Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,265   +0,065   (+1,25%) Dagrange 5,220 - 5,290 50.038   Gem. (3M) 179,9K

TomTom februari 2017

3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 179 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 tatje 6 februari 2017 16:52
    quote:

    Misschien schreef op 6 februari 2017 16:47:

    [...]

    En wat denk jij dan dat zijn positie is voordat ik het weer gedaan heb?
    graag even duidelijkheid Tatje, jij kijkt er fris tegenaan.

    Tini
    Wat ik denk.

    Ik denk dat Justin heel veel kennis heeft over tom tom en die wereld.

    Maar ik denk ook, dat Justin heel veel kennissen heeft bij Tom Tom en die wereld.

    Ik denk dat we van Justin dus geen grote stukken meer gaan lezen, hoe dichter we bij een ontknoping komen.

    Jammer, maar dat denk ik.

    Maar, ik blijf gewoon long, tot het bittere einde !
  2. [verwijderd] 6 februari 2017 16:55
    quote:

    tatje schreef op 6 februari 2017 16:52:

    [...]

    Wat ik denk.

    Ik denk dat Justin heel veel kennis heeft over tom tom en die wereld.

    Maar ik denk ook, dat Justin heel veel kennissen heeft bij Tom Tom en die wereld.

    Ik denk dat we van Justin dus geen grote stukken meer gaan lezen, hoe dichter we bij een ontknoping komen.

    Jammer, maar dat denk ik.

    Maar, ik blijf gewoon long, tot het bittere einde !
    Ik denk dat jij dat goed gedacht hebt,

    Smakelijk eten,

    Tini
  3. [verwijderd] 6 februari 2017 16:59
    quote:

    tatje schreef op 6 februari 2017 16:49:

    [...]

    Gemiddeld op 7,75 met eigen geld.
    I know. Je hebt gecashed met USG (van harte gegund trouwens) en je had het geluk dat TT op dat moment dat je kocht van de € 12.- afgleed naar de € 6.-. De ultieme bodem van € 6.- heb je niet op kunnen inkopen maar als TT "normaal had gepresteerd" in 2016 dan was TT rond de € 12.- het jaar uitgegaan. Als je op dát moment TT had gekocht (dus zo rond de € 12.-) terwijl TT nu bijna op € 8.- staat dan was dat vertrouwen in het management van TT toch wel minder geweest.

    Het vervelende is echter dat je nog zoveel kennis kunt hebben over TT, nog zoveel lijntjes aan elkaar kunt verbinden, je soms ook gewoon geluk moet hebben. Helaas hebben veel aandeelhouders in TT dat niet omdat het management zo f..k...g slecht communiceert. Alleen ZIJ weten wanneer de vulkaan gaat uitbarsten en dat het nog zuurder voor de aandeelhouders met (veel) verlies.

    Vertrouwen in het bedrijf TT is er volop, vertrouwen in het management TT sucks.
  4. [verwijderd] 6 februari 2017 17:06
    De hele AEX zakt weg, dus het is niet zo bijzonder dat een risicovoller fonds harder naar beneden gaat. Shorters zullen ongetwijfeld deze mogelijkheid pakken om de koers verder onder druk te zetten, maar ik geloof nog steeds niet in de schuld van het management.

    Een ING bijvoorbeeld, zakt van DH 13,93 naar nu 13,59. Is ongeveer een daling van 2,5%
  5. forum rang 6 tatje 6 februari 2017 17:17
    Raar !

    Justin veel minder
    Stichting Pat veel minder, heeft Tom Tom hem al iets ingefluisterd.

    Beste Justin en PAT, omdat jullie ons het naadje van de kous niet laten weten, werken we met suggestieve naadjes :-)

    Kan leuk worden vrijdag.

    Beste particuliere beleggers, kijk we rijden van A naar B en gebruiken die en die kaarten.

    Dan staat er iemand op, hoe jullie van A naar B rijden interesseert me geen ruk.

    Ik wil weten waarom de koers is gedaald en jullie niets bekend maken en wat precies jullie kansen zijn in de SDC wereld.

    Verheug me wel op vrijdag !
  6. [verwijderd] 6 februari 2017 17:20
    28-01-2017 13:09

    Helaas laat zijn werk het niet toe, hij heeft een dubbele afspraak!
    Wie is die man?

    @ Jelle:
    Indien de koers 10 februari nog onder de 20 euro noteert;) ben ik er ook bij indien m'n werk het enigszins toelaat. Overigens heb ik niets met het organiseren van deze dag te maken, het was al een wens van beleggers voordat ik long ging vorig jaar.

