Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

BINCKBANK houdt al 5 dagen NASDAQ fonds gelokkeerd?

31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 oktober 2011 15:03
    quote:

    haas schreef op 5 oktober 2011 13:29:

    Binck is gewoon niet alles. Werk met minimaal 2 brokers !
    Binck is niet meer wat het geweest is.........................
    Binck is lui geworden........................slapende directie : Notrock
    als u zonder kunt .....?

    ook de Belgische Binck is niet meer wat het is geweest
    De Fransen weten nog dat nog niet maar die komen daar jaartje later achter...?

    PS: wss krijgen de directieleden hun bounus gewoon doorbetaald. Kijk even nr de leden van Raad van Commisarissen/Ondernemingsraad Binck
    BINCKBANK heeft gewoon zo'n houding van, he klein beleggertje ga jij eens effe lekker in de zandbak spelen maar val ons niet lastig.

    Ze hebben het steeds maar over een (reverse) split maar dat is helemaal niet aan de orde. Slechts een naamsverandering en door de BINCK blokkade is de eventuele winst inmiddels wel al stevig aan het verdampen. Leg gewoon uit waarom er wel al 10 dagen gewoon gehandeld wordt en dit niet mogelijk is bij BINCKBANK.

    Zit zelf in een branche waar de klant nog steeds koning is, zonder tevereden klanten geen brood op de plank. Het is omdat het voor mij als kleine belegger zo'n eenvoudig handelsplatform is anders was ik al lang weggeweest bij deze kapsones bank.

  2. [verwijderd] 5 oktober 2011 18:32
    als "kleine " belegger , of zo u wilt "eenvoudige " belegger
    ......kijk eens naar www.mijnbroker.nl
    mss is dat wat voor u ?
    kijk ook eens nr de kosten

    succes !

    PS: ik las dat "de klant koning" is.
    Dat bent u nu:
    maak er gebruik van en kies voor de internetbroker die u goed wenst te bedienen !
  3. [verwijderd] 7 oktober 2011 09:44
    Beste Poppycock,

    U kunt de aandelen telefonisch verkopen en handel is op die manier via BinckBank gewoon mogelijk. Dit kan bij dit fonds (waarvan de nieuwe aandelen nog niet geleverd zijn) niet automatisch via internet omdat we klanten graag willen waarschuwen voor de eventuele risico's. Als u de Klantenservice belt kan een medewerker de order zonder extra kosten voor u plaatsen. U kunt mij ook op mijn directe nummer 020 6062627 bellen dan plaats ik de order voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Matthijs La Heij
    Klantenservice BinckBank

  4. [verwijderd] 7 oktober 2011 15:40
    quote:

    Poppycock schreef op 1 oktober 2011 00:01:

    [...]

    Heb elke dag een mailtje gestuurd en gebeld maar krijg steeds hetzelfde antwoord "Op dit moment hebben wij de nieuwe stukken nog niet ontvangen van de buitenlandse broker. Op het moment dat wij deze stukken ontvangen zullen wij de blokkade verwijderen. Vanaf dat moment kunt u weer beleggen in dit product."


    Neem je contact op hoor je niets laten je gewoon zwemmen, ga je klagen op een forum komt er langs die weg een oplossing, wat amateuristisch.
    En bloedlink als je nu leest dat je eigenlijk wel kon handelen.

  5. [verwijderd] 10 oktober 2011 01:54
    quote:

    wisselend alias schreef op 7 oktober 2011 15:40:

    [...]

    Neem je contact op hoor je niets laten je gewoon zwemmen, ga je klagen op een forum komt er langs die weg een oplossing, wat amateuristisch.
    En bloedlink als je nu leest dat je eigenlijk wel kon handelen.

