Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Beursspel« Terug naar discussie overzicht

problemen sinds aanpassen site

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 juni 2011 13:26
    begin van het jaar vrije portefeuille aangemaakt met beleggingsclub.
    Sinds vernieuwing van de site kan ik niet meer aan of verkopen.
    Aanpassen van datum met bijbehorende koers lukt niet, dan verspringt deze meteen. Als je op kopen drukt en invult, krijg je een pop-up scherm waarin verkopen staat. Ik zie geen discussies hierover, ben ik nu de enige met dit probleem?
  2. jb638713 30 juni 2011 09:37
    beste moderator,

    Zou u ook eens willen nazien, waarom het 'vergrootglasje' ontbreekt. Voorheen kon je hiermee de opbouw (aankoop en verkoop) van iedere positie in detail bekijken. Bovendien kan je vanuit de portefeuille geen directe transacties meer doen en bij aankoop van buitenlandse fondsen, moet je de koers eerst zelf omrekenen in euro's....
  3. jb638713 2 augustus 2011 10:34
    Beste moderator,

    Bedankt mijn portefeuille werkt inderdaad zoals vanouds op beursspel.iex.nl/ :-)

    Met directe transacties vanuit de porto bedoel ik de functie K/V rechts naast het vergrootglasje.

    Hopelijk blijven de huidige functies ook in het nieuwe beursspel behouden, want ik maak er graag gebruik van.

    Door de verkeerde werking van het beursspel op iex.nl zijn er een aantal transactie gedaan tegen een koers van 0,0 voor AKZO, TOMTOM, RANDSTAD en GDF SUEZ. Zou u deze transacties willen verwijderen? Mijn gemiddelde aankoopkoersen zijn hierdoor namelijk niet meer realistisch.

    Alvast bedankt.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.