Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,320   +0,075   (+1,43%) Dagrange 5,290 - 5,380 140.776   Gem. (3M) 179,9K

TOMTOM SEPTEMBER 2016

4.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 236 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 september 2016 21:00
    quote:

    KidBackInTown schreef op 7 september 2016 16:54:

    [...]

    Nogmaals:

    "Ik beschuldig je nergens van maar baseer mijn veronderstellingen slechts op basis van mogelijkheden en kansen. Vergelijkbaar met de wijze waarop je je baseert met betrekkingen tot de mogelijkheden van het bedrijf T2 en de mogelijke koers."

    Stel je je nou eens voor:

    je had begin 2016 1000 stukjes T2 a 11,89 something ofwel 11.890 EUR
    zou je nu nog 8.343 over hebben ofwel een 3.557 of 30% verlies.

    Als je je huiswerk goed gedaan zou hebben had je nu circa 100% gemaakt ofwel een 11.890 EUR winst tegen een 3,557 verlies, een verschil van 15.447 EUR ofwel een verschil van 130% ten opzichte van je eerdere ongelukkige beleggings beslissing.

    Hoeveel rendement zou je eigenlijk moeten maken om dat verschil goed te maken ?
    Moet T2 eerst naar 19 EUR stijgen, en pas sta je gelijk qua rendement !

    No need to say more ! Lijkt me, anders leg je me het nog maar een keertje uit.

    Stel, zou, als. Het is gewoon zo: een ieder werkt op z'n eigen wijze.
    Ik heb je uitleg niet nodig. En zit nou niet eeuwig dit forum te verpesten.
    Doe iets zinnigs en ga suikerriet hakken daar in de Filepijnen.

  2. forum rang 6 Dutchy Ron 7 september 2016 21:00
    Introducing the Apple Watch Nike Plus edition, Nike detailed how this smartwatch was designed to be a perfect running partner.

    With a Series 2 Watch, sitting in an aluminium body, there's a custom Nike Plus strap that looks similar to the dual-tone strap at appeared on the last Nike Plus watch produced with TomTom.
  3. [verwijderd] 7 september 2016 21:14
    quote:

    harrysnel schreef op 7 september 2016 16:34:

    [...]

    Moderator: genoeg reden om deze meneer te verwijderen. Domineert al dagen de discussie met niet TomTom gerelateerde onzin + algemene beleggingswijsheden niveau Wikipedia. Graag ingrijpen om inhoudelijk forum te behouden.
    Kansloos, iex laat al jarende betaalde trollen gewoon posten en doen er nooit wat aan.
  4. holenbeer 7 september 2016 21:28
    quote:

    marique schreef op 7 september 2016 11:54:

    [...]
    *Justin*,
    Jammer dat je mijn opmerking hierover anders interpreteert dan ik bedoel.
    Ik schreef en bedoelde dat in het geval van TT extrapoleren zinloos is. En dat de afgegeven koersdoelen voor TT dus berusten op toekomstverwachting. Uiteraard onderbouwen analisten die verwachting met cijfers, al dan niet steunend op eigen of andermans onderzoek. Maar het blijft verwachting gebaseerd op aannames.

    Marique, die laatste zin klopt uiteraard. Maar is dat niet het geval bij alle analyses, voorspellingen, profetieën enz.? Ook extrapoleren is gebaseerd op een aanname, namelijk dat de omstandigheden dusdanig gelijk blijven dat een extrapolatie iets zinvols over de toekomst zegt. Elke weerman zal aannemen dat morgen de zon weer opkomt, maar niemand kan het garanderen

    De echte zinvolle discussies hier en op bv het rekendraadje gaan imo over welke aannames nou reëler en kansrijker zijn.en niet over of we nou wel of niet aannames moeten doen.

    Zonder aannames kan je net zo goed een dobbelsteen gooien of een aap je beleggingen Laten beheren.

