Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,145   +0,030   (+0,59%) Dagrange 5,045 - 5,145 26.613   Gem. (3M) 187,7K

Woensdag 16 april

62 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 april 2014 22:49
    Goed nieuws van de tech bedrijven, chipmaker Intel en Yahoo! ook.

    Er is/was een correctie gaande op de nasdaq, maar dat is geen brede technologie correctie. De correctie geldt vooral voor hoog opgelopen social media (Facebook e.d.) en biotech bedrijven die sterk gestegen zijn. De wat meer 'normale' old tech bedrijven die gewoon degelijke omzet maken, (zoals Intel) hebben daar minder mee te maken.

  2. [verwijderd] 15 april 2014 23:52
    Cijfers Yahoo! gezien? 1 miljard dollar omzet en 300 mio nettowinst. Over de waarde van content, services en advertising gesproken. Qua omzet is Yahoo slechts 4x zo groot als TomTom. Qua winst echter vele malen groter. Van iedere dollar omzet 30 cent overhouden, dan zit je wel in een heel goed segment. Die kant moet het met TomTom ook op.

    Wil Marissa nou nog kaarten hebben of niet? Ze kan er in 1 keer haar omzet 25% mee omhoog brengen, ze wordt leverancier aan Apple (is ze nu al met bepaalde content zoals weer en sport in iOS) en ze weet vast wat ze ermee aan moet, vanuit haar achtergrond bij Google Maps.

    Ze zegt geen interesse te hebben in maps, maar wie gelooft haar aan haar woord. Yahoo is ook 24% eigenaar Alibaba. Dus ze zal ook een stem gehad hebben in de vraag of het slim was om Autonavi over te nemen voor een miljard. Daar had Yahoo blijkbaar geen bezwaar tegen.

    www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-150414-328/...
  3. Erik9400 16 april 2014 07:17
    Klopt helemaal Justin, je hebt helemaal gelijk...

    voor Apple, Samsung, fb, yahoo, ms (en meer bedrijven) zijn kaarten essentieel (heb het dan nog niet eens over autofabrikanten of b.v. Een bedrijf als panasonic die hierin ook wil groeien)

    bedrijven hebben geld zat om tt te kopen en waarde van tt is ongeloofwaardig laag.

    pak je een yahoo dan willen zij natuurlijk eigen kaarten maar hebben ze hiervoor de tijd (nee, duurt jaren)hebben ze de kennis? (nee, moeten ze kopen) en hebben ze het geld? (nee , het kost miljarden om zelf kaarten te maken)

    ze hebben allemaal tt nodig, ze kunnen allemaal tt met knip in de,vingers kopen (onderdeel genereert direct winst dus alleen daarmee verdienen ze investering al terug)

    feit is alleen wel dat ik afgelopen maanden duizenden euro's heb verloren met tt...voor cijfers die niet een slecht waren, na bekendmaking cijfers door weinig optimistische outlook en recent weer 10% in een week!

    zeg je tt dan denk iedereen aan kastjes maar leg je uit wat tt doet dan wordt iedereen enthousiast....adviseer alleen niemand om tt te kopen omdat de koers niet past bij bedrijf:

    -oorzaak 1: partijen die speculeren met koers
    -oorzaak 2: partijen die geen enkel belang hebben bij creëren aandeelhouderswaarde

    #1 zie je bij meer bedrijven maar #2 is uniek op de beurs
    geen enkele CEO kan zoveel azijn pissen over zijn eigen bedrijf

    ben goddijn hierop al vaker aangevallen omdat hij hiervoor zelf kiest...hij kiest er ook voor om het niet te stoppen...dit is niet normaal op de beurs en zou moeten worden bestraft (is koersmanipulatie met 100% eigen belang!)

    tt zou verplicht moeten worden om kaarten voor,normaal bedrag op balans te zetten, tt zou verplicht moeten worden om te vertellen of een exit wel/niet aan de orde is

    Imtech staat er zzzzzzeeeerrrr slecht voor en hierin,zitten,veel partijen short....bij,tt maakt de ceo de situatie nog slechter dan de situatie waarin Imtech zit

    een ceo die erger is dan emissie, fraude, enorme verliezen en mogelijk bankroet zou geen ceo mogen zijn van beursgenoteerd bedrijf.

