Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,974   +0,070   (+1,43%) Dagrange 4,902 - 5,020 105.024   Gem. (3M) 202,3K

TomTom April 2016

4.182 Posts
Pagina: «« 1 ... 74 75 76 77 78 ... 210 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 april 2016 12:07
    quote:

    hvasd2 schreef op 15 april 2016 12:03:

    [...]

    Ik denk omdat het grootste deel van de aandelen in handen is van vier eigenaren en die hebben een plan waar blijkbaar op dit moment een lage koers bijpast ?
    Je zet er een vraagteken achter maar als dat zo zou zijn is het gewoon misdadig. Ik zie nu in dat de belegger zo op korte termijn geen schijn van kans heeft. Voor de LT moet er toch eens een ommekeer komen

    Ik meen ook dat momenteel de meest aantrekkelijke aandelen in de bouwsector zitten en zo meldt BAM bijna elke dag een opdracht, vandaag zelfs twee.

    Ik zal niet zonder TT gaan zitten maar diegenen die hier zogenaamd "vol"in zitten doen zichzelf behoorlijk tekort
  2. [verwijderd] 15 april 2016 12:11
    quote:

    hvasd2 schreef op 15 april 2016 12:03:

    [...]

    Ik denk omdat het grootste deel van de aandelen in handen is van vier eigenaren en die hebben een plan waar blijkbaar op dit moment een lage koers bijpast ?
    Belangrijkste reden is denk ik dat elke overname poging tegengehouden kan worden, en er dus geen overname fantasie in de koers komt.
  3. [verwijderd] 15 april 2016 12:32
    Al die flauwekul optieconstructies en turbo's en speeders zouden ze ook moeten afschaffen.
    Daardoor wordt er ook altijd gerommeld om hem op een bepaalde koers te krijgen.
    Als dat er niet zou zijn, zouden we ook een heel andere koers zien, ben ik van overtuigd!
    En een veel hogere koers wel te verstaan.
  4. [verwijderd] 15 april 2016 12:36
    quote:

    Cain Velasquez schreef op 15 april 2016 12:30:

    www.rethinkresearch.biz/articles/bosc...

    Bosch joins Amazon and Microsoft in talks for Here stake
    Volgens mij praat Goddijn niet alleen niet tegen de pers, maar ook niet tegen zijn (potentiële) klanten.
    Ze moeten minder in R&D stoppen,maar meer geld in communicatie.
    'DAN' zou ik het goed vinden dat er geen dividend wordt uitgekeerd.
    Investeren in iets wat de koers toch nooit omhoog krijgt, dat vind ik weggegooid geld, aangezien wij hier allemaal erin zitten voor een hogere koers (behalve shorters dan en oh ja, en Goddijn)
  5. ballie2 15 april 2016 12:47
    quote:

    smacman schreef op 15 april 2016 12:11:

    [...]

    Belangrijkste reden is denk ik dat elke overname poging tegengehouden kan worden, en er dus geen overname fantasie in de koers komt.
    Zou dat de 12 euro van vorig jaar kunnen verklaren. Een partij doet een poging om Tom2 over te nemen. Insiders zorgen voor een stijging van de koers. Bij afketsen van deal worden aandelen massaal in de verkoop gegooid.
  6. Oncko 15 april 2016 12:48
    quote:

    Cain Velasquez schreef op 15 april 2016 12:30:

    www.rethinkresearch.biz/articles/bosc...

    Bosch joins Amazon and Microsoft in talks for Here stake
    Re. Bosch:
    The company is also a very sizeable automotive OEM, and has been involved in autonomous vehicle testing, and has a standing agreement with TomTom to use its high definition maps in this self-driving strategy. Here might provide an alternative option to TomTom in these plans, and if Bosch opts for Here, it could be interpreted as a sign of a lack of confidence in the future of TomTom.

    Deze conclusie zal door meerderen getrokken worden. Tenslotte heeft Bosch waarschijnlijk veel meer inside info dan wie dan ook hier op het forum.
  7. harryhol 15 april 2016 13:03
    quote:

    Oncko schreef op 15 april 2016 12:48:

    [...]

    Re. Bosch:
    The company is also a very sizeable automotive OEM, and has been involved in autonomous vehicle testing, and has a standing agreement with TomTom to use its high definition maps in this self-driving strategy. Here might provide an alternative option to TomTom in these plans, and if Bosch opts for Here, it could be interpreted as a sign of a lack of confidence in the future of TomTom.

    Deze conclusie zal door meerderen getrokken worden. Tenslotte heeft Bosch waarschijnlijk veel meer inside info dan wie dan ook hier op het forum.
    Een artikel dat gewag maakt van een market cap van 625mrd in Bosch, moet niet al te serieus worden genomen. Bosch is een private company.
  8. [verwijderd] 15 april 2016 13:06
    quote:

    Oncko schreef op 15 april 2016 12:48:

    [...]

    Re. Bosch:
    The company is also a very sizeable automotive OEM, and has been involved in autonomous vehicle testing, and has a standing agreement with TomTom to use its high definition maps in this self-driving strategy. Here might provide an alternative option to TomTom in these plans, and if Bosch opts for Here, it could be interpreted as a sign of a lack of confidence in the future of TomTom.

