekt kan worden met emissies. Ik verzin wel een constructie zodat ik niet elke keer zo'n f*cking prospectus hoef te publiceren.

    Intussen knal ik er wat PBtjes uit over de 'JV' en wat andere crap, en bij elke koersstijging gooi ik er een meissie, sorry emissie tegenaan. Zo betaalt de 'JV' zichzelf en hebben we uiteindelijk er bijmekaar weer 15 meloenen eruit gesleept. Houdt het dan op, pech dan. Mooi toch?'

    Zomaar een gedachte hoor , wederom elke gelijkenis met de realiteit geheel berustend op toeval

    arriverderci,

    S&J.
  5. [verwijderd] 4 december 2009 12:52
    quote:

    smith&jones schreef:

    [quote=QueenB]
    Ik zal het maar afmaken, want ik geloof niet dat jij nog met een antwoordt gaat komen. Mocht het wel zo zijn dan zie ik dat antwoord graag tegemoet.

    We waren tot de conclusie gekomen dat dat deze lening eigenlijk helemaal niet zo voordelig is voor Antonov en haar beleggers, maar wel voor Quivest.

    Jij merkte nog wel dit op:

    [quote=Orpie]
    Behalve als het restant van de lening wel zal worden afgenomen.
    [/quote]

    Waarop ik vroeg om een toelichting omdat ik dit niet zie.

    Op dit moment wordt er over 2 jaar 2,5 miljoen opgenomen. Hier moet rente over betaald worden. Als het hier bij blijft en men lost de lening af, dan heeft men 2,5 (geleend bedrag)+ 1,6 ("vergoeding") = 4,1 miljoen terug betaald voor deze lening. En ik sluit niet uit dat er in de toekomst nog meer "vergoedingen" betaald gaan worden.

    Als het hele bedrag van 15KK geleend wordt verandert daar niets aan.

    Als de lening wordt afbetaald is men altijd het GELEENDE BEDRAG + 1,6KK "vergoeding" + EVENTUELE TOEKOMSTIGE "vergoedingen" kwijt. Daarnaast moet nog een pittige rente worden betaald.

    Ik zie het geroemde voordeel niet, sterker nog het is veel duurder. Misschien ziet iemand anders het ?

    Gr. Q

    [quote=orpie64]
    sorry wordt hem niet vandaag!
    [/quote]
    [/quote]

    Dit zijn allemaal details QB, wie interesseert het nou dat er een wurglening wordt afgesloten ter spekking van de vest-en broekzakken van Quantovest, zelfs als de lening niet wordt gebruikt... De setup is even simpel als briljant.

    Op een willekeurige zomeravond ergens in een mooi dorp vol rietgedekte daken in een uitstekend restaurant had het wellicht gekund dat wij het volgende geheel denkbeeldige gesprek op hadden kunnen vangen:

    ' We moeten nu snel wat anders verzinnen want het houdt nu echt op. Heb je gezien wat de koers doet? We zitten zowat weer op het niveau van voor de RS. Levert geen ruk meer op die emissies.
    Ik heb wat verzonnen, luister: Jij leent mij geld voor een 'JV' ( productiefaciliteit), daar tippelen ze wel op.
    We spreken af: als ik die lening niet gebruik, betaal ik je veel geld. Dit betaal ik uit een snelle emissie, dus daar lig ik niet wakker van.
    Leen ik het geld wel , dan betaal ik je achterlijk veel rente, op te brengen middels emissies, maakt me dus ook nix uit.

    Ik stel het moment waarop ik het daadwerkelijk ga lenen zo ver mogelijk uit, intussen geef ik je daar veel geld voor, om het risico te dekken dat ik het uiteindelijk misschien WEL moet lenen, want als je het aan me leent ben je het vrijwel zeker kwijt, we weten allebei hoe het ervoor staat.
    Dus: eerst krijg je veel compensatie voor het niet lenen, daarna betaal ik je een dikke rente als je het me wel leent. We doen dit in tranches, zodat je risico steeds beperkt blijft en tussentijds gedekt kan worden met emissies. Ik verzin wel een constructie zodat ik niet elke keer zo'n f*cking prospectus hoef te publiceren.

