Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Binck totaal geblokkeerd

206 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 ischav2 12 juli 2011 15:20
    Ik heb het draadje even rustig doorgenomen en kan maar 1 conclusie trekken: Binck maakt er een potje van. De oude site raadpleeg ik nog steeds maar de nieuwe kijk ik nog amper naar. Het EU drama is zich aan het voltrekken. Ben voor een groot deel cash sinds eind maart en zie het aan. Lynx is een goede kandidaat om weer een portefeuille op te bouwen. Binck was exit en blijft dat!!!
  2. flosz 12 juli 2011 15:20
    Beste klant,

    Zoals u wellicht heeft ervaren, hebben wij vanochtend een storing gehad. Hierdoor was onze website slecht bereikbaar en was het niet mogelijk via het internet orders te plaatsen. Wij zijn ons ervan bewust dat het goed functioneren van onze website voor u als belegger van essentieel belang is en bieden onze oprechte excuses aan.

    De oorzaak van deze storing lag in de software. We hebben het betreffende onderdeel in de software vervangen en het probleem daarmee verholpen.

    Mocht u aanspraak willen maken op vergoeding van eventueel geleden schade als gevolg van de storing, dan kunt u dit laten weten door een e-mail met onderbouwing te sturen naar klantenservice@binck.nl. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te behandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Nick Bortot,
    Directeur

    www.shares.nl/content/detail/type/rea...
    ********************

    VEB stelt BinckBank aansprakelijk voor schade beleggers
    www.veb.net/content/Bestanden/pdf/201...
  3. forum rang 4 ischav2 12 juli 2011 15:41
    Tjonge dat is snel van de VEB. Goed dat ik daar lid van ben! Ik kan mij niet voorstellen dat de aandeelhouders blij zullen zijn met het bestuur van Binck.... Eerst een waardeloze site in de lucht brengen en vervolgens op essentiële momenten het laten afweten. Jammer dat ik het aandeel niet heb geshort....
  4. [verwijderd] 12 juli 2011 15:52
    Of er schade is geleden (en hoeveel) is uiteraard alleen aan te tonen als er voor 9:15 uur (of anderszins daarna) orders zijn ingegeven die niet zijn uitgevoerd. Alles daar buiten is helaas nooit aan te tonen. Dus blijf ik toch met een kater zitten.

    Als softwareman vind ik het wel vreemd dat ze 'een onderdeel in de software' zouden hebben vervangen. Alsof het hardware betreft. Heeft dit wellicht te maken met de voorwaarden voor aansprakelijkheid?
  5. [verwijderd] 12 juli 2011 16:29
    quote:

    flosz schreef op 12 juli 2011 15:20:

    Beste klant,

    Zoals u wellicht heeft ervaren, hebben wij vanochtend een storing gehad. Hierdoor was onze website slecht bereikbaar en was het niet mogelijk via het internet orders te plaatsen.

    Nick Bortot,
    Directeur

    dat is nu vervelend: "slecht bereikbaar" moet zijn: NIET bereikbaar
    en verder mis ik in de brief van de Direkteur: "Excuses dat wij u niet op dat moment direkt hebben geïnformeerd via mail en/of SMS"
    "Én telefonisch waren wij niet bereikbaar voor u"

    usw:)
  6. [verwijderd] 12 juli 2011 17:05
    quote:

    haas schreef op 12 juli 2011 16:29:

    [...]
    dat is nu vervelend: "slecht bereikbaar" moet zijn: NIET bereikbaar
    en verder mis ik in de brief van de Direkteur: "Excuses dat wij u niet op dat moment direkt hebben geïnformeerd via mail en/of SMS"
    "Én telefonisch waren wij niet bereikbaar voor u"

    usw:)

    bij Alex werd door een mooie stem verteld dat het niet GOED bereikbaar is !
    Slecht bereikbaar of niet Goed breikbaar... haha

    hopelijk zijn ze goed bereikbaar voor schade claims ;-)
  7. [verwijderd] 12 juli 2011 22:24
    quote:

    pensionado schreef op 12 juli 2011 22:09:

    Iemand heeft zich toch weer bekeerd tot Binck en heeft alle berichten hier weg laten halen. Jammer.
    Welke berichten? Alleen het bericht van Felix Berkhout (directeur Today's Brokers) is weggehaald door de moderator. Hierin stond dat je maar beter naar Today's kon gaan omdat daar de orders wel werden uitgevoerd en er vandaag de hoogste omzet van het jaar vermoedelijk was.

