Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,220   -0,200   (-3,69%) Dagrange 5,140 - 5,450 146.557   Gem. (3M) 179,8K

Tom Tom Januari 2017

3.615 Posts
Pagina: «« 1 ... 103 104 105 106 107 ... 181 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 14 januari 2017 16:45
    quote:

    Black Money schreef op 13 januari 2017 08:57:

    [...]

    Ben trouwens wel benieuwd of Lidar sensoren op de auto de politie snelheidscamera's met lidar, laser en radar nog verstoren... :)
    Nee hoor. Het e-m spectrum is oneindig rijk.
    Net als het auditieve spectrum, niet waar @xynix?

    Leve de fagot en andere rietinstrumenten. Ik ben van alle markten thuis.
    Weten jullie dat vastestof-fysici hun trillingen 'fononen' noemen? Mooi toch?

  2. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 14 januari 2017 17:14
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 14 januari 2017 16:45:

    [...]
    Nee hoor. Het e-m spectrum is oneindig rijk.
    Net als het auditieve spectrum, niet waar @xynix?

    Leve de fagot en andere rietinstrumenten. Ik ben van alle markten thuis.
    Weten jullie dat vastestof-fysici hun trillingen 'fononen' noemen? Mooi toch?
    En het zijn bosonen, dus optelbaar. Dat maakt het nog mooier.

    In tegenstelling tot fermionen. Dat zijn fascistische deeltjes, die elkaar uitsluiten in dezelfde baan. Helaas, ons heelal zit vol met fermionen.

    Neem me niet echt serieus, wel de gedachte...
  3. forum rang 6 Dutchy Ron 14 januari 2017 17:41
    quote:

    NielsjeB schreef op 14 januari 2017 15:17:

    [...]
    () in financiële rapportage betekent een negatief bedrag. In dit geval is de EPS dus neerwaarts bijgesteld, oftewel een groter verlies per aandeel. Laten we niet hopen dat TT die kant op gaat ;)
    Het gaat hier niet om negatieve bedragen.
  4. holenbeer 14 januari 2017 18:51
    quote:

    Hik schreef op 14 januari 2017 11:30:

    [...]

    Transities zijn altijd lastiger dan greenfield situaties. Als we eergisteren nog geen auto's hadden en de zelfsturende auto gisteren uitgevonden was, dan zouden we morgen voor een perfecte situatie kunnen zorgen. Die 'weinige' algoritmes zouden nog wel eens erg kunnen gaan tegenvallen. Machinelearning kan niet zonder HITL (Human In The Loop), omdat het niet overal pasklare antwoorden voor heeft in een mixed omgeving waar ook nog motoren, fietsen, brommers, invalidekarretjes, brommobielen (die mogen/moeten ook op de weg en heb je al zelfrijdende voorbeelden gezien? Wat dát voor overhead kosten gaat zorgen op een laag aanschafbedrag!). Think twice.
    Afgelopen week was er weer zo'n 'beleidsbepaler' op tv, niet gehinderd door enige kennis die stond te vertellen dat we over niet al te lange tijd zonder verkeersborden, verkeerslichten etc. zouden kunnen. Lekker dan als jij je oldtimer in de lente uit de garage haalt, of op je motor je eerste ritje gaat maken.
    Er vindt binnen en buiten de sector veels te veel verkokerd denken plaats. V2X, leuk bedacht. Ik lees zelfs wel eens dat voetgangers speciale wearables moeten gaan dragen omdat de auto ze dan herkent. Herkent de AI in de auto ook als politiemensen die in speciale gevallen aanwijzingen geeft in het verkeer waarbij verkeerslichten en voorrangsregels genegeerd dienen te worden? En als jouw peutertje haar wearable vergeet om te doen en de weg op rent achter haar bal aan dan heeft ze gewoon pech als die ene auto haar omver rijdt? Statistici zullen zeggen dat er dan altijd nog mínder mensen in het verkeer sterven dan voorheen (Letterlijk citaat van Carlo van de Weijer op de TomTom open dag!).
    Haal de mens nog maar niet uit de loop; met techniek los je nog lang niet alles op (zeg ik als techneut).
    Ach, zullen sommigen zeggen: iedereen bij geboorte een chip onder de huid, waarmee de SDC je herkent, waar je sofinummer op staat, waar je als je vermist bent mee gevonden wordt, waar je je bankzaken en belasting mee doet, paspoort en rijbewijs niet meer nodig ...
  5. forum rang 6 tatje 15 januari 2017 11:04
    OUD NIEUWS, MAAR BLIJFT NATUURLIJK ACTUEEL.

    Gelukkig kan ik heel goed tellen !

    TomTom's HD Map powers autonomous driving

    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...