    Intussen knal ik er wat PBtjes uit over de 'JV' en wat andere crap, en bij elke koersstijging gooi ik er een meissie, sorry emissie tegenaan. Zo betaalt de 'JV' zichzelf en hebben we uiteindelijk er bijmekaar weer 15 meloenen eruit gesleept. Houdt het dan op, pech dan. Mooi toch?'

    Zomaar een gedachte hoor , wederom elke gelijkenis met de realiteit geheel berustend op toeval

    arriverderci,

    S&J.
    zou zo maar kunnen, maar....

    de heren worden al jaren gevolgd en afgeluisterd
    (zie o.a. het bouwfondsschandaal). Zodra zou blijken dat de heren de boel gef...d hebben, worden de foto,s en tapes uit de kast gehaald.
    En reken maar dat het kaalplukteam, incl wat de aandeelhouders gaan claimen er voor Haag en Ritskes niks meer overblijft.
    Dus hoe meer meloenen verzameld des te meer terug te halen.
    Inmiddels worden zo,n beetje alle oplichters uit hun bed gehaald of je nu in de Quote 500 staat of dat je misschien de neef bent van de directeur van de DNB, je gaat voor de bijl. In het bouwfondsschandaal staat de teller op dit moment op 110 verdachten. De eersten gaan inmiddels de bak in.
    Dus laten deze heren nou maar netjes blijven doen.
    Zo niet, dan wacht hun een lange zit in de Koepel.
  6. [verwijderd] 4 december 2009 13:08
    Geen spoor van Antonov te bekennen.

    www.innovateuk.org/newsevents/pressof...

    ????

    Gr. Q

    quote:

    ! schreef:

    A UK-based transmission technology specialist has received a huge boost after it was awarded a project by the UK Government’s Technology Strategy Board to develop a high efficiency two-speed transmission for electric vehicles.

    The project has been awarded to Antonov Plc, in association with Jaguar and MIRA, and will run for 12 months with the aim of demonstrating the transmission in a vehicle application.

    Currently, Antonov’s main product is the TX6 transmission – a six-speed, electronically controlled, hydraulically actuated and transverse automatic gearbox. The company is also involved in the development of two-speed automatic gearboxes that optimise the performance and efficiency of engine accessories including alternators.

    The two-speed mechanical module technology is based on a mechanical shift for an automatic transmission that was invented 20 years ago by Roumen Antonov. The principle is to control a gear shift from a speed increasing ratio between 1:1.2 and 1:1.9 and a direct drive 1:1.

    As the input speed increases, the axial force overcomes the other two forces and the technology shifts from over-speeding to direct drive. Then, as the input speed decreases, the force created decreases until it can no longer overcome the spring and gear axial forces and it shifts to the over-speeding ratio.

    It is believed that in addition to optimising engine accessories, the technology could also be used in all-terrain vehicles and boats.

  7. smith&jones 4 december 2009 13:18
    quote:

    benedictus XVII schreef:

    [quote=smith&jones]
    [quote=QueenB]
    Ik zal het maar afmaken, want ik geloof niet dat jij nog met een antwoordt gaat komen. Mocht het wel zo zijn dan zie ik dat antwoord graag tegemoet.

    We waren tot de conclusie gekomen dat dat deze lening eigenlijk helemaal niet zo voordelig is voor Antonov en haar beleggers, maar wel voor Quivest.

    Jij merkte nog wel dit op:

    [quote=Orpie]
    Behalve als het restant van de lening wel zal worden afgenomen.
    [/quote]

    Waarop ik vroeg om een toelichting omdat ik dit niet zie.