    Voor de rest zie ik weinig gewiste berichten (en ik was vanmiddag redelijk actief in dit draadje )

    Edit: Hebbes. Alle postings van Sylvia 11 zijn verdwenen zie ik nu. De moderator heeft zelfs mijn quotes aangepast. Dit vind ik onterecht aangezien dit onrecht doet aan de discussie. Graag zou ik opheldering hierover mogen ontvangen, hier op dit forum voor iedereen te lezen.

    Gr.
  8. oneofus 13 juli 2011 00:05
    Beste klant,

    Zoals u wellicht heeft ervaren, hebben wij vanochtend een storing gehad. Hierdoor was onze website slecht bereikbaar en was het niet mogelijk via het internet orders te plaatsen. Wij zijn ons ervan bewust dat het goed functioneren van onze website voor u als belegger van essentieel belang is en bieden onze oprechte excuses aan.

    De oorzaak van deze storing lag in de software. We hebben het betreffende onderdeel in de software vervangen en het probleem daarmee verholpen.

    Mocht u aanspraak willen maken op vergoeding van eventueel geleden schade als gevolg van de storing, dan kunt u dit laten weten door een e-mail met onderbouwing te sturen naar klantenservice@binck.nl. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te behandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Nick Bortot,
    Directeur

    Tekst van Alex hetzelfde; wilde na dit verhaal gelezen te hebben terug in het normale menu maar nu ook weer: 'er is een fout opgetreden' net als dinsdagmorgen. Fout dus nog niet opgelost...
  9. [verwijderd] 13 juli 2011 00:22
    Over de verdwenen berichten:

    Sylvia gaf in haar berichten alleen aan dat ze nu ook problemen met Binck heeft, waar ze eerst Binck steeds verdedigde. Dat kan en is niet tegen de regels van IEX. Dus denk ik dat er iets anders aan de hand is. Misschien kan Sylvia dat hier zelf nog eens uit de doeken doen.

    Wat Today's Brokers betreft: ook hun bericht had hier niet weggehaald moeten worden. Het was wel onfatsoenlijk van hun om hier te posten dat zij geen problemen hebben etc.. Ordinair leedvermaak over een concurrent. Maar door het bericht hier weg te halen wordt Today's juist in bescherming genomen. Jammer, ook ik zou hier graag opheldering over krijgen, maar ik heb twijfels of dat ook zal gebeuren.
  10. [verwijderd] 13 juli 2011 00:34
    quote:

    zzzaai schreef op 13 juli 2011 00:26:

    Het is zoals Paulta zegt, ik las het net maar kan het niet meer terugvinden
    Komt hier op neer

    Als er paniek is, zetten ze gewoon even een knopje om
    Want als alles upupup gaat is het veel drukker voor die sites en draait alles gewoon door
    Sorry hoor maar deze redenering raakt kant nog wal.
    Trouwens, als alles up gaat is het niet zo druk. Wel als alles daalt en iedereen door dezelfde deur naar buiten wil. Je beschuldigt Binck van een knopje omzetten. M.a.w. ze leggen de boel gewoon plat. Wat denk je, als dat zo zou zijn, en de AFM, of welke andere waakhond dan ook, komt daar achter wat er dan met Binck gebeurt? Overigens heeft Binck het heel erg graag druk want hoe meer verkopen, hoe meer ze verdienen.
    Persoonlijk denk ik dat door de drukte, hun server het gewoon niet aankon. Indien dat zo is, is dat een hele slechte zaak van Binck, dat wel.
  11. [verwijderd] 13 juli 2011 00:39
    quote:

    debo schreef op 13 juli 2011 00:34:

    Persoonlijk denk ik dat door de drukte, hun server het gewoon niet aankon. Indien dat zo is, is dat een hele slechte zaak van Binck, dat wel.
    Zo denk ik er ook over. En dat "software onderdeel vervangen" is lulkoek, maar wellicht zo gesteld i.v.m. aansprakelijkheid.
206 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.