    hg zou technisch directeur moeten zijn en er moet iemand komen (net als topvrouw yahoo) die belang heeft bij gezond bedrijf en hogere aandeelhouderswaarde!

    dit alles is de reden waarom Garmin met minder waarde 8x meer waard is dan tt...zonder hg als ceo zou koers van tt makkelijk op dubbele koers kunnen staan.

    verkoop,ik tt? Nee want weiger zoveel verlies te nemen terwijl er met 1 woord de waarde van tt duidelijk kan worden terwijl andere,bedrijven hiervoor moeten groeien en reorganiseren.

    tt heeft de moeilijke,jaren overleed en staat aan begin mooie toekomst met enorm potentieel

    wordt alleen tijd dat de handrem er af gaat, goddijn doe eens iets voor "ons" en kom eens in actie vent!
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 16 april 2014 07:43
    quote:

    *Justin* schreef op 15 april 2014 23:52:

    Cijfers Yahoo! gezien? 1 miljard dollar omzet en 300 mio nettowinst. Over de waarde van content, services en advertising gesproken. Qua omzet is Yahoo slechts 4x zo groot als TomTom. Qua winst echter vele malen groter. Van iedere dollar omzet 30 cent overhouden, dan zit je wel in een heel goed segment. Die kant moet het met TomTom ook op.

    Wil Marissa nou nog kaarten hebben of niet? Ze kan er in 1 keer haar omzet 25% mee omhoog brengen, ze wordt leverancier aan Apple (is ze nu al met bepaalde content zoals weer en sport in iOS) en ze weet vast wat ze ermee aan moet, vanuit haar achtergrond bij Google Maps.

    Ze zegt geen interesse te hebben in maps, maar wie gelooft haar aan haar woord. Yahoo is ook 24% eigenaar Alibaba. Dus ze zal ook een stem gehad hebben in de vraag of het slim was om Autonavi over te nemen voor een miljard. Daar had Yahoo blijkbaar geen bezwaar tegen.

    www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-150414-328/...
    Daar zeg je zoiets. Ik geloof niet zo in een snelle, al dan niet gedeeltelijke overname, maar als we er toch over speculeren, waarom Yahoo dan niet? (Idd, vergelijk Alibaba met Autonavi).
    Maar: wat zal Apple ervan vinden? En daar zit TT nog zwaar aan verknoopt.

    Nog iets anders, als het hier even mag. Velen -ik ook- beklagen zich over de daling van TT, na €5,50 en zelfs even 6+ koersen in najaar 2013.
    Maar je kan ook zeggen: dat was een uitschieter, de markt overdrijft altijd. Toen, na de 2013-Q3 cijfers, leken de pnd-verkopen minder te dalen dan men verwachtte, en waren de cijfers beter dan HG's 2013-outlook. (Het bekende verhaal.)
    Intussen staat de koers nog altijd hoger dan een jaar geleden. Dus no worry voor de (M)LT belegger.

    Dat gezegd hebbende, TT toont al vanaf hun beursgang sterke koersfluctuaties, en is daarom een heerlijk aandeel voor hedgefunds en korte-termijn handelaren om mee te spelen, zeker als ze een beetje kapitaalkrachtig zijn. Gewoon volgens de regels van de beurs, via (de beïnvloeding van) vraag en aanbod. Daar heb je geen ingewikkelde samenzweringstheoriën voor nodig.
    Vandaar het gejojo van de koers, en een gemiddeld (te) laag niveau.

    Hoe is dat spel te doorbreken? Enkele krachtig-positieve uitlatingen van HG zouden helpen, maar alleen op de KT. Mochten ze niet uitkomen, dan zou het averechts werken.

    Beter zou een geleidelijke stijging van de (adjusted) netto-winst zijn, dat zou iedereen overtuigen. In theorie zou de waardering van TT dan kunnen stijgen tot die van Garmin, of zelfs WAZE. Zit dat erin? De kwaliteit van de marge en winst verbetert.
    Maar in absolute zin? Het zou kunnen, mijn belegging in TT is deels kansrekening.

    Negatief/neutraal scenario: het blijft ongeveer zoals het is, langzame verschuiving van hardware naar content, deferred revenues gaan vrijvallen en vangen verdere pnd-dalingen op, netto winst blijft gelijk of stijgt licht. Dan blijven we in 2014 en mogelijk ook 2015 gevangen in de range 4-6 €.