    Op dit moment wordt er over 2 jaar 2,5 miljoen opgenomen. Hier moet rente over betaald worden. Als het hier bij blijft en men lost de lening af, dan heeft men 2,5 (geleend bedrag)+ 1,6 ("vergoeding") = 4,1 miljoen terug betaald voor deze lening. En ik sluit niet uit dat er in de toekomst nog meer "vergoedingen" betaald gaan worden.

    Als het hele bedrag van 15KK geleend wordt verandert daar niets aan.

    Als de lening wordt afbetaald is men altijd het GELEENDE BEDRAG + 1,6KK "vergoeding" + EVENTUELE TOEKOMSTIGE "vergoedingen" kwijt. Daarnaast moet nog een pittige rente worden betaald.

    Ik zie het geroemde voordeel niet, sterker nog het is veel duurder. Misschien ziet iemand anders het ?

    Gr. Q

    [quote=orpie64]
    sorry wordt hem niet vandaag!
    [/quote]
    [/quote]

    Dit zijn allemaal details QB, wie interesseert het nou dat er een wurglening wordt afgesloten ter spekking van de vest-en broekzakken van Quantovest, zelfs als de lening niet wordt gebruikt... De setup is even simpel als briljant.

    Op een willekeurige zomeravond ergens in een mooi dorp vol rietgedekte daken in een uitstekend restaurant had het wellicht gekund dat wij het volgende geheel denkbeeldige gesprek op hadden kunnen vangen:

    ' We moeten nu snel wat anders verzinnen want het houdt nu echt op. Heb je gezien wat de koers doet? We zitten zowat weer op het niveau van voor de RS. Levert geen ruk meer op die emissies.
    Ik heb wat verzonnen, luister: Jij leent mij geld voor een 'JV' ( productiefaciliteit), daar tippelen ze wel op.
    We spreken af: als ik die lening niet gebruik, betaal ik je veel geld. Dit betaal ik uit een snelle emissie, dus daar lig ik niet wakker van.
    Leen ik het geld wel , dan betaal ik je achterlijk veel rente, op te brengen middels emissies, maakt me dus ook nix uit.

    Ik stel het moment waarop ik het daadwerkelijk ga lenen zo ver mogelijk uit, intussen geef ik je daar veel geld voor, om het risico te dekken dat ik het uiteindelijk misschien WEL moet lenen, want als je het aan me leent ben je het vrijwel zeker kwijt, we weten allebei hoe het ervoor staat.
    Dus: eerst krijg je veel compensatie voor het niet lenen, daarna betaal ik je een dikke rente als je het me wel leent. We doen dit in tranches, zodat je risico steeds beperkt blijft en tussentijds gedekt kan worden met emissies. Ik verzin wel een constructie zodat ik niet elke keer zo'n f*cking prospectus hoef te publiceren.

    Intussen knal ik er wat PBtjes uit over de 'JV' en wat andere crap, en bij elke koersstijging gooi ik er een meissie, sorry emissie tegenaan. Zo betaalt de 'JV' zichzelf en hebben we uiteindelijk er bijmekaar weer 15 meloenen eruit gesleept. Houdt het dan op, pech dan. Mooi toch?'

    Zomaar een gedachte hoor , wederom elke gelijkenis met de realiteit geheel berustend op toeval

    arriverderci,

    S&J.
    [/quote]

    zou zo maar kunnen, maar....