  5. forum rang 6 Dutchy Ron 7 september 2016 21:41
    @Marinque, iedere afgegeven koersdoel berust op toekomstverwachting, dus dat is ook een loze opmerking. Het zou analisten sieren als ze koersdoelen zouden afgeven met daarbij het kwartaal en jaar wanneer men verwacht dat het koersdoel wordt bereikt. Koersdoelen zijn indicatief en vaak persoonlijk, niets meer en niets minder. Die gasten verdienen zelf het meest aan het verhogen vd koersdoelen, neem dat maar van mij aan. De disclaimer dat ze geen positie hebben in het betreffende fonds is window dressing. Idem voor de gasten en adviezen bij Harry Mens, volladen op donderdag en vrijdag en maandag verkopen die gasten weer na hun adviezen. Zo werkt het nu eenmaal.
  6. holenbeer 7 september 2016 21:44
    quote:

    Riet van Milt schreef op 7 september 2016 14:01:

    Door mijn huidige bezoek nu aan NL begrijp ik de frustratie van velen opeens. Een cappuccino 3,35, twee kroketten met sneetje bruin of wit 7,95, het zijn me een bedragen zeg. Zelfs bij de Zeeman lopen de prijzen uit de hand, dat moet toch heel vervelend zijn als je al een tijd vol in TT zit en tegen verlies of dood geld aankijkt.
    Beste Riet,

    Maar waar komt jouw frustratie dan vandaan? Hier gaat het economisch uitstekend. De ECB heeft de inflatie zover weten op te jagen dat cappuccino 3,35 kost en 2 kroketten bijna 8 Euro. En daar maken de ondernemers ook nog winst op ook. Win-winsituatie.
    Wij hardwerkende en nog niet rentenierenden hebben, naast het onderhouden van de steeds veeleisender bejaarden, geld en tijd over om in topbedrijven te beleggen. Zeg nou zelf, welk ander bedrijf heeft in de 2 maanden tussen begin juli en begin september 33 % koerswinst laten zien?

    Ik ben zo tevreden met Tom Tom, er zijn dagen dat ik zeg: doe mij een cappuccino en 2 kroketten en doe die arme grijze mevrouw die al vanaf 12 euro in Tom Tom zit er ook een paar.
  7. [verwijderd] 7 september 2016 21:52
    Fleetmatics Breidt haar Zuid-Europese Aanwezigheid Uit met Overname van Inosat
    woensdag 7 september 2016 14:33Economie
    Dit is een origineel bericht van PR Newswire
    Bedrijf Zet Mondiale Aanwezigheid en Europese Expansie Verder

    DUBLIN en BOSTON, 7 september 2016 /PRNewswire/ -- Fleetmatics Group PLC , een toonaangevende wereldwijde leverancier van mobiele personeelsoplossingen voor dienstenbedrijven van verschillende groottes die geleverd worden als software-as-a-service (SaaS), heeft vandaag de overname aangekondigd van Inosat - Consultoria Informática, S.A., een SaaS-gebaseerde leverancier van wagenparkbeheeroplossingen in Portugal. Gevestigd in Lissabon, zal Inosat ongeveer 50.000 voertuigen onder abonnement toevoegen aan de bestaande vloot van Fleetmatics. De voorwaarden van de transactie, die is afgesloten op 1 september, zijn niet openbaar gemaakt.

    "Fleetmatics zal veel baat hebben bij de marktleiderspositie van Inosat in Portugal waar dit bedrijf een toonaangevend merk is met een belangrijke klantenportefeuille," zei Jim Travers, CEO en voorzitter van de Raad van Bestuur van Fleetmatics. "Met Inosat zal Fleetmatics in een goede positie staan om haar activiteiten uit te breiden naar aangrenzende gebieden zoals Spanje en nieuwe territoria in Zuid-Amerika waar Inosat een opkomende speler is."

    Het Iberisch schiereiland, met andere woorden Portugal en Spanje, is de op één na grootste markt voor wagenparkbeheeroplossingen in West-Europa met meer dan 6 miljoen commerciële voertuigen, volgens toonaangevend analysekantoor Berg Insight[1]. Bovendien is de markt voor wagenparkbeheeroplossingen veel minder uitgebouwd in deze regio in vergelijking met andere belangrijke markten in Europa. Dat betekent dat er veel groeikansen zijn.