    Positiever scenario:

    1. Consumeromzet daalt niet, door fitness, GO's en apps. De al een jaar aan de gang zijnde significante en elk kwartaal herhaalde stijging van de non-current deferred revenues duidt daar op.
    2. Automotive gaat de contracten in de pijplijn echt invullen, met leuke aanvullende omzetten door TT's onovertroffen 'traffic'.
    3. Aan Apple gaat TT eindelijk ook eens geld verdienen. En anders gaan andere dingen aan Licensing bijdragen ('traffic' for road operators, of zie TT South-Africa).
    4. BusSol, pardon Telematics, blijft groeien als een lier en gaat Fleetmatics-achtige waarderingen krijgen.
    5. De BRIC (of nu: BIC) landen gaan echt eens bijdragen. Het wordt tijd: TT's joint venture in China zet minder om dan een TT-directeur verdient...

    ALS... Dan kan TT makkelijk in koers verdubbelen.

    Nu mijn kansrekening:
    50% kans op koersen rond €5, en 50% kans op koersen rond €9 over een klein jaar. Gemiddelde: 0,5 x 5 + 0,5 x 9 = €7.

    Nog afgezien van afsplitsings- of overnametheoriën, dat zijn extraatjes qua verwachtingswaarde.

    Pessimistischer? Dat mag ook: 40% op €3, 30% op €5 en 30% op €8 geeft: €5,10.
    Nog steeds niks aan de hand toch?
  5. [verwijderd] 16 april 2014 08:17
    quote:

    *Justin* schreef op 15 april 2014 23:52:

    Cijfers Yahoo! gezien? 1 miljard dollar omzet en 300 mio nettowinst. Over de waarde van content, services en advertising gesproken. Qua omzet is Yahoo slechts 4x zo groot als TomTom. Qua winst echter vele malen groter. Van iedere dollar omzet 30 cent overhouden, dan zit je wel in een heel goed segment. Die kant moet het met TomTom ook op.

    Wil Marissa nou nog kaarten hebben of niet? Ze kan er in 1 keer haar omzet 25% mee omhoog brengen, ze wordt leverancier aan Apple (is ze nu al met bepaalde content zoals weer en sport in iOS) en ze weet vast wat ze ermee aan moet, vanuit haar achtergrond bij Google Maps.

    Ze zegt geen interesse te hebben in maps, maar wie gelooft haar aan haar woord. Yahoo is ook 24% eigenaar Alibaba. Dus ze zal ook een stem gehad hebben in de vraag of het slim was om Autonavi over te nemen voor een miljard. Daar had Yahoo blijkbaar geen bezwaar tegen.

    www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-150414-328/...
    Bijzonder interessante suggestie, Justin. Met name die link naar Alibaba. Compliment (en AB).

    Dan blijft het mijns inziens nog steeds wel noodzaak voor HG om de portfolio op te schonen, zodat een potentiële koper niet wordt afgeschrikt door de mogelijke "bijvangst" van een koop.
  6. [verwijderd] 16 april 2014 08:28
    @BDB: ik vind het irritante aan TT dat het zelfstandige groeipad gewoon langzaam is en eigenlijk alleen met een IPO van Telematics op eigen kracht een boost kan krijgen. Alleen die assetwaarde... !! Als.... (het is een grote ALS!) de bieding op die assetwaarde knalt de koers per direct enorm omhoog, om daarna tijdens de biedingsstrijd nog stevig door te stijgen. Dan wil ik er gewoon in zitten. En 2014, uiterlijk 2015, lijkt mij het jaar dat dit zou moeten gaan gebeuren.

