Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
16,790   +0,020   (+0,12%) Dagrange 16,450 - 16,790 108.528   Gem. (3M) 199,3K

AMG - Mei 2014

124 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 effegenoeg 12 mei 2014 12:47
    quote:

    gerrit 69 schreef op 9 mei 2014 21:57:

    [...]

    Ik denk dat jij pas instapt als we boven de volgende weerstand op € 8,30 uitbreken.
    ArcelorMittal kwam met zeer matige cijfers voor de dag, maar je kunt deze staalreus als een soort mammoettanker niet vergelijken met een speedboot, wat AMG in potentie eigenlijk is.
    Ik was vorig jaar nog bang, dat AMG een emissie nodig had, maar we hebben in alle jaren dat AMG op onze beurs genoteerd staat, geen enkele verwatering meegemaakt op de 27 miljoen uitstaande aandelen.
    Dat op zich is wel weer positief en dat kan men van de bouwaandelen zoals BAM weer niet zeggen.
    Aperam is uiteraard de uitblinker, maar ik verwacht van het aandeel AMG in de toekomst ook weer wat vuurwerk.
    Daarvoor blijft het wel noodzakelijk dat AMG op een innovatieve wijze aan de weg blijft timmeren, maar of CEO Schimmelbusch daarvoor nog de juiste man is heb ik zo mijn twijfels.
    Prettig weekend iedereen.

    Groet van Gerrit

    Ben ook van mening dat de benadering van Soepkip weinig met beleggen van doen heeft.
  2. [verwijderd] 14 mei 2014 12:47
    quote:

    effegenoeg schreef op 12 mei 2014 12:47:

    [...]

    Ben ook van mening dat de benadering van Soepkip weinig met beleggen van doen heeft.
    Ik ben bang dat Soepkip de spijker op zijn kop slaat. Al jaren is het aanmodderen met dit aandeel. Als ik 3 jaar geleden mijn geld in een oude sok gedaan had, had ik net zoveel als dat ik aandelen van AMG had gehad.
124 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.