    Alle werknemers van Inosat maken nu deel uit van het Fleetmatics-team en zullen de verkoop en ondersteuning van de huidige wagenparkbeheeroplossing van Inosat, Inofleet, en tegelijkertijd Fleetmatics REVEAL(TM) aandrijven. Beide producten bieden voertuigvolgsystemen en bedrijfsinformatie-oplossingen van wereldklasse die ontworpen zijn om besparingen te realiseren en de productiviteit van vrijwel ieder mobiel werknemersbestand te verbeteren.

  8. [verwijderd] 7 september 2016 21:52
    "De combinatie van ons succes en onze expertise met de wereldschaal waarop Fleetmatics werkt, is bijzonder krachtig," zeiden Jorge Carrilho en Tiago Borges, mede-oprichters van Inosat, die Fleetmatics in Portugal zullen blijven leiden. "We hebben dezelfde visie over hoe we het best onze klanten kunnen bedienen, en samen zijn we van plan om ongeëvenaarde oplossingen voor mobiele werknemersbestanden te leveren die zowel tijd- als kostenbesparend zijn."

    Over Fleetmatics Group PLC:Fleetmatics Group PLC is een toonaangevende wereldwijde leverancier van mobiele personeelsoplossingen voor dienstenbedrijven van verschillende groottes die geleverd worden als software-as-a-service (SaaS). Dankzij onze oplossingen kunnen ondernemingen het hoofd bieden aan uitdagingen betreffende lokaal wagenparkbeheer en de productiviteit van hun mobiele werknemersbestanden verbeteren. Dat gebeurt door middel van de extractie van bruikbare bedrijfsinformatie uit real-time en historische gegevens over het gedragspatroon van het voertuig en de bestuurder. Met de intuïtieve, kosteneffectieve en web-gebaseerde oplossingen van de Fleetmatics Group hebben de wagenparkbeheerders informatie over de locatie van de voertuigen, het brandstofverbruik, de snelheid en de kilometerstand, en andere gegevens over hun mobiele werknemers. Op die manier kunnen ze hun operationele en kapitaalkosten verlagen en hun inkomsten verhogen. Dit geïntegreerd en compleet product voor management van het mobiele werknemersbestand zorgt ook nog voor andere efficiëntieverbeteringen voor het personeelsbeleid door de werknemer zelf sterker te maken en door de taakvoltooiing te versnellen - van de offerte tot de betaling. Op 30 juni 2016 had Fleetmatics ongeveer 38.000 klanten en ongeveer 757.000 ingeschreven voertuigen in de hele wereld. Bezoek www.fleetmatics.com [http://www.fleetmatics.com/] voor meer informatie over Fleetmatics.