    Maar ja, dat dacht ik eerder ook al van 2013 (en eigenlijk ook van 2012).
  7. [verwijderd] 16 april 2014 08:59
    Zo, even voor wie dol is op mijn foute keuzes: heb gisteren 10 A16 388 gekocht voor 0,13 gemiddeld, er vijf uitgedaan voor gemiddeld 0,26 en ben er met 5 blijven zitten die niets waard zullen blijken. Mijn verlies: 37,50. hopelijk stijgt TT vandaag met minstens 0,6 cent om dat recht te trekken.
  8. Kniesoor 16 april 2014 09:21
    quote:

    Marie Trottoir schreef op 16 april 2014 08:59:

    Zo, even voor wie dol is op mijn foute keuzes: heb gisteren 10 A16 388 gekocht voor 0,13 gemiddeld, er vijf uitgedaan voor gemiddeld 0,26 en ben er met 5 blijven zitten die niets waard zullen blijken. Mijn verlies: 37,50. hopelijk stijgt TT vandaag met minstens 0,6 cent om dat recht te trekken.
    Nou, dat is je dan gelukt Marie, TomTom + € 0,06 (zelfs even + € 0,08) ;-)
  9. [verwijderd] 16 april 2014 09:28
    quote:

    xynix schreef op 16 april 2014 08:17:

    [...]
    Bijzonder interessante suggestie, Justin. Met name die link naar Alibaba. Compliment (en AB).

    Dan blijft het mijns inziens nog steeds wel noodzaak voor HG om de portfolio op te schonen, zodat een potentiële koper niet wordt afgeschrikt door de mogelijke "bijvangst" van een koop.
    Aan zowel xynix als beperktedijkbewaking,

    Yahoo! is zoals ik zei al leverancier aan Apple. Zij leveren vrij onzichttbaar content in iOS, zoals bijvoorbeeld weerberichten, sportuitslagen en ook een standaard beleggingsapp (yahoo finance). Het doel van yahoo is om te groeien in dat soort content levering en ze willen die relatie met Apple uitbouwen. Maps passen daar prima in, en voor Apple maakt het niet zoveel uit (of wel?), zolang de positie van Google maar bevochten wordt.

    Marissa Mayer is zoals gezegd nu ceo van yahoo maar was daarvoor hoofd van Google Maps. Ze heeft daar dus grote kennis over. Zelf heeft ze gezegd: maps zijn zo complex om goed te doen en vraagt zoveel expertise, daar willen we ons niet aan branden. Dat klopt als je het zelf wilt doen. Dat geldt echter niet als je tomtom overneemt, want de waarde van tomtom zit hem niet per se in de kaarten als zijnde een fysiek product, maar in de 'mapping operations'. De schaarse know-how hoe je kaarten ontwikkelt, die mensen "groeien niet aan bomen" is al eens gezegd door een (ex) Morgan Stanley analist. En ook de systemen om veel data te verwerken en een compleet geoutsourcede divisie in India die alle kaartcorrecties doorvoert. Marissa heeft gelijk dat je dat niet zomaar zelf opbouwt. Maar wellicht is het wel te koop.

    Optisch zou het de omzet van yahoo met 25% laten groeien. Ook heeft tomtom weliswaar niet zoveel (papieren) winst, maar wel een goede cashflow, om en nabij de 100 miljoen na aftrek van alle investeringskosten. Dat is best aantrekkelijk. Plus dat er groei zit in content voor de connected car. Dan kunnen ze weer, verkeer en andere content in 1 keer leveren.

    Wat ook heel goed in het rijtje van yahoo past (koersen, weerberichten, etc) is verkeersinformatie. Ze kunnen er zo "weer en verkeer" van maken. De strategische match is dus heel groot. Als er iemand is die weet hoe belangrijk kaarten en verkeer zijn in de mobiele wereld dan is het Marissa wel, vanuit haar achtergrond.

    Ik las alleen (een grapje van iemand hier) dat Corinne het niet goed vindt als Harold bij Marissa op de thee/koffie komt. Ik kan me dat goed voorstellen. ;-)

    PS @ xynix
    En tijdens dat "portfolio opschonen" zoals jij dat noemt (zoals nu automotive hardware wordt opgeschoond) kun je beter onvoorwaardelijke opties krijgen, ipv voorwaardelijke.
  10. harrysnel 16 april 2014 10:18
    quote:

    xynix schreef op 16 april 2014 08:28:

    En 2014, uiterlijk 2015, lijkt mij het jaar dat dit zou moeten gaan gebeuren.

    Maar ja, dat dacht ik eerder ook al van 2013 (en eigenlijk ook van 2012).
    Heb de TT geschiedenis er nog eens op nageslagen door het lezen van dit forum 27/28 juni 2011. Ik vermoed dat als er eerder sprake was van een mogelijk bod op assets dat dit in deze periode (voor/rond juni) 2011 al speelde.

