Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,110   +0,065   (+1,29%) Dagrange 5,000 - 5,110 28.807   Gem. (3M) 253,1K

TomTom februari 2017

3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 103 104 105 106 107 ... 179 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. PentaGoNix 14 februari 2017 09:27
    Fijn dat veel op het forum nog zo positief blijven over TT ondanks een koers die alleen maar dalende is. Niets maar dan ook niets wordt er getracht om vanuit het management de koers te ondersteunen, integendeel, laten we gewoon de outlook ook nog even pover doen dan kan de koers nog verder onderuit gehaald worden door de shortpartijen. Mijn naam is haas, ik weet van niets maar door de shortpartijen die de koers omlaag drukken kunnen we over een paar maanden (even wachten op de wereldwijde crash) TT van de beurs halen voor maximaal € 10.- per aandeel.
  2. PentaGoNix 14 februari 2017 09:30
    quote:

    tatje schreef op 14 februari 2017 09:21:

    Denk dat ze bij Tom Tom nog bezig zijn om de tom tom forumposten te analyseren van de laaste 15 uur.

    Die moeten toch ook in een deuk liggen.

    Tom Tom heeft gewoon baat bij een lage koers ivm de personeelsopties.

    Ze kunnen zich mooi verschuilen achter de contracten automotive, want die partijen willen niet genoemd worden.
    En dat komt Tom Tom heel goed uit.

    Grote namen noemen geeft een koersknal, dus vindt Tom Tom het zo goed.

    En de grote aandeelhouders, weten dat, denk ik en kunnen dus tot dat ze horen dat een partij echte interesse toont in Tom Tom ( overname ) hun gang gaan.

    opties of uitlenen, maar ook bijkopen.
    Die grote namen zullen nooit door TT genoemd worden. Als je geluk hebt komt het via een of andere nieuwssite ons ten gehore, anders blijft het tot 2020 stil bij TT. Silent periode heet dat, gedurende het gehele jaar...
  3. [verwijderd] 14 februari 2017 09:34
    @Justin Trouwens een prima vraag hoor Tini, want ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Maar realiseer je wel dat de term vooral hier leeft en dat als in april 2016 (vorige ava) zo'n term gebruikt wordt, het wat aan de vroege kant is om daar iets concreets uit te verwachten. De term werd dacht ik ook gebruikt in combinatie met 'onszelf positioneren voor...'. Dus echt iets wat verderop in de tijd speelt. Denk dat 2017 voor TT automotive commercieel gezien een belangrijk jaar is.

    Ik begrijp ook dat de -Endgame- iets anders inhoudt voor TT dan dat de meeste w.o. ikzelf het liefste zouden horen. Al komen ze lekker op stoom, mijn vertrouwen dat ze voor -alle aandeelhouders- hun belang opkomen is tot het nulpunt gedaald.

    Dat het punt hier een rol is gaan spelen komt voort uit de houding van PW, hij zei het in een trant van "houden jullie je nou rustig, we zijn er bijna". Aan zijn vermoeide luie houding achter die tafel, lichaamstaal, niet geheel onbelangrijk, kreeg ik ook de indruk dat het van alles in kon houden. Nieuwe deals, kunnen we niets over zeggen! We hebben al een pact gesloten, maar... kunnen we niets over zeggen. We trekken het van de beurs, maar .... kunnen we niets over zeggen!

    Omdat er te weinig communicatie is, ook PW gaf dat toe in zijn aanloopje naar de rondvraag, is het lastig om je geld onder water te zien verdwijnen. Maar ik zal ze erom vragen en dan moet er toch echt een antwoord komen over de finale plaats waar Wakkie van zei, de RvB is bezig om alle pionnen op de juiste plek te zetten.

    Wij als medespelers mogen nu toch echt wel eens weten waar die pionnen staan en waarvan hun denken dat het de juiste plaats is, let wel: "dat het ook eindelijk voor ons geld oplevert!

    Tini

  4. forum rang 6 tatje 14 februari 2017 09:35


    04 okt 2016

    Meldingsplichtige:
    Flevo Deelnemingen IV B.V.

    Uitgevende instelling:
    TomTom N.V.

    Naar 4,99%

    Op 13 oktober 2016 geeft Tom Tom in een PB een omzetwaarschuwing.

    Pon werkt samen met TomTom Telematics om klantenservice naar hoger niveau te tillen

    Amsterdam, 09 september, 2015
    Pon’s Automobiel Handel, een van de meest toonaangevende auto-importeurs van Europa, heeft gekozen voor de connected car-technologie van TomTom Telematics. Zijn klanten en dealers hebben nu toegang tot realtime informatie over de status en prestaties van hun voertuigen.

    Het cloud-gebaseerde serviceplatform van TomTom Telematics, samen met de ervaring van TomTom Telematics in het ontwikkelen van mobiele apps die informatie uit het voertuigdashboard destilleren, worden door Pon gebruikt in een nationale pilot.

    Pon Flevo weet alles en die verlaging naar 4,99% is gewoon ruk, mensonterende tactiek om ons bang te maken.

    Voor mij heel duidelijk, de kliek

    Founders
    Mol
    Pon

    misschien 66% van de aandelen trekt aan 1 touw.

    Mol en Pon moet naar 9,99% is mijn motto !

    Gewoon mijn mening.