    Toekomstgerichte Verklaringen Dit persbericht bevat "toekomstgerichte verklaringen" in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, inclusief verklaringen over de uitbreiding van onze leiderschapspositie en onze internationale aanwezigheid en ons vermogen om verder producten te ontwikkelen voor een grotere kostenbesparing. Deze toekomstgerichte verklaringen verwijzen naar, maar zijn niet beperkt tot: plannen, doelstellingen, verwachtingen en intenties en andere verklaringen in dit persbericht die geen weerspiegeling zijn van historische feiten en verklaringen met woorden zoals "verwacht," "voorziet," "heeft de bedoeling om," "is van plan om," "meent," "positioneert," "wil," "schat," of woorden met een gelijkaardige betekenis. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn een weerspiegeling van onze huidige inzichten wat betreft onze plannen, intenties, verwachtingen, strategieën en vooruitzichten, die gebaseerd zijn op de informatie waarover we op dit moment beschikken en op onze veronderstellingen. Hoewel we ervan overtuigd zijn dat onze plannen, intenties, verwachtingen, strategieën en vooruitzichten, zoals opgenomen in of gesuggereerd door deze toekomstgerichte verklaringen, redelijk zijn, kunnen we niet garanderen dat de plannen, intenties, verwachtingen of strategieën gerealiseerd zullen worden. Bovendien kunnen de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van die in de toekomstgerichte verklaringen en zullen ze worden beïnvloed door diverse risico's en factoren waarop wij geen invloed kunnen uitoefenen, waaronder, maar niet beperkt tot, risico's met betrekking tot ons vermogen om met succes onze transactie met Verizon af te ronden; ons vermogen om effectief en efficiënt nieuwe klanten te vinden en behouden; ons vermogen om de omzet met bestaande klanten te behouden of vergroten; ons vermogen om te kunnen blijven concurreren op een zeer gefragmenteerde markt; de risico's die gepaard gaan met toekomstige concurrenten via recente en toekomstige overnames of anderszins; ons vermogen om de verkoop aan onze bestaande klanten te behouden en te verhogen; ons vermogen om met succes klanten aan te trekken op een kosteneffectieve manier; onze afhankelijkheid van zakelijke klanten en de vernieuwing van hun overeenkomsten met ons; onze afhankelijkheid van verschillende leadgeneratieprogramma's; ons vermogen om met succes overnames af te rond en te integreren; verwachtingen inzake de algemene aanname van wagenparkbeheeroplossingen; ons vermogen om de verkoop van onze producten uit te breiden naar nieuwe gebieden door gebruik te maken van ons huidige leadgeneratie- en verkoopmodel; het effect van schommelingen in de wisselkoersen; ons vermogen om onze producten te integreren en verkopen via indirecte verkoopkanalen; ons vermogen om een hoog prestatieniveau te behouden wat betreft de software die we bieden; ons vermogen om gelijke tred te houden met de snelle technologische veranderingen die nodig zijn om ons concurrentievermogen te behouden in onze branche; ons vermogen om klanten te migreren naar nieuwe technologieën; de impact van ongunstige economische omstandigheden op de uitgaven voor informatietechnologie van onze doelgroep; en de inning van vorderingen en andere risico's vermeld onder "Risicofactoren" in het Jaarverslag van het Bedrijf op Formulier 10-K voor het jaar dat eindigde op 31 december 2015, dat nadien is bijgewerkt in de Kwartaalverslagen die we indienden op Formulier 10-Q en andere documenten van Fleetmatics in de bestanden van de SEC of in het proxy statement op Schema 14A dat Fleetmatics bij de SEC zal indienen in verband met de overname van Verizon door Fleetmatics. Wij nemen geen verantwoordelijk op ons voor het bijwerken van de toekomstgerichte verklaringen in dit document als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.

  9. [verwijderd] 7 september 2016 22:10
    Nieuwe Hyundai i30 gericht op Europa.

    Interieur

    Van binnen oogt de nieuwe i30 een stuk luxueuzer dan zijn voorganger. Hij wordt leverbaar met een acht inch groot touchscreen, dat hoog bovenop het dashboard is geplaatst. Het systeem ondersteunt onder meer Apple Carplay en Android Auto en wordt geleverd met zeven jaar aan Live Services van TomTom. Niet alles is met het scherm te bedienen: Hyundai houdt vast aan draaiknoppen voor de geregelde airconditioning. Optioneel kun je nog kiezen voor geventileerde en verwarmbare stoelen, een verwarmbaar stuurwiel en een groot panoramisch schuif-/kanteldak. Ook op het gebied van veiligheid heeft Hyundai er alles aan gedaan om hem helemaal bij de tijd te maken: de i30 is leverbaar met een groot aantal assistentiesystemen, waaronder onder meer een noodremsysteem, dodehoeksensoren, een rijbaanassistent en een grootlichtassistent.

    autovisie.nl/2016/09/nieuws/nieuwe-hy...
  10. Meryntje 7 september 2016 22:43
    quote:

    martinmartin schreef op 7 september 2016 17:03:

    Het is toch werkelijk van de gekke, dat het draadje zo verziekt kan worden door een aantal moedwillige saboteurs.
    Mijn advies niet reageren op al die onzin slechts een NOT OK.

    Mogelijk wordt de moderaror dan ook wakker.
    AB aangehangen.

    Groet uit Grunn.
4.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 236 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.