    27 juni 2011 kwam TT nabeurs met 2 verschillende nieuwtjes:

    - winstwaarschuwing ivm tegenvallende pnd verkopen:
    Omzet 2011 tussen de EUR1,225 miljard en EUR1,275 miljard, terwijl eerder een bandbreedte van EUR1,425 miljard tot EUR1,475 miljard werd aangehouden. Winst per aandeel 2011 EUR0,25 tot EUR0,30, was EUR0,49.

    - TomTom maakt bekend dat zijn verkeersinformatiedienst HD Traffic is toegevoegd aan de TomTom-applicatie voor de iPhone.

    Ik vind het tijdstip van de waarschuwing opmerkelijk omdat 4e kwartaal zo belangrijk is (nu minder) bij TT en ook de grootte van de bijstelling. Daarnaast gelijk het Apple bericht erbij. Mij lijkt dat er destijds op dat moment keuze is gemaakt voor een zelfstandig scenario voor TomTom. Grappig dat in de dagdraad van 27 juni 2011 op dit forum ook gesproken wordt over mogelijke interesse van Apple voor de kaarten van TT, nog voor deze twee berichten. Later in juni 2012 wordt het Apple contract in 1 zinnetje aan de wereld kenbaar gemaakt en wordt duidelijk dat de samenwerking met Apple al meer dan een jaar loopt.

    Kijk je naar de TT koers dan zie je dat de koers in aanloop naar deze winstwaarschuwing al gedaald was van zo'n E6, op 28 juni doet koers op hoogste volume van laatste 3 jaar (bijna 19mln) -27%. Koers van TT beweegt zich in periode daarna rond de E3.

    Mijn interpretatie: de halvering van de koers destijds kan deels verklaard worden door de winstwaarschuwing. Ik vermoed dat dit echter niet het hele verhaal is. In mijn beleving is het goed mogelijk dat er destijds interesse was van Apple en dat zat ook deels in de koers verdisconteerd. 27 juni nabeurs bleek dat TT toch voor zelfstandigheid heeft gekozen, introductie HD traffic voor Apple gebruikers en de winstwaarschuwing. Banken begeleiden graag emissies, fusies en overnames. Daarvoor zijn zij (zoals ik dat zie in biotech en nu ook bij Imtech) bereid om wat positiever over bedrijf te communiceren en dit uit zich ook in koersdoelen. Voor shortpartijen ook ideale gelegenheid om positie te gaan opbouwen na zo'n keuze voor zelfstandigheid. Het is heel speculatief maar toch denk ik dat dit mogelijk (een deel van) het koersverloop van TT van de afgelopen jaren verklaart. En ook de houding "als TT perse haar assets wil behouden dan beoordelen wij het bedrijf als pnd-maker" die onder veel analisten leeft.

    En nu? Ik denk dat Goddijn het goed heeft gezien dat TT zelfstandig de onafwendbare neergang van pnd-omzet zou kunnen opvangen. Eerder zij hij iets dergelijks als dat de levensvatbaarheid van TT nog niet volledig gerealiseerd was maar dat er goede stappen waren gezet (ik ken de exacte bewoordingen niet uit mijn hoofd). Mogelijk dat als de investeringen in het nieuwe mapsplatform succesviol blijken te zijn en uitbouw Telematics doorgaat TT daar is waar Goddijn het wil brengen. Hij is er iig al in geslaagd om de afhankelijkheid van banken te stoppen. PND is nu een cashcow ipv levenslijn. Als belegger ben ik blij dat Goddijn deze route heeft gekozen. Ik denk namelijk dat het verkopen van assets als een mogelijkheid (ipv gedwongen) tot een leuk presentje gaat leiden voor de aandeelhouder.

    jmho, excuus voor het lange verhaal:)

  11. [verwijderd] 16 april 2014 10:28
    quote:

    harrysnel schreef op 16 april 2014 10:18:

    [...]