    Op hoge snelheid, de nauwkeurigheid van de HD MAPS en ROAD DNA van Tom Tom testen met een gestripte auto en cameras en sensors van Bosch.

    Laat die gestripte auto nu een TESLA zijn, wat een toeval.

    Tesla ruilt Mobileye in voor Bosch !
    Bosch test in Melbourne met een gestripte Tesla en kaarten van Tom Tom.
    Bosch gaat met de Tesla in Victoria de weg op .
    Tesla gaat met nvidia werken
    Tom Tom gaat met nvidia werken
    Tesla plaatst nieuwe cameras en sensors in alle nieuwe autos, mijn mening van Bosch.
    Harold Goddijn op de vraag of ze ook al zaken doen met Tesla, I can t comment, TJA.

    Tom Tom met HD Maps en Road DNA in Microsoft cloud.

    Bosch wil met alle autobouwers werken.
    Nvidia wil met alle autobouwers werken.
    Tom Tom wil met alle autobouwers werken.

    Ze werken alle drie nog met alle autobouwers, of staan hier voor open.

    Maar een overname bod op Tom Tom, kan er voor zorgen, dat niet iedereen met Tom Tom kan of mag werken.

    De spanning is te snijden.

    Bosch test met een Gestripte tesla met HD MAPS en ROAD DNA van Tom Tom op hoge snelheid op het circuit van Melbourne .

    1) de keuze van Bosch voor een Tesla is echt geen toeval!
    2) gestripte Tesla, daar komen dus de cameras en sensors van Bosch op

    Mijn mening, Tesla is gaan zoeken naar een vervanger van Mobileye en dat wordt volgens mij Bosch en die neemt de allerbeste kaarten mee :-)

    KIjk naar het PB van Tom Tom over de test in Australie.

    Ze hebben het over het "" Bosch’s demo vehicle ""

    Tom Tom kan in het PB de uitspraak "" een gestripte Tesla "" niet door zijn strot krijgen.

    We moeten ergens anders lezen, dat het om een Tesla gaat !

    www.gizmodo.com.au/2016/10/bosch-buil...

    insideevs.com/tesla-model-s-fitted-wi...

    Ik denk dus dat Bosch met Tesla en Tom Tom momenteel testen doet in Australie.

    De spanning is om te snijden.

    Alain De Taeye april 2016 : tussen 1 en 2 jaar vanaf nu, zal het eindspel plaats vinden.

    Het verwachtte komt altijd onverwachts.

    Je krijgt geen nieuwsbrief van te voren :-)

    Gewoon mijn mening.

    Prettige zondag :-)
  6. forum rang 6 tatje 15 januari 2017 16:33
    quote:

    Nait Soesen schreef op 15 januari 2017 15:40:

    satprnews.com/2017/01/15/ces-2017-nvi...

    Here heeft HD Maps
    Baidu heeft HD maps.
    Tom Tom heeft HD Maps.

    Maar een platform om 2 of 3 jaar voorsprong te hebben, heeft alleen Tom Tom.
    Road DNA heeft ook alleen Tom Tom.

    Nvidia noemt Tom Tom mapping giant

    Nvidia DRIVE PX 2 doet het dus met bijna iedereen :-)
    Wordt al door iedereen gebruikt !

    Beurswaarde 55 miljard.

    Tom Tom TEST met iedereen !

    TomTom Automotive Powers the Future of Driving

    82% of OEMs at CES evaluating TomTom's HD Maps for autonomous driving

    Ligt de HD Maps van Tom Tom met zijn Platform dan toch nog helemaal vooraan.

    Als je het management van Tom Tom mag geloven, liggen ze nog mijlen VOOR.

    IK snap het nog niet helemaal, Groeibriljant.

    Maar de fase van KLEUR BEKENNEN is ook voor Tom Tom gekomen.

    NVIDIA zegt we werken al met iedereen.
    Tom Tom zegt we testen al met iedereen.

    Heeft de beurswaarde nog iets te maken met het openbaar maken van samenwerkingen !

    Beurswaarde Nvidia 54 miljard.
    Beurswaarde Tom Tom 2 miljard.

    Kan niet lang meer duren !

  7. Dokus 15 januari 2017 21:11
    quote:

    TromDom schreef op 15 januari 2017 20:57:

    [quote alias=Dokus_ id=9824123 date=201701152032]
    Heb het idee dat morgen de 9.00 aangevallen gaat worden...futs werken mee
    [/quote

    Futures zijn nog niet open.....en morgen is Amerika dicht...maar denk wel dat je gelijk krijgt over de 9
    Nabeurs +4
3.615 Posts
Pagina: «« 1 ... 103 104 105 106 107 ... 181 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.