Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Ben U ook zo blij met Tradebox

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. JimmyT 1 december 2011 11:33
    Gebeld met ABN. Sorry mijnheer, het heeft hoogste prioriteit. We weten nog niet wanneer de storing verholpen is. Het kan zijn dat uw orders wel of niet verwerkt zijn. Waarom we er niet over communiceren (tijdens en na), ik zal het doorgeven als suggestie. U bent van plan over te stappen naar een andere service? Ja, dat kan ik me voorstellen. Excuses voor het ongemak.
  2. [verwijderd] 1 december 2011 11:40
    quote:

    JimmyT schreef op 1 december 2011 11:33:

    Gebeld met ABN. Sorry mijnheer, U bent van plan over te stappen naar een andere service? Ja, dat kan ik me voorstellen. Excuses voor het ongemak.
    De arrogantie viert nog hoogtij.
    Ik moet zeggen hoewel amateurs, heb ik nog nooit een dergelijke reactie van Binck gelezen.

    Gerrit Zalm is directeur, bood Rita Verdonk burgemeesterschap aan , moest ze wel de tweedekamer verlaten.

  3. JimmyT 1 december 2011 11:52
    Nog steeds (bijna 3 uur) is status van orders en royementsverzoeken nog niet veranderd en NUL communicatie (op ABN site, in Internet bankieren, in Tradebox), naast het verlies door niet uitvoeren van orders (althans zo lijkt het) is dat misschien nog wel het ergste voor een service waarvan je 99,9% uptime verwacht #fail #fail #fail
  4. [verwijderd] 1 december 2011 11:54
    quote:

    JimmyT schreef op 1 december 2011 11:52:

    Nog steeds (bijna 3 uur) is status van orders en royementsverzoeken nog niet veranderd en NUL communicatie (op ABN site, in Internet bankieren, in Tradebox), naast het verlies door niet uitvoeren van orders (althans zo lijkt het) is dat misschien nog wel het ergste voor een service waarvan je 99,9% uptime verwacht #fail #fail #fail
    Storing is al sinds gistermiddag 5uur.

    Nederland kennisland.LOL
  5. [verwijderd] 1 december 2011 11:56
    quote:

    JimmyT schreef op 1 december 2011 11:52:

    Nog steeds (bijna 3 uur) is status van orders en royementsverzoeken nog niet veranderd en NUL communicatie (op ABN site, in Internet bankieren, in Tradebox), naast het verlies door niet uitvoeren van orders (althans zo lijkt het) is dat misschien nog wel het ergste voor een service waarvan je 99,9% uptime verwacht #fail #fail #fail
    Altijd bellen en de schade beperken, vanaf dat moment geef je hen de verantwoording en aansprakelijkheid, zonder bellen heb je geen verhaal.

  6. [verwijderd] 1 december 2011 12:50
    quote:

    JimmyT schreef op 1 december 2011 12:44:

    Omdat ik het niet vertrouwde (of en wanneer orders zouden worden uitgevoerd) had ik alle orders geroyeerd had ik alle orders geroyeerd. Nu de communicatie met de beurzen weer lijkt te werken zijn de geroyeerde orders alsno uitgevoerd, ver na het tijdstip van royeren. :(
    Direct bellen, staat het nog in je orderstatus maak dan een printscreen.

    Direct bellen 0900 9215
  7. [verwijderd] 1 december 2011 18:30
    Er zijn niet vaak storingen bij ABN-AMRO. Vandaag was dus een uitzondering. De tarieven zijn scherp en de service is goed.
    Heb een rekening gehad bij IB, maar die ik inmiddels weer heb opgezegd. Probeer je bij IB maar eens aan te melden voor een aandeelhoudersvergadering of voor een openbaar bod. Dat kost veel moeite, als het al lukt. Nee, dan liever beleggen bij ABN.
  8. [verwijderd] 5 december 2011 20:00
    Er gaat zolangzamerhand geen dag voorbij of ABNAMRO heeft storing en ligt plat, levensgevaarlijk voor je beurshandel deze broker.

    Website ABN Amro tijd offline
    - Door een serverwijde storing waren de website en overige online diensten van de ABN Amro op maandag enkele uren niet bereikbaar.
    De site van ABN Amro is niet bereikbaar.
    De oorzaak van de het probleem was een algehele netwerkstoring.. Naast de site zelf was ook internetbankieren via de mobiele app van de bank niet mogelijk.

    "Er is inderdaad een storing op de website. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak," zo meldde ABN Amro via Twitter.

    DNB en/of AFM zou moeten ingrijpen en dit bedrijf voorlopig van internet beurshandel moeten weren, tot er orde op zaken is gesteld.

  9. [verwijderd] 9 december 2011 16:36
    Vandaag lag de nieuwsvoorziening eruit pas 2 minuten over vier kwam het eerste vanuit de UvMichigan tevoorschijn, gelukkig werken Amerikaanse nieuwssite's wel altijd.
    Je zal maar met optie's zitten heeft de hele wereld al gereageerd kom jezef 7 minuten later met je tradeboxje.
    Wat een amateurs.

17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.