    de heren worden al jaren gevolgd en afgeluisterd
    (zie o.a. het bouwfondsschandaal). Zodra zou blijken dat de heren de boel gef...d hebben, worden de foto,s en tapes uit de kast gehaald.
    En reken maar dat het kaalplukteam, incl wat de aandeelhouders gaan claimen er voor Haag en Ritskes niks meer overblijft.
    Dus hoe meer meloenen verzameld des te meer terug te halen.
    Inmiddels worden zo,n beetje alle oplichters uit hun bed gehaald of je nu in de Quote 500 staat of dat je misschien de neef bent van de directeur van de DNB, je gaat voor de bijl. In het bouwfondsschandaal staat de teller op dit moment op 110 verdachten. De eersten gaan inmiddels de bak in.
    Dus laten deze heren nou maar netjes blijven doen.
    Zo niet, dan wacht hun een lange zit in de Koepel.
    Haag en Ritskes zijn kleine ritselaars, niet interessant voor jusitie.
    Ze vliegen al jaren onder de radar door met hun praktijken. Ze proberen zich wel halfslachtig in te dekken nu:
    Zie hun laatste prospectus, de ene disclaimer na de andere.

    s&J.
  8. [verwijderd] 10 december 2009 12:51
    www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/artic...

    quote:

    Pb schreef:

    Hyundai: Elektrische auto onhandig

    ROTTERDAM - Hyundai, vijfde op de ranglijst van 's werelds grootste autofabrikanten, ziet weinig heil in de elektrische auto. 'Hooguit als stadsauto is de elektro-auto een serieus alternatief.
    De beperkingen in het dagelijks gebruik zijn te groot en dat zal de komende jaren zo blijven,' laat de Zuid-Koreaanse fabrikant weten. 'Je kunt een gezin niet op weg sturen met een auto die hooguit 150 kilometer ver komt. En ook zakelijke rijders zullen niet overstappen in een auto die, als de accu's leeg zijn, urenlang aan het stopcontact moet blijven staan. Wij verwachten niet dat de komende jaren de batterijtechnologie zich zo snel zal ontwikkelen, dat hier veel verandering in komt. De elektrische auto is al meer dan een eeuw oud en al die tijd is er nauwelijks vooruitgang geboekt.'

    Hyundai ziet meer toekomst in auto's met een brandstofcel gevoed door waterstof. De brandstofcel is vergelijkbaar met een kleine energiecentrale die stroom opwekt om de elektromotor te laten draaien. Deze oplossing is onafhankelijk van het elektriciteitsnetwerk en maakt, net als elektrisch rijden, een einde aan het uitlaatgas.
    Kansloze missie weer?

    Gr. Q
  9. [verwijderd] 10 december 2009 13:14
    quote:

    QueenB schreef:

    www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/artic...

    [quote=Pb]
    Hyundai: Elektrische auto onhandig

    ROTTERDAM - Hyundai, vijfde op de ranglijst van 's werelds grootste autofabrikanten, ziet weinig heil in de elektrische auto. 'Hooguit als stadsauto is de elektro-auto een serieus alternatief.
    De beperkingen in het dagelijks gebruik zijn te groot en dat zal de komende jaren zo blijven,' laat de Zuid-Koreaanse fabrikant weten. 'Je kunt een gezin niet op weg sturen met een auto die hooguit 150 kilometer ver komt. En ook zakelijke rijders zullen niet overstappen in een auto die, als de accu's leeg zijn, urenlang aan het stopcontact moet blijven staan. Wij verwachten niet dat de komende jaren de batterijtechnologie zich zo snel zal ontwikkelen, dat hier veel verandering in komt. De elektrische auto is al meer dan een eeuw oud en al die tijd is er nauwelijks vooruitgang geboekt.'

    Hyundai ziet meer toekomst in auto's met een brandstofcel gevoed door waterstof. De brandstofcel is vergelijkbaar met een kleine energiecentrale die stroom opwekt om de elektromotor te laten draaien. Deze oplossing is onafhankelijk van het elektriciteitsnetwerk en maakt, net als elektrisch rijden, een einde aan het uitlaatgas.
    [/quote]

    Kansloze missie weer?

    Gr. Q
    Doe je het weer wijfie.
  10. [verwijderd] 10 december 2009 13:21
    De elektrische auto is gewoon geen serieus alternatief.