    En nu? Ik denk dat Goddijn het goed heeft gezien dat TT zelfstandig de onafwendbare neergang van pnd-omzet zou kunnen opvangen. Eerder zij hij iets dergelijks als dat de levensvatbaarheid van TT nog niet volledig gerealiseerd was maar dat er goede stappen waren gezet (ik ken de exacte bewoordingen niet uit mijn hoofd). Mogelijk dat als de investeringen in het nieuwe mapsplatform succesviol blijken te zijn en uitbouw Telematics doorgaat TT daar is waar Goddijn het wil brengen. Hij is er iig al in geslaagd om de afhankelijkheid van banken te stoppen. PND is nu een cashcow ipv levenslijn. Als belegger ben ik blij dat Goddijn deze route heeft gekozen. Ik denk namelijk dat het verkopen van assets als een mogelijkheid (ipv gedwongen) tot een leuk presentje gaat leiden voor de aandeelhouder.

    jmho, excuus voor het lange verhaal:)

    PND is inderdaad meer cashcow dan levenslijn, de cash uit pnd verkopen wordt direct geherinvesteerd in groei onderdelen en belangrijke technologieeen voor de toekomst, dus aan duurzame dingen.

    Maar of iedereen dat zo ziet? Zie pwijsneus bijvoorbeeld die regelmatig wel pnd verkopen als levenslijn ziet. Deels is dat waar, want de cash uit die cashcow is wel nodig voor die toekomstinvesteringen. Toch zit ik meer op jouw lijn, dat tomtom meer op een 'sure footing' (stevige basis) is komen te staan.
  12. forum rang 6 pwijsneus 16 april 2014 10:42
    quote:

    *Justin* schreef op 16 april 2014 10:28:

    [...]

    PND is inderdaad meer cashcow dan levenslijn, de cash uit pnd verkopen wordt direct geherinvesteerd in groei onderdelen en belangrijke technologieeen voor de toekomst, dus aan duurzame dingen.

    Maar of iedereen dat zo ziet? Zie pwijsneus bijvoorbeeld die regelmatig wel pnd verkopen als levenslijn ziet. Deels is dat waar, want de cash uit die cashcow is wel nodig voor die toekomstinvesteringen. Toch zit ik meer op jouw lijn, dat tomtom meer op een 'sure footing' (stevige basis) is komen te staan.
    Kleine nuance, ik zit helemaal op jullie lijn en onderstreep je eerste alinea. Alleen is dat met een ondernemend oog.

    Ik ben ook belegger in TomTom, en dan moet je niet alleen naar de strategie kijken, maar ook de zaken proberen te zien zoals analisten en banken de cijfers interpreteren. En dat is veelal (zeer) korte termijn.

    Ik denk dus dat "de markt" voorlopig bewust niet kijkt naar de potentie in 2015, maar zich richt op de resultaten in het heden.

    En dan valt het oog toch direct op de krimpende PND-verkopen, wat alle andere prestaties in de schaduw plaatst.

    Omdat het niet zeker is of TomTom's strategie succesvol zal zijn (is nog niet terug te zien in de harde resultaten), zal dit geen invloed hebben op de koers. De krimpende PND verkopen zijn wel zichtbaar, en dat zorgt voor de onzekerheid, waar beleggers niet van houden.

    Je moet dus het vertrouwen hebben in de strategie, wat dat betreft als je daar in gelooft, zou begin 2014 een goed instapmoment kunnen zijn om een positie op te bouwen om in 2015 te oogsten.........als het allemaal uitkomt wat TomTom voor ogen heeft.

    TomTom zit in een complexe markt, en heeft toch ook een complexe mix waardoor de potentie altijd wordt overschaduwd door hun PND's, wat getroffen is door creatieve destructie.

  13. [verwijderd] 16 april 2014 10:55
    Klopt pwijsneus, beleggers en analisten zitten kort op de bal.

    ASML zegt een korte vertraging in bepaalde verkopen te hebben (klanten die nog moesten nadenken) maar heel veel vertrouwen in order portefeuille als je verder kijkt.

    Beleggers stappen direct even uit, ookal duurt de iets zwakkere vraag maar kort.
  14. [verwijderd] 16 april 2014 13:01
    quote:

    moneymaker schreef op 16 april 2014 12:52:

    ongelofelijk dat er nog mensen zijn die het beleid en de koers van TomTom blijven verdedigen
    de koers is net zo slecht als het management
    vanmorgen groen nu bijna rood
    triest ongeloofwaardig en gemanipuleert dat zijn de woorden die bij dit bedrijf horen
    Tja, je kunt ook gewoon uitstappen. Heb ik ook gedaan en nog geen seconde spijt.
62 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.