    Mijn aandelen krijgen ze niet, de dood of de gladiolen zullen we maar zeggen :-)

  5. PGV 14 februari 2017 09:36
    quote:

    JaneJungle schreef op 14 februari 2017 09:10:

    Wat een klote aandeel.. weer grootste daler..
    Godijn ophoepelen..
    Dit aandeel gaat nooit meer wat worden,en zullen de 6 snel op gaan zoeken. Het is een lege huls, assetswaarde komt er toch nooit uit. HG plukt het van de beurs af, zodra het 2 a 3 staat. De shorters lachen wel.
  6. PentaGoNix 14 februari 2017 09:36
    quote:

    tatje schreef op 14 februari 2017 09:35:

    ...

    Mijn aandelen krijgen ze niet, de dood of de gladiolen zullen we maar zeggen :-)

    Ik betwijfel of het gladiolen worden ... of je moet nog een paar jaar willen wachten. Koers is al dagen aan het zakken terwijl de beurzen tegen de klippen opstijgen. Vandaag weer een -1,5% op de borden, pff. De hoeveelste dag zijn ze al weer de grootste daler? Ik zou het niet meer weten, het zijn er teveel om bij te houden. Normaal 3 dagen dalen en dan weer omhoog, bij TT 3 maanden dalen en nooit meer omhoog?
  7. Mojo 14 februari 2017 09:48
    quote:

    PentaGoNix schreef op 14 februari 2017 09:36:

    [...]Ik betwijfel of het gladiolen worden ... of je moet nog een paar jaar willen wachten. Koers is al dagen aan het zakken terwijl de beurzen tegen de klippen opstijgen. Vandaag weer een -1,5% op de borden, pff. De hoeveelste dag zijn ze al weer de grootste daler? Ik zou het niet meer weten, het zijn er teveel om bij te houden. Normaal 3 dagen dalen en dan weer omhoog, bij TT 3 maanden dalen en nooit meer omhoog?
    Wat een analyse zeg. Iets wat wij hier op jet forum nooit hebben opgemerkt.
  8. PGV 14 februari 2017 09:48
    quote:

    MSN schreef op 14 februari 2017 09:44:

    Van groot tomtom believer naar pessimist. Ben langzaam bang dat TomTom komende jaren dood geld is. Lijkt mij nu in ieder geval niet meer de beste investering. Kijk het deze week nog aan en beslis dan wel of we hier nog langer mee doorgaan.
    Nu krijg je nog een prijs die acceptabel is , en ik vergelijk het ook met een BAAN of Spyker, ook van die bedriegers.
  9. [verwijderd] 14 februari 2017 09:51
    Bedenk wel dat er diverse "kerstbomen" zijn opgetuigd onder het mom van "goede doelen", insiders weten beter: het optimaliseren van de fiscale omstandigheden als hoger doel.

    Er is zeker geen baat bij een hogere koers, eerder een stabiele koers op jaarbasis, cashen is immers afdragen....
  10. [verwijderd] 14 februari 2017 09:52
    quote:

    PGV schreef op 14 februari 2017 09:48:

    [...]

    Nu krijg je nog een prijs die acceptabel is , en ik vergelijk het ook met een BAAN of Spyker, ook van die bedriegers.
    Wat een BS. Verkopen met verlies doe ik NOOIT, desnoods jaren op de plank maar jullie dashers krijgen mijn aandelen niet voor een prijs onder de 12,50.

    Jullie kunnen proberen te manipuleren wat je wilt....
  11. forum rang 6 Dutchy Ron 14 februari 2017 09:55
    seekingalpha.com/article/4045423-tesl...

    Tesla: Challenges In Fleet Learning

    •What does Tesla really mean when it says "Fleet learning"?

    •How does this compare to Mobileye's Road Experience Management?

    •Some comments on California's Autonomous Driving data released last week.

    A couple of weeks back, I wrote an article critiquing some of the arguments Tesla (NASDAQ: TSLA) bulls use to claim the company has a significant lead in bringing autonomous driving to market. Based on the comments and feedback on that article, I will concentrate on one aspect that a large number of people gravitate to, namely fleet learning.

    Tesla Fleet learning

    If you have been following Tesla, I would assume you have already heard of the term "fleet learning." People have different interpretations on what this means. On the one end, some people believe each car is capable of learning independently and this "intelligence" can be accumulated and distributed to the entire fleet. On the other end, people like me believe this is just a fancy term for crowdsourcing mapping data.

    It is useful here to go back to the original source - I am referring to the audio conference where Tesla launched its Autopilot v7.0. I recently came across an old article that covered this. There is a YouTube link in the article to the actual audio conference along with slides presented. The audio quality is pretty bad but I still found it very instructive for those who want to learn what Tesla actually meant by this term. Later in the Q&A session, Elon Musk made the following statement that has led to the various interpretations:


    The whole Tesla fleet operates as a network. When one car learns something, they all learn it. That is beyond what other car companies are doing. - Elon Musk, Tesla

    Let's first go over the actual presentation. This is covered in the first 10 mins of the audio conference. Notice how the only thing mentioned here is the importance of HD maps for autonomous driving? Keep in mind this was a time when Tesla was working very closely with Mobileye (NYSE: MBLY).

    Mobileye for its part has been working on a way to crowdsource mapping data for several years and they call it "Road Experience Management" or REM. This is their attempt to localize the car in its surrounding using identification markers observed by the camera or other sensors. I found a comment from Mobileye's Co-founder and CTO Amnon Shashua in a Tech Republic article from last year.

    Voor meer info zie link (5 pagina's)
3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 103 104 105 106 107 ... 179 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.