    Gr. Q
    quote:

    bandu148 schreef:

    [quote=QueenB]
    www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/artic...

    [quote=Pb]
    Hyundai: Elektrische auto onhandig

    ROTTERDAM - Hyundai, vijfde op de ranglijst van 's werelds grootste autofabrikanten, ziet weinig heil in de elektrische auto. 'Hooguit als stadsauto is de elektro-auto een serieus alternatief.
    De beperkingen in het dagelijks gebruik zijn te groot en dat zal de komende jaren zo blijven,' laat de Zuid-Koreaanse fabrikant weten. 'Je kunt een gezin niet op weg sturen met een auto die hooguit 150 kilometer ver komt. En ook zakelijke rijders zullen niet overstappen in een auto die, als de accu's leeg zijn, urenlang aan het stopcontact moet blijven staan. Wij verwachten niet dat de komende jaren de batterijtechnologie zich zo snel zal ontwikkelen, dat hier veel verandering in komt. De elektrische auto is al meer dan een eeuw oud en al die tijd is er nauwelijks vooruitgang geboekt.'

    Hyundai ziet meer toekomst in auto's met een brandstofcel gevoed door waterstof. De brandstofcel is vergelijkbaar met een kleine energiecentrale die stroom opwekt om de elektromotor te laten draaien. Deze oplossing is onafhankelijk van het elektriciteitsnetwerk en maakt, net als elektrisch rijden, een einde aan het uitlaatgas.
    [/quote]

    Kansloze missie weer?

    Gr. Q
    [/quote]

    Doe je het weer wijfie.
  11. [verwijderd] 10 december 2009 14:01
    quote:

    QueenB schreef:

    2780

    Ik doe het tenminste onder 1 alias. De meeste hier hebben meerdere aliassen.

    Waar is Kiwi eigenlijk?

    Gr. Q

    [quote=benedictus XVII]
    inmiddels al 2779 postings in 3,5 jaar
    en dan maar beweren dat je niks in die club ziet, je bent nog erger dan HERCULES
    [/quote]
    Verdiend dat nou goed werken voor Marius ?
  12. [verwijderd] 10 december 2009 14:10
    quote:

    QueenB schreef:

    De elektrische auto is gewoon geen serieus alternatief.

    Gr. Q
    [quote=bandu148]
    [quote=QueenB]
    www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/artic...

    [quote=Pb]
    Hyundai: Elektrische auto onhandig

    ROTTERDAM - Hyundai, vijfde op de ranglijst van 's werelds grootste autofabrikanten, ziet weinig heil in de elektrische auto. 'Hooguit als stadsauto is de elektro-auto een serieus alternatief.
    De beperkingen in het dagelijks gebruik zijn te groot en dat zal de komende jaren zo blijven,' laat de Zuid-Koreaanse fabrikant weten. 'Je kunt een gezin niet op weg sturen met een auto die hooguit 150 kilometer ver komt. En ook zakelijke rijders zullen niet overstappen in een auto die, als de accu's leeg zijn, urenlang aan het stopcontact moet blijven staan. Wij verwachten niet dat de komende jaren de batterijtechnologie zich zo snel zal ontwikkelen, dat hier veel verandering in komt. De elektrische auto is al meer dan een eeuw oud en al die tijd is er nauwelijks vooruitgang geboekt.'

    Hyundai ziet meer toekomst in auto's met een brandstofcel gevoed door waterstof. De brandstofcel is vergelijkbaar met een kleine energiecentrale die stroom opwekt om de elektromotor te laten draaien. Deze oplossing is onafhankelijk van het elektriciteitsnetwerk en maakt, net als elektrisch rijden, een einde aan het uitlaatgas.
    [/quote]

    Kansloze missie weer?

    Gr. Q
    [/quote]

    Doe je het weer wijfie.
    [/quote]
    Ik denk het ook niet !

    www.ricardo.com/en-gb/News--Media/Pre...
119 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.