Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Versatel« Terug naar discussie overzicht

versatel en Auto

14 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 januari 2004 22:48
    Iemand dit bericht al geplaatst? foutje bedankt

    Philips ziet grote toekomst voor breedband in auto

    Philips Research, de onderzoeksafdeling van het Eindhovense consumentenelektronicaconcern, vermoedt dat de markt voor breedbanddiensten met de auto over een paar jaar sneller groeit dan breedbanddiensten voor de huiskamer. Philips Research doet veel onderzoek op dit terrein en produceerde een rapport met scenario's voor toekomstige breedband communicatie. Philips -dat verwacht dat de auto spoedig een belangrijk object wordt voor breedband communicatie- deelt mee in Europese subsidies voor dit terrein.

    Hans
  2. [verwijderd] 21 januari 2004 22:53
    Versatel: 'Light'-formules ADSL zijn succes

    15-1-2004

    Versatel Belgium, de Belgische afdeling van de Nederlandse telecomprovider, is tevreden over de introductie van haar 'light' ADSL-formules voor consumenten op de Belgische markt. Een bron binnen het bedrijf vertelde aan ZDnet.be dat de verkoop zowat driemaal hoger ligt dan oorspronkelijk ingeschat. Dat blijkt uit de inschrijvingen die tot eind december binnenliepen. Vooral de Always ADSL-abonnementsformule is populair, terwijl het Free ADSL-product - waarbij de gebruiker geen abonnementsgeld wordt aangerekend en deze alleen betaalt voor werkelijk verbruikte surfminuten - op veel minder interesse kan rekenen.

    www.zakelijk-internet.com/zint/dvp_ar...
  3. [verwijderd] 21 januari 2004 23:04
    Lees ook met aandacht de laatste zin


    Philips: breedband met auto komt snel

    Gepubliceerd op woensdag 21 januari 2004

    (P7) Philips Research vermoedt dat de markt voor breedbanddiensten met de auto over een paar jaar sneller groeit dan breedbanddiensten voor de huiskamer. Maar ook in huis komt veel nieuws.
    "De frequentie van de vervanging van de auto is vrij hoog, het ontwikkelingstempo van auto's ligt hoog en mensen zijn vrij snel bereid om extra geld te besteden aan accessoires in de auto", zegt Fred Snijders, hoofd van de afdeling Ubiquitous Communications van Philips research. Hij sprak gisteren tijdens een bijeenkomst van Freeband over de strategie van Philips met breedband communicatie.

    Philips Research doet veel onderzoek op dit terrein en produceerde een rapport (pdf) met scenario's voor toekomstige breedband communicatie. Philips deelt mee in Europese subsidies voor dit terrein.

    In de praktijk speelt Philips een belangrijke rol in de Digital Home Working Group die als doel heeft om standaarden te scheppen voor communicatie met verschillende apparaten in huis. Volgens Snijders staan de producenten van computers en software en de makers van consumentenelektronica niet langer tegenover elkaar: "Het gaat niet meer om de vraag wie er nu de baas wordt in huis, de pc of de tv. Het belangrijkste is dat de verschillende apparaten met elkaar kunnen communiceren."

    Toch spelen er binnen de groep sterke belangen. Snijders tegenover Planet Multimedia: "Microsoft blijft toch Microsoft. Haar belang is dat alles onder de Windows besturing komt en dat de Windows Media Player op alle apparaten draait. Net als Intel die haar processor graag zo veel mogelijk terug ziet. Maar de houding van de grote partijen verbetert wel. Ze hebben meer dan vroeger in het vizier dat je samen een hele nieuwe markt kunt ontwikkelen.”

    Geen Evert ten Napel

    Philips verwacht dat de auto spoedig een belangrijk object wordt voor breedband communicatie. Philips werkt ook aan tablet pc's waarmee consumenten vanuit de huiskamer een draadloze verbinding hebben met hun pc die elders in huis staat, of waarmee ze juist elders in huis via wifi toch beelden van de televisie kunnen genieten. In het laatste geval komt de 'content' binnen via de tv-kabel en niet via de telefoonlijn (ADSL) zoals met de Streamium producten die Philips nu biedt.