    Heb wel nog even met IR gebeld om te vragen wie de presentaties geeft en kreeg als antwoord dat ik het moest doen met de informatie die een ieder toegezonden is.

    Ben benieuwd.

    Gr. Jelle
  7. [verwijderd] 6 februari 2017 17:22
    Ik ook Tatje.
    Ik ben alleen bang dat we zullen worden afgescheept met een of andere manager van een sub-afdeling die als hulpje een TU-student meeneemt die nog iets leuks mag zeggen in het kader van zijn afstudeerscriptie.

    T zou leuk zijn als HG zelf zn gezicht laat zien. Maar vrees dat dat niet het geval zal zijn.

    Overigens bij deze alvast een AB voor diegene die als eerste opstaat met die vraag.
  8. Kuiken 6 februari 2017 17:22
    Bron TU Aotomotiv :

    Also in this week’s news are Volvo, Ford, Shell, Total, Tata Motors, General Motors, Nissan, BMW and Subaru.

    Daimler becomes the first carmaker to jump on the open Uber ridesharing network. Andrew Tolve reports.

    The day when anyone can hail a self-driving Uber is rapidly approaching and, thanks to a new partnership with Daimler, the car that shows up may well be a Mercedes-Benz. Daimler announced last week that it will build its own cars with its own self-driving tech on-board but, once those cars are deployed, they will operate on Uber’s ridesharing network.

    This is a change of direction for Uber and, probably, a smart one. The ridesharing giant has partnered with car companies before, most notably Volvo and Ford for the self-driving pilot that’s underway in Pittsburgh. But those partnerships have used Uber self-driving technology inside other carmakers’ vehicles. This latest move to open up Uber’s platform to other carmakers allows Uber to pass the buck on the manufacturing front while still cashing in on its core competencies as a business.

    No word yet on how much of a cut Uber will take from Daimler on each ride. It also remains to be seen how many carmakers jump onboard the open Uber network. Most carmakers already have rival ridesharing initiatives underway (Daimler, for instance, owns ridesharing subsidiary Car2Go). Then again, no carmaker has the built-in customer base that Uber has and, most of them, lack the large-scale dispatch and routing systems needed to pull off ridesharing on a global scale.

    In other news, Dutch oil behemoth Shell is going green. The company revealed that while it doesn’t plan to ratchet down its oil drilling anytime soon, it has decided to install electric vehicle charging centres at fuel stations throughout the UK and the Netherlands. The company is vague on specific numbers but it says the growing number of EV sales demands a response and that construction will begin in the first half of 2017. French oil company Total announced that it is considering doing the same thing at service stations in France.

    Indian automaker Tata Motors wants to lead the mobile revolution on the Indian subcontinent and it has launched a new mobility division called TAMO to make it happen. TAMO will act as an incubating centre for novel mobile services and technologies. It also will look to team with other innovation hubs across the globe and to work with start-ups in the emerging space.

    Self-driving cars are getting safer and smarter, according to the California Department of Motor Vehicles’ Autonomous Vehicle Disengagement Reports 2016. The reports catalogue the number of times that humans need to retake control in robot cars on California roads owing to technical errors. Waymo, Google’s self-driving company, was leading the pack, with just one intervention required every 5,128 miles. That’s a 19% improvement since last year. GM Cruise of General Motors came in second place with one intervention every 414 miles driven and Nissan came in third with one intervention every 247 miles driven — as compared to one intervention every 14 miles in 2015. You can read the full report here.

    American ridesharing company RideCell is opening a new headquarters in Munich, Germany, from where it plans to expand its service throughout Europe and the Asia-Pacific. The company is feeling good coming off its success in the US where its flagship customer ReachNow, BMW's new mobility business, has acquired 40,000 customers in its first nine months.

    Mobile company O2 launched a car insurance option for its mobile customers, complete with a driver assessment tool called Box on Board. The programme gives customers the potential to secure discounts up front with a small telematics device installed alongside their car battery. Drivers can access their driving scores via the O2 Drive app, along with tips that could encourage safer driving and keep or improve their no claims discount.

    Finally, tired of parsing the fine print of your owner’s manual anytime a problem arises under your hood or behind your dash? Buy a Subaru. The carmaker launched a new digital in-dash guide as part of its infotainment program Starlink on all 2017 vehicles. The Quick Guide app distils all the critical information of the User Guide into easily accessible bites of text and graphics on the touchscreen. Subaru says that it hopes to go entirely paperless in the future with Quick Guide’s help.

    The Weekly Brief is a round-up of the week’s top telematics news, combining TU-Automotive analysis with information from industry sources.

3.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 179 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.