    Deze conclusie zal door we getrokken worden. Tenslotte heeft Bosch waarschijnlijk veel meer inside info dan wie dan ook hier op het forum.
    Deze passage is een gedachtegang van de schrijver van het artikel niet iets dat Bosch gezegd heeft. Wat wij van Bosch gelezen hebben is dat ze de samenwerking met TT erg goed vinden en dat de resultaten ook erg goed zijn. De vraag is of dit nieuws of een herhaling van zetten die we al eerder gelezen hebben en waar nu weer een andere journalist met eigen bewoording er mee aan de haal gaat.

    Feit blijft dat TT niet reageert op deze berichten en ik kan mij niet voorstellen dat als ze het bedreigend zouden vinden ze in deze markt, die erg heet is, geen passend antwoord weten te vinden. Dinsdag de Q1 cijfers en vrijdag AVA lijkt mij mooie momenten om wat meer te horen te krijgen.

    Fijn weekend
  9. forum rang 4 shaai 15 april 2016 13:13
    quote:

    hvasd2 schreef op 15 april 2016 12:03:

    [...]

    Ik denk omdat het grootste deel van de aandelen in handen is van vier eigenaren en die hebben een plan waar blijkbaar op dit moment een lage koers bijpast ?
    en die hebben een plan waar blijkbaar op dit moment een lage koers hun geen r*k/r**t kan schelen ?
  10. [verwijderd] 15 april 2016 13:24
    quote:

    harrysnel schreef op 15 april 2016 11:43:

    Het liefst bracht TT helemaal niets naar buiten. Want voor de business is het beste om zo min mogelijk los te laten.
    .
    Ik vraag me af of dat zo is Harry.
    Mogelijk denkt 'de business' ook zo, dat als ze niks horen over een bedrijf, dat het dan wel niks is.
    Plus dat ze zouden moeten uitgenodigd worden door TomTom.
    Ik heb het idee dat Goddijn gewoon wacht tot er eens iemand opbelt.
    Hij heeft dat namelijk ook letterlijk gezegd over John de Mol toen iemand erover vroeg.
    Goddijn zei: ik weet van niks en ik weet niet wat John de Mol wil, hij mag mij altijd bellen!

    Tja, dit kan toch echt niet zo'n houding als CEO!!
    Hij moet toch overal vanaf weten en het anders vragen en/of benaderen!
    Hij is een gesloten boek, altijd al geweest en nog steeds.
    Ik denk toch echt dat dat de belangrijkste reden is voor de lage koers, de makkelijke koersval en vooral de onderwaardering.
    Goddijn moet zich (leren) openstellen of een ander de taak van CEO toekennen.
    Even zijn trots opzij zetten en dat doen.
    Hoogstwaarschijnlijk onmogelijk dus...
  11. [verwijderd] 15 april 2016 13:30
    quote:

    275 GTB schreef op 15 april 2016 13:24:

    [...]

    Ik vraag me af of dat zo is Harry.
    Mogelijk denkt 'de business' ook zo, dat als ze niks horen over een bedrijf, dat het dan wel niks is.
    Plus dat ze zouden moeten uitgenodigd worden door TomTom.
    Ik heb het idee dat Goddijn gewoon wacht tot er eens iemand opbelt.
    Hij heeft dat namelijk ook letterlijk gezegd over John de Mol toen iemand erover vroeg.
    Goddijn zei: ik weet van niks en ik weet niet wat John de Mol wil, hij mag mij altijd bellen!

    Tja, dit kan toch echt niet zo'n houding als CEO!!
    Hij moet toch overal vanaf weten en het anders vragen en/of benaderen!
    Hij is een gesloten boek, altijd al geweest en nog steeds.
    Ik denk toch echt dat dat de belangrijkste reden is voor de lage koers, de makkelijke koersval en vooral de onderwaardering.
    Goddijn moet zich (leren) openstellen of een ander de taakvan CEO toekennen.
    Even zijn trots opzij zetten en dat doen.
    Hoogstwaarschijnlijk onmogelijk dus...
    John de Mol is geen klant dus heeft helemaal niks te maken met 'de business'.

    Als je denkt dat tomtom bij de telefoon zit te wachten totdat klanten bellen om een deal te sluiten dan heb je er echt helemaal niets van begrepen. Maar dat was altijd al zo. Als iemand moet leren om zich open te stellen dan ben jij het wel. Er gaat bij jou nul informatie naar binnen die niet in jouw 'slachtoffer' straatje past.
  12. [verwijderd] 15 april 2016 13:32
    Jammer Justin, weer op de man spelen en weer kleineren en voor lul zetten.
    Henk?
    En je belofte om niet meer te reageren op mij, ook loze beloftes dus van jou.

    Jouw verklaring voor de lage koers al jaren hoor ik niet Justin, kop in het zand?
    Trouwens, lees je het forum wel?
    Bijna iedereen is het er nu wel mee eens dat Goddijn iets moet doen en niks deed in het verleden, betreffende de koers en promote voor zijn bedrijf.
    Maar dat wil je niet horen en je reageert daar maar niet op, wel op mij steeds, erg vreemd.
    Persoonlijke vete voor je?
    Dus volgens jou heb ik er niks van begrepen?
    Volgens mij heb jij er dan niks van begrepen, jarenlang het bedrijf ophemelen en kijk de koers, waardeloos.
    Dus waarschijnlijk ben jij degene die het niet zo goed begrijpt.
4.182 Posts
Pagina: «« 1 ... 74 75 76 77 78 ... 210 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.