    Philips kwam met de Streamium audiospeler en in de VS recent met de Streamium televisie die binnenkort ook in Europa op de markt moet komen. Philips maakt nauwelijks reclame voor deze nieuwe elektronica. Volgens Snijders is vooral de televisie interessant om te mengen met internetdiensten:

    "Met audio kun je kiezen voor veel radiostations die via internet binnenkomen, maar met televisie kun je diensten combineren. zo kun je bijvoorbeeld straks bij een voetbalwedstrijd kiezen uit verschillende commentaren en je kunt met een beeldje in het beeld chatten met vrienden die elders naar dezelfde wedstrijd kijken, of iets anders kijken."

    Dit betekent dat je een irritante commentator moet kunnen vervangen. Ook zou er bijvoorbeeld voor Ajax-PSV door PSV en Ajax commentaar bij beelden geleverd kunnen worden voor de eigen supporters. Ook commercieel is daar het nodige mee te doen met reclame die is afgestemd op de keuzes.

    De vraag wie, en wanneer dit soort diensten zal ontwikkelen, is echter nog lang niet beantwoord.

    Hans
  4. [verwijderd] 21 januari 2004 23:23
    Jobs bei der Versatel

    Versatel Süd-Deutschland GmbH
    Dienstort: Stuttgart
    Bewerbung an:

    Versatel Süd-Deutschland GmbH


    Personalbüro
    Ingrid Hezel
    Kriegsbergstr. 11
    D-70174 Stuttgart
    Versatel dreht weiter auf...
    Unser eigenes Glasfaser-Netz ist eines der modernsten Europas. Das macht die Versatel zu einem der wenigen Vollanbieter für Telefondienstleistungen und Internetdienste.
  5. [verwijderd] 21 januari 2004 23:25
    Wir suchen schnellstmöglich für unseren Standort in Stuttgart einen/eine
    Sachbearbeiter/in Übertragungsnetz (Network-Provisioning)
    Hauptaufgaben:

    > Überwachung, Diagnose und Beseitigung von Netzstörungen
    > Konfiguration und Inbetriebnahme von Netzpfaden und -elementen
    > Änderung von Konfigurationen
    Voraussetzungen:

    > Abgeschlossene Berufsausbildung als Kommunikationselektroniker oder vergleichbare Ausbildung
    > Mind. vier Jahre Berufserfahrung im Bereich Netzbetrieb
    > Fundierte Erfahrungen bei Netzmanagementsystemen (SDH)

    Fachliche Auskünfte erteilt:

    Rainer Kirchberg, 0711/ 2021-750

  6. [verwijderd] 21 januari 2004 23:29
    19.01.2004 Customer Information System (CIS)
    Im neuen Mercedes-Benz Center in München können sich Kunden an Info-Terminals mit Hilfe des Prototyps des Customer Information System, kurz CIS genannt, über technische Details informieren, selbständig zum Beispiel die Wunschausstattung konfigurieren oder auch auf der Mercedes-Benz-Website surfen.
  7. [verwijderd] 21 januari 2004 23:31
    DaimlerChrysler TV
    Als weltweites, unternehmensinternes Fernsehprogramm bedient DCTV alle Mitarbeiter des Konzerns mit täglichen, aktuellen Informationen über und rund um das Unternehmen. Das Programm richtet sich primär an die Mitarbeiter des Konzerns und kann an insgesamt 464 Standorten in 40 Ländern auf fünf Kontinenten empfangen werden.
    Seit dem 01.12.2000 stellen wir täglich einen Beitrag aus dem Programm hier auf diesen Seiten zur Verfügung.

    Es wurde kein Eintrag gefunden!

  8. [verwijderd] 21 januari 2004 23:51
    En ik was vanavond niet de enige, uitslag iex, iedereen morgen miljonair.

    De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):

    ABN Amro 19,77 (+0,71); Aegon 19,77 (+57,40); Ahold 19,77 (+202,29); Akzo Nobel 19,77 (-38,08); ASML 19,77 (+17,26); Buhrmann 19,77 (+166,08); Elsevier 9,887 (-4,54); Gucci 19,77 (-70,95); ING 19,77 (-3,98); Kon. Olie 19,77 (-48,34); KPN 19,77 (+210,36); Philips 19,77 (-21,61); TPG 19,77 (+2,92); Unilever 19,77 (-63,72); Van der Moolen 19,77 (+220,94)
14 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.