Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,045   -0,015   (-0,30%) Dagrange 4,972 - 5,085 136.623   Gem. (3M) 255,4K

TomTom februari 2017

3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 ... 179 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Olie=Business 8 februari 2017 09:16
    quote:

    Midas1987 schreef op 8 februari 2017 09:15:

    Afstraffing valt me mee. Ben gister ingestapt op 8.44 als gokje. Kleine positie, dus klein verlies. Als we aan het einde van de dag op -10% staan koop ik iets bij. Staan we weer rond koers van gister dan gaat alles eruit.
    top move!!
  2. [verwijderd] 8 februari 2017 09:17
    quote:

    Midas1987 schreef op 8 februari 2017 09:15:

    Afstraffing valt me mee. Ben gister ingestapt op 8.44 als gokje. Kleine positie, dus klein verlies. Als we aan het einde van de dag op -10% staan koop ik iets bij. Staan we weer rond koers van gister dan gaat alles eruit.
    Afstraffing valt mee hahahahahahahahahahahahahahah
    jij snapt hett
    lekker realistisch
  3. Koos99 8 februari 2017 09:25
    Van 2017 - 2020 een CAGR van 15% voor de divisies Licensing, Automotive + TTT, ziet er als volgt uit als er elk jaar exact 15% groei is.

    2016 100
    2017 115 15
    2018 132 17
    2019 152 20
    2020 175 23

    Oftewel in absolute zin is de groei van 2019/20 een stuk hoger dan de groei van 2016/17. Om die reden had ik gehoopt dat er in het jaar 2017 een voorschot genomen zou worden, dus dat groei in 2016/17 bv 17% zou zijn en de groei van 2019/20 13%.

    TomTom kondigt aan dat de groei van Licensing, Automotive + TTT meer is dan 10%, daarmee impliceren ze dat deze groei in 2017 geen 15% is.

    HG gaf in het BRN interview aan een groei over de periode 2016-2020 te verwachten van 80%. Als de groei in 2017 bv 11% zou zijn, dan is de CAGR van 2018 - 2020 zelfs 17%
  4. [verwijderd] 8 februari 2017 09:25
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 8 februari 2017 09:22:

    TomTom is belachelijk duur en loopt ca 10 jaar vooruit op winsten die misschien nooit gaan komen.
    Het is en blijft een hopeloos aandeel voor beleggers.
    Haha.. daar waar even poep aan de knikker kom jij te voorschijn.
    Ben je weg bij Pharming..? Met staart tussen de benen..?
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 8 februari 2017 09:26
    quote:

    effegenoeg schreef op 8 februari 2017 09:23:

    Martine Haverkamp en haar vermogensbeheer Fintessa kunnen ook binnenkort gaan reorganiseren.
    Haar tip om TomTom te kopen was een grote blunder, die mij zeer verbaasde.
    Ze had veel beter Sif of AMG kunnen adviseren.
  6. [verwijderd] 8 februari 2017 09:32
    Orders BU Automotive nu al 950mln
    2013 -> 130mln
    2014 -> 220mln
    2015 -> 300mln
    2016 -> 300mln

    Dit zijn met name software-inkomsten zonder grote extra vaste lasten. Nu moet Taco als CFO op de bres springen en zorgen dat er meer geld verdiend gaat worden bij TomTom en voorkomen dat al deze extra opbrengsten door de Founders verbrand wordt in de sporttak. RvC pak ook je rol.

    Als dit niet gebeurd krijgen we het volgende beeld. De WPA stijgt dan met de omzet 15% per jaar tm 2020 en worden we afgescheept met een WPA-groei van 15% tm 2020 en dus een WPA van EUR0,40 in 2020. Operational Leverage is aanwezig en moet eruit komen, de CFO heeft hierin een grote rol om alle business plannen kritisch te beoordelen en niet zomaar mee te gaan in allerlei leuke plannen van de Founders.
  7. [verwijderd] 8 februari 2017 09:33
    Wie TomTom al wat langer volgt weet dat HG op één punt niet teleurstelt, namelijk dat hij ALTIJD teleurstelt. Maar ondertussen is er wel een boeiend bedrijf neergezet dat NU veel assetwaarde heeft, mits dat in harde contracten wordt omgezet en of als asset te gelde wordt gemaakt.

    Als hij een vent is zorgt hij trouwens wel dat hij er vrijdag zelf bij is.
3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 ... 179 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.