    Zeker ben ik bloedlink als je beseft dat we vandaag al weer 14 dagen verder zijn en nog steeds geen enkele informatie omtrent de hervatting van de handel in deze aandelen via BINCKBANK. Wil zelf op elk moment dat het mij uitkomt kunnen aan- of verkopen zonder verdere voorwaarden en/of risico's van een short positie. Op het moment dat ik met BINCKBANK mailde en belde was de koers ruim 50% gestegen. Inmiddels is deze mogelijke winst al weer gehalveerd. Het is gewoon een hele slechte zaak dat je te horen krijgt dat je niets kan/mag doen todat het fonds is vrijgegeven en vervolgens via dit forum van BINCK verneemt dat je wel een telefonische opdracht kan plaatsen. Zo zie je maar weer hoe ze de kleine beleggertjes piepelen!!

  6. Vroegvogeltje 10 oktober 2011 08:48
    quote:

    Poppycock schreef:

    BINCKBANK heeft gewoon zo'n houding van, he klein beleggertje ga jij eens effe lekker in de zandbak spelen maar val ons niet lastig.
    Dat zie je volgens mij verkeerd hoor. Iedere keer als ik iets vraag, en ik ben een superklein beleggertje, krijg ik vlot een degelijk antwoord.
  7. [verwijderd] 10 oktober 2011 10:10
    tuurlijk, toen ik in de startblokken stond, had ik ook weleens 'n vraagje "Over hoe zit dat en hoe werkt dat "

    Maar hier gaat het om zaken van andere orde dan waarover ik vragen stelde destijds

    Gaat dus ook niet of je kleine of grote bent:
    gaat om het soort probleem !
    en wat popcorn constateert over de beantwoording en de wijze van communicatie(lijnen)
  8. [verwijderd] 10 oktober 2011 12:00
    quote:

    Condor1955 schreef op 10 oktober 2011 08:48:

    [...]

    Dat zie je volgens mij verkeerd hoor. Iedere keer als ik iets vraag, en ik ben een superklein beleggertje, krijg ik vlot een degelijk antwoord.
    Wat ziet hij verkeerd, volgens mij is hij heel duidelijk ondanks zijn vragen is hij inmiddels weer 25% van zijn haalbare winst kwijt, wat nu als het bedrijf de verkeerde kant op gaat failliet dus.

    Degelijke antwoorden is mooi maar kunnen winstnemen nog mooier.

    Nogmaals het is volkomen belachelijk dat een Binckmannetje hier, op een forum antwoorden op klachten geeft die ze eerder in een e-mail gesteld niet beantwoord hebben, amateuristisch dus.

  9. -PR- 10 oktober 2011 18:25
    Beetje slap van Binck om problemen bij de backoffice af te wikkelen op de klant. Het buy-in risico zou voor Binck moeten zijn omdat zij (of GS) blijkbaar de zaakjes niet op orde hebben. Nu laten ze de klant opdraaien voor een slechte service die verleend wordt aan Binck. Ik neem aan dat Binck een overeenkomst heeft met GS en dat daarin ook zulke problemen onderdeel zijn van de overeenkomst, bijvoorbeeld wie van de twee opdraait voor het ingebreke blijven. Dat kan natuurlijk nooit de klant zijn...
  10. [verwijderd] 11 oktober 2011 14:34


    PROBLEMEN MET BINCKBANK TOCH NOG OPGELOST!!

    Inmiddels heb ik uitvoerig contact gehad met de BINCKBANK klantenservice manager Matthijs La-Heij en kan zeggen dat het een zeer positief contact is geweest. Vanuit BINCKBANK werd erkend dat zij mij eerder n.a.v. mijn eerste mail hadden moeten wijzen op de mogelijkheid een telefonische order op te geven. Inmiddels kan er weer gehandeld worden in het fonds en heeft BINCKBANK de gemiste potentiele winst volledig vergoed. Al met al is dit heel erg sportief en binnen "no time" opgelost door BINCKBANK waarvoor mijn dank. Ook de forumleden bedank ik hierbij voor het meedenken en de adviezen.

    Tenslotte nog even dit; heb in augustus willen overstappen naar een andere broker maar na één dag bij Today's brokers had ik al snel gezien dat het gebruikersgemak van BICKBANK'S Pro Trader zoveel fijner was dat de z.g. lagere transactie kosten van Today's brokers daar niet tegen op